וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיראל כהן, מאיירת ייחודית בעלת ליין מוצרים אישי ומרהיב

17.9.2020 / 15:24

במערכת "הנבחרים" אנחנו ממשיכים לגלות את הכוכבות והכוכבים הצעירים העולים הבאים כל אחד בתחומו ומי שעשתה עלינו רושם עז בשנה האחרונה היא שיראל כהן, בת 23 מדימונה

שיראל כהן. יח"צ,
שיראל כהן/יח"צ

מפיקה חברת המערכת פגשה את שיראל לשיחה אישית, היא חזרה מאוהבת באמנית מוכשרת ומיוחדת. "להקים עסק בגיל צעיר זה לא דבר קל, בלי עזרה כלכלית או חסכונות, בייחוד כשאת גרה בדרום והכל קורה במרכז. לפני שנה הייתי מלצרית והחלטתי לעזוב וללכת להגשים את החלום שלי", כך היא מספרת, "שעות של נסיעות באוטובוסים, אינספור טלפונים, בירורים, הליכה ממקום למקום עם ציוד וסחורה, ספקים ואנשים טובים איתם נפגשתי בדרך הביאו אותי לאיפה שאני היום".

היום, שנה אחרי, שיראל מנהלת עסק מצליח עם אלפי אריזות שיצאו מהבית שלה אל כל רחבי הארץ. "אין לי איך להסביר את זה, מה שכן, אני מאמינה שיצירה שבאה מתוך הלב יש לה את הכוח לגעת בלבבות רבים ככל האפשר וככה אני עובדת, מתוך הלב. אף פעם לא אוציא מוצר שלא נגע בי, אף איור לא עולה לרשת אם הוא לא הזיז לי משהו בפנים, הכל זה עניין של תנועה, רגש ואנרגיה. מאיפה אתה יוצר ולאן אתה רוצה להגיע? זה סוד הקסם".

שיראל כהן. יח"צ,
שיראל כהן/יח"צ

כששאלתי אותה מה הן ההשראות שלה היא ענתה: "כל החיים התעסקתי באומנות, תמיד היו לי קנבסים ושאריות גועש על הרצפה, בתיכון הייתי במגמת אומנות, תמיד היצירה הייתה מתוך השראות של הגדולים, קלוד מונה ופיקאסו בעיקר. היום כשגדלתי, ולצירה שלי יש חיים בפני עצמה, ההשראות הן בעיקר מילים, סיפורים ועיניים של אנשים. משהו בתנועת חיים".

אם תיכנסו לעמוד האינסטגרם שלה תוכלו למצוא איורים שמספרים סיפור, נגיעות קטנות של אור, והכל בצבעי פסטל וקווים עדינים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שיראל כהן. יח"צ,
שיראל כהן/יח"צ

שאלתי אותה לגבי התחרות בשוק כאשר ישנם לא מעט חנויות און ליין של אומנות, היא השיבה: "אני לא מרגישה שיש תחרות, אני מרגישה שלכל אחד ולכל יצירה יש את המקום שלה. הכי חשוב זה להישאר ייחודי ומקורי. אני לא אשקר, יש העתקות, החוכמה זה להישאר תמיד ראשון וצעד אחד לפני, רבים וטובים אמרו לפניי שאם אתה טוב, תדע שיבואו אנשים אחריך שיעשו בדיוק את אותו דבר".

שיראל כהן. יח"צ,
שיראל כהן/יח"צ

את האיורים שלה היא מדפיסה על פריטים שונים - חולצות לפי קולקציות בייצור ישראלי מקורי ובתפירה אישית, תמונות לבית, מגנים לפלאפונים, ובקרוב קולקציית חזרה לביה"ס היסטרית: https://www.shirelcohen.com/

שיראל כהן. יח"צ,
שיראל כהן/יח"צ

שיראל כהן, היתה לי פגישה מהנה עם בחורה צעירה, נמרצת, חכמה וכישרונית באופן בלתי רגיל. לי אין ספק כי זה רק עניין של זמן עד אשר גם אולמות התצוגה והחנויות הגדולות ביותר יבקשו להציג בהן את עבודות האיור שלה, נמשיך לעקוב ולדווח.

לפרטים נוספים והזמנות ניתן ליצור קשר במייל:
shireldesignn@gmail.com

או דרך השירות לקוחות בוואצפ : 0512952961

אינסטגרם

  • עוד באותו נושא:
  • איור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully