וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שקד שלם - חגיגה של עיצובים מדהימים בעץ מלא

בשיתוף שקד שלם-נגרות אמן

21.9.2020 / 9:22

אחרי שגדל ליד הטבע עם הורים יצירתיים במיוחד, החליט שקד שלם להתמחות בנגרות בעץ מלא המביאה את הטבע לעיצוב ומאפשרת רמת גימור גבוהה במיוחד

שקד שלם-נגרות אמן. יח"צ,
שקד שלם-נגרות אמן/יח"צ

בשנים האחרונות רהיטי עץ מלא הפכו לטרנד לוהט, בסטודיו של שקד שלם תוכלו למצוא רהיטים העשויים מעץ מלא, מעוצבים בקפידה. אומרים שאלוהים נמצא בפרטים הקטנים, ואכן כל רהיט הוא יצירת אומנות בפני עצמה, בסטודיו תוכלו לראות מטבח בעיצוב ייחודי, פינות ישיבה יחודיות, ארונות ולמעשה כל רהיט שחלמתם עליו.

אחד העיצובים המרשימים של שקד הוא בית קפה "סאנשיין" ביהוד, מקום חלומי עם עיצוב מדהים, פרוייקט עם גימורים מושלמים, שיוצרים אווירה כיפית, עם ניחוחות של קפה, קורסון ולחמי בריאות. מספר שקד: "היה לי העונג לבצע את העבודה הזאת לכל אורך הדרך ונהניתי מכל רגע של שותפות נהדרת עם עדי רייך בביצוע עבודות הנגרות."

איך הגעת לתחום העיצוב בעץ מלא?

גדלתי בקבוץ נווה אור בעמק בית שאן. לאחר שסיימתי צבא, טיילתי טיול בלתי נשכח בניו זילנד, חזרתי והחלטתי שאני רוצה לצבור קצת חוויות, לקבל וויב אחר מהמרכז כך שאשתי עדי ואני עברנו להרצליה. עדי תמיד עזרה ותמכה בי לאורך כל הדרך והייתה שותפה פעילה בסטודיו עד היום, אך שוב הרצון לחזור לטבע הכריע, עברנו לגור במושב עין ורד שהוא מקום קסום בטבע בלב השרון.

למעשה עוד בילדותי גדלתי לתוך היצירה, הוריי מאד יצירתיים, בנוסף לעבודתם הם אהבו מאד ליצור כתחביב. אמא עסקה בפיסול, ואבא גם הוא עסק בעבודת נגרות, הייתי חשוף ליצירות רבות, מאד אהבתי ונמשכתי לעבודות היצירה, זה היה משהו שתמיד בער בי, נתן לי המון סיפוק ומשמעות והרגשתי שזהו הייעוד והחלום שלי, החלטתי שאני לא מוותר על החלום שלי. עם השנים למדתי את רזי עבודת הנגרות.

החלטתי ללמוד את התחום באופן הכי מקצועי שיש. למדתי בבה"ס "עץ לדעת" בית ספר לנגרית אומן, בגליל המערבי. התחלתי בעבודת יד קטנות, עם הזמן התפתחתי לעבודות גדולות יותר ויותר.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שקד שלם-נגרות אמן. יח"צ,
שקד שלם-נגרות אמן/יח"צ

למה דווקא בעץ מלא?

בחרתי בתחום מאד נישתי שלא הרבה עובדים איתו, החלטתי להתמקד בעץ מלא כי אני מאד אוהב אותו, זהו חומר טבעי שמחזיר אותנו לטבע, בעץ מלא ניתן להגיע לרמות גימור הרבה יותר שלמות, העבודה מתבצעת ללא ברגים וללא תוספות. אפשר ליצור רהיט עם מראה נקי הרבה יותר, באיכות גבוהה, באין ספור עיצובים אומנותיים, ובעיקר להגיע לאיכות גבוהה ובנוסף, ניתן להשתמש ברהיטים האלו כל החיים.

לעץ מלא יש שלל יתרונות שלא קיימים בעבודה עם עצים אחרים. היתרונות בעבודות מעץ מלא, הוא שניתן לעצב כל רהיט לפי עיצוב אישי כיד הדמיון ולפי הגודל שמתאים לכם בבית. עבודות מעץ מלא בעבודות יד אינן מיוצרות בייצור המוני ולכן הן ייחודיות ללקוח בלבד, יש להן אופי שמשקף את מבטו האישי של הלקוח, ולא תוכלו לראות אותן באף בית, בית עסק או מסעדה אחרת, מה שנותן ללקוח תחושת ייחודיות המשלבת עיצוב חדשני ועתיק כאחד.

שקד שלם-נגרות אמן. יח"צ,
שקד שלם-נגרות אמן/יח"צ

הרהיטים נעשים בהזמנה אישית לפי רצון הלקוח כשאני יכול לכוון אותו לעיצוב שהכי יתאים לחלל שלו.

יתרון ייחודי נוסף בעבודה עם עץ מלא הוא שהעיבוד נעשה בטכניקות המשלבות מחברים. כל הריהוט בנוי על הטכניקה הזאת המותאמת בדיוק לעבודה עם עץ מלא, חשוב מאד ונכון לעבוד איתו למעשה הוא מהווה את חוזקו של הרהיט, ניתן ליצור ממנו שילובים יפהפיים בעץ בשילוב מסורתי עם מכונות כך שניתן להגיע לרמות דיוק וגימור גבוהות ביותר. זוהי דרך ייחודית הטובה ביותר הקיימת לחיבור חתיכות עץ במטרה ליצור מוצר חזק ועמיד. וכמובן ישנם סוגים רבים של מחברים.

שקד שלם-נגרות אמן. יח"צ,
שקד שלם-נגרות אמן/יח"צ

לאיזה קהל אתה פונה?

בגלל שהרהיטים הם מיוחדים custom made הקהל הוא מיוחד שאינו מסתפק ברהיטים בנאליים.
אני מאד יצירתי, ופתוח לכל גחמה או סגנון של לקוחותיי, אני יושב עם הלקוחות ליד מחשב ויוצר להם הדמייה איך יראה הבית או בית העסק וכיצד ישתלב בו הרהיט, ישנן אינסוף אפשרויות, בנוסף אני עושה שיתופי פעולה עם מסגרים, כדי ליצור רהוט בשלוב ברזל, שמעניק לרהיט טאצ' מעניין נוסף. אני ממשיך להתפתח ולהתנסות, פתוח לרעיונות ובאמת השמיים הם הגבול, והסיפוק אדיר.

רב לקוחותיי הם מהמרכז אך גם מהצפון והדרום, אנחנו נפגשים יחד ובונים יחד את הסקיצה.
עד עכשיו עבדתי עם שותף נוסף שנתיים. האתגר שלי הוא ליצור עבודות מעניינות נוספות ושיתופי פעולה פוריים.

אפשר לצפות בפייסבוק בסרטונים שלי איך מתבצעת העבודה ולראות את התוצרים, ולקבל המחשה אמיתית מהתמונות.

________________________

שקד שלם- נגרות אמן


טל 050-710-6992

פייסבוק

אינסטגרם

מייל shaked6992@gmail.com

בשיתוף שקד שלם-נגרות אמן
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully