וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

101 Brand Jeans: מותג הג'ינסים שכבש את נשות ישראל

בשיתוף 101 Brand Jeans

21.9.2020 / 8:39

בעולם של טרנדים חולפים ואופנה שמשתנה משנה לשנה נראה שרק פריט אחד שומר על מקומו במלתחה - הג'ינס. צוות הנבחרים שלנו בחן מספר מותגים מקומיים והתרשם מאד מהתהליך של 101 Brand Jeans בבעלותו של תומר זהבי, החל משלב הרעיון העיצובי והמחשבה הקפדנית לכל פרט ותפר

101 Brand Jeans. יח"צ,
101 Brand Jeans/יח"צ

101 Brand Jeans הוא מותג ג'ינסים ישראלי עבור נשים, אשר החל את דרכו לפני ארבע שנים. כל קולקציית הג'ינסים של המותג מעוצבים, נתפרים ומיוצרים בארץ, במיוחד לגוף הישראלי. בחברה מאמינים שכל אישה לובשת את הג'ינס שלה בדרך שלה, והופכת אותו לייחודי בזכות מי שהיא ומכאן הסלוגן - Your jeans ,your way.

בחנות בוטיק בדרום תל אביב, בשכונת פלורנטין (מרכולת 1 תל אביב), תמצאו מגוון ג'ינסים בשלל גזרות אך אם אתן לא ממרכז הארץ, אל חשש, באתר של החברה תוכלו למצוא את כל הדגמים ולהזמין אותם ישירות עד הבית (משלוח לוקח בין 3-5 ימים והם הכי יעזרו לך עם החלפה גם) טווח המחירים של הג'ינסים השונים הוא נוח מאוד ונע בין 129 ש''ח עד 219 ש''ח לג'ינס - אין ספק כי מדובר במוצר שהוא נהדר למחיר, בטח לאחד כזה שמיוצר כאן בישראל, ברמה גבוהה.

101 Brand Jeans. יח"צ,
101 Brand Jeans/יח"צ

הבעלים של המותג, תומר זהבי, אמר לנו: "אנחנו רוצים שכולן יוכלו להרשות לעצמן ליהנות מהג'ינסים שלנו, שיחזיקו איתן שנים. אני באופן אישי עם השנים צברתי המון ניסיון, ידע, מחשבות, אהבה וחיבה לעולם הג'ינס שהוא בעצם עולם ומלואו - מלא בהפתעות, יצירתיות, פרטים קטנים ותהליכים גדולים''.

כאמור, 101 Brand Jeans מייצרים את הגזרות של הג'ינס בצורה מדויקת על הגוף וכל הדגמים שלהם נעשים במקום בעבודת יד. כל הדגמים עוברים בדיקה קפדנית וביקורות ללא הפסקה. "החזון למותג 101 שהוא יהיה פשוט, נעים, רלוונטי ,מעניין וכמובן שהוא מדבר בלי הפסקה עם הטרנדים העולמיים בענף האופנה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
101 Brand Jeans. יח"צ,
101 Brand Jeans/יח"צ

הלקוחות שבאות לרכוש כאן ג'ינס מקבלות תשובה לכל שאלה, העובדה כי תומר ואנשי הצוות שלו מייצרים את המוצר מאפס, מביא אותם לידיעה מלאה אודותיו, החל מהרכב הבד, סוג התפר וכדומה. "אנחנו מתמחים בג'ינס ושמים את כל תשומת הלב על זה - פשוט נושמים וחיים ג'ינס. כל מי שבאה אלינו יכולה להיות בטוחה שהיא יוצאת עם גזרה שיושבת לה בול על הגוף, מאחר ואנחנו מייצרים את כל הגזרות פה. אנחנו מחליטים איפה לשחרר ואיפה להצמיד''. הוסיף זהבי.

החבר'ה של 101 Brand Jeans זמינים 24/7 ומתעקשים לטפח מערכת יחסים אישית עם הלקוחות שלהם ומדגישים כי מדובר בחברה משפחתית וכי המטרה שלהם היא שהלקוחות ירגישו בנוח לפנות אליהם תמיד.

101 Brand Jeans. יח"צ,
101 Brand Jeans/יח"צ

בימים אלו הם מתחילים לעבוד על פרויקט שיכלול שיתופי פעולה עם מעצבים צעירים מרחבי הארץ במטרה לספק להם מרחב יצירה חופשי ולתת להם במה עבור סגנון העיצוב שלהם, עבור מעצבים צעירים זאת הזדמנות נהדרת לדריסת רגל בתחום האופנה ועבור 101 זוהי הזדמנות נהדרת להכיר מעצבים צעירים בעלי רעיונות חדשים. עולם הג'ינסים רחב ומגוון כך שדיאלוג בין 101 לבין בוגרות ובוגרים של בתי הספר לאופנה השונים בארץ כמו בצלאל, שנקר וכדומה "רק נראה לנו מתבקש ואין משהו שיותר ישמח אותנו מלתת להם במה, לחבר אותם אלינו ולעצב ביחד איתם את הג'ינסים החדשים של 101 Brand Jeans". סיכם תומר זהבי.

טלפון: 051-510-1101

כתובת: מרכולת 1 תל אביב

שעות פעילות:

א-ה 10.00-17.00

זמינות 24/7 באתר ובאינטסגרם.

מייל: brand101jeans@gmail.com

פייסבוק

אתר

אינסטגרם

בשיתוף 101 Brand Jeans
  • עוד באותו נושא:
  • ג'ינס
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully