וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר משולם - מאמנת ייחודית לביטחון עצמי גבוה

בשיתוף אופיר משולם

17.9.2020 / 14:02

מנתונים שפורסמו עולה כי 35% מהישראלים סובלים ממצוקה נפשית ומחסומים אשר מעיקים ומפריעים להם בחיים. אם בעבר היו מי שראו זאת כסיבה לבושה וכתם בחיים, כיום רבים מאלו אשר סובלים מבעיות אישיות כאלה ואחרות לא מהססים לפנות אל גורמים מקצועיים על מנת לטפל בפצעי הנפש

אופיר משולם. יח"צ,
אופיר משולם/יח"צ

בעוד אחוז גבוה ממי שסובלים ממצוקה נפשית העידו כי בחרו להתנסות בטיפול אצל פסיכולוג, בשנים האחרונות רבים יותר מאלו אשר מחפשים יד מכוונת מעדיפים לפנות למאמנים וקואצ'רים על מנת להתגבר על הקשיים בדרך טיפול אלטרנטיבית. מי שעשתה לעצמה שם של מאמנת ייחודית היא אופיר משולם, מאמנת אשר מתמחה בפיתוח של הביטחון העצמי.

בעקבות סיפור טרגי שחוותה על בשרה, אופיר למדה כיצד להרים את עצמה מהתהום כל הדרך אל חיים חדשים והצלחה, כך שאת התובנות שמצאה בעצמה היא מעבירה לכל מי שמגיעה לאימון אישי בקליניקה הביתית והחמימה שלה. מפיק חבר המערכת פגש את אופיר ושמע ממנה על הטרגדיה שעברה, על ההבדלים בין טיפול פסיכולוגי לאימון שהיא מציעה ועוד, הוא חזר מוקסם מבחורה צעירה, חכמה, רגישה ומקצועית שעוזרת לרבים למצוא, להרים ולמצב את הביטחון העצמי.

כאשר הגעתי אל הקליניקה של אופיר משולם בחולון התחושה הראשונה שהרגשתי היתה של בית אינטימי ונוח לשבת בו, לשוחח ולפתוח את הלב ללא חשש, גם הקול הרך והעדין של אופיר השרה אווירה של רוגע וביטחון. אופיר רק בת 25 אולם מאחוריה סיפור חיים עשיר, לפני מספר שנים כאשר התגוררה ביחד עם מי שהיה דאז בן זוגה, החיים שלה היו על פניו מושלמים, אהבה גדולה ואושר נקי מדאגות, אך בעקבות תאונת עבודה של בן הזוג שלה שבסופה הטרגי נפטר, החיים של אופיר התהפכו בבת אחת והפכו לגיהינום, על כך היא סיפרה לי: "קשה לתאר במילים איך מרגע אחד שבו החיים שלי התנהלו לפי הספר, לימודים, צבא, חבר, מגורים משותפים וחיים של כיף ואושר פתאום מצאתי את עצמי ממש כמו אלמנה, כזו שבוכה על מר גורלה כי אהוב ליבה נקטף בשלב כל כך מוקדם.

אופיר משולם. יח"צ,
אופיר משולם/יח"צ

"בשלב הראשון מצאתי את עצמי מרוסקת ממש, בלי כוחות פיזיים או נפשיים לרצות לעשות משהו חדש בחיים או אפילו לרצות לקום מזה. אבל לאט לאט אספתי את השברים ובזכות מכר קרוב הגעתי אל מכללת ICCM, מכללה בינלאומית לאימון וניהול, שם למדתי את תהליך האימון האישי, עברתי אותו על בשרי והיום אני מעבירה אותו לאנשים. הייחודיות בלימודים שעברתי היא שלא מדובר רק בלימודים טכניים אלא תהליך מעשי שבו עוברים תהליך אישי עם עצמך.

"התחום שבחרתי להתמחות בו הוא תחום הביטחון העצמי, כל תהליך שאדם יעבור מתחיל ונגמר בביטחון עצמי, לכן לטעמי זה התחום הכי עומצתי והתחושה שאדם נכנס לקליניקה שלי עם 10% אנרגיה ויוצא עם 80% לאחר שעבדנו בתוך התהליך שלו - עושה לי את היום".

השאלה הראשונה שבחרתי להפנות לאופיר היתה מדוע יותר אנשים פונים למאמנים אישיים ופחות לפסיכולוגיה ומה ההבדל המהותי בין שתי הגישות, היא השיבה: "בדרך כלל אדם שפונה לפסיכולוגיה עושה זאת כתוצאה מטראומה שעבר בעברו, נקודות חלשות ורגישות כתוצאה מסיטואציה שחוו בילדות ובחיי המשפחה. באימון האישי מצמצמים את הבעיה לנקודה או תחום אחד בחיים בו האדם מרגיש שאין לו מספיק כלים להתמודד, בקושי נוגעים בעבר אלא אם כן יש עניין בסיפור שמצריך זאת. באימון מתרכזים בטיפול בהווה על מנת לשפר את העתיד, המעורבות של המאומן הכי חשובה, כי בלי עבודה עצמית לא יהיה ניתן לשנות בעצם כלום.

"מגיעים אלי נשים וגברים מתוך רצון לבצע שינוי, גם אם הם אינם יודעים מה הבעיה בדיוק הם מבינים שיש משהו שמפריע להם ורוצים להתגבר עליו. ברגע שיש את הרצון לעשות את הצעד הראשון והוא החשוב מכל אני מאושרת, אחרת אי אפשר להגיע לשום תוצאה ולא משנה באיזו גישה מדובר".

בסוף העבודה מול אופיר כל מתאמן מוצא את עצמו עם כלים חדשים וחשובים שישרתו אותו בכל התחומים במהלך החיים. הייחודיות של אופיר במהלך האימון באה לידי ביטוי בגישה אותנטית, אשר מבוססת על הניסיון האישי שלה בחיים כאשר למדה בעצמה כיצד לקבל לימון ולהפוך אותו ללימונדה. "כאשר בן הזוג שלי נפטר הייתי יכולה לבחור לרדת לתהום עמוקה, קל מאוד לוותר ולרחם על עצמך, להישאב אליה וזה אומר להגיע אל מקומות לא נעימים וטובים, אבל מהר מאוד הצלחתי להביא את עצמי מנקודה א' לנקודה ב' ומשם התקדמתי עוד קצת אל עבר המטרה", סיפרה אופיר בקול רועד מהתרגשות.

למדתי מאופיר כי רוב מי שמגיעים אליה הן דווקא נשים, היא הסבירה כי נשים נוטות לרצות לשנות בצורה מהירה יותר כאשר מרגישות כי משהו מפריע להן בעוד שלגברים לוקח יותר זמן עד שמודים כי צריכים עזרה ולשוחח עם אדם חיצוני.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אופיר משולם. יח"צ,
אופיר משולם/יח"צ

לפני סיום הפגישה ביקשתי מאופיר לתת לי במשפט אחד את תפיסת העולם כפי שהיא רואה לנכון בכל הנוגע לרצון לעשות שינוי: "האימון מולי הוא בדיוק כמו אימון כושר רק אימון לנפש. אני מאמינה כי בן אדם לא צריך לסבול ואם יש מועקה, קושי בחיים שפוגע בביטחון האישי, קשה מאוד להגיע למטרות ויעדים שכל אחד וכל אחת יכולים להגיע אליהן לו רק יהיו נטולי עקבות מיותרות."

בימים אלו בעקבות משבר הקורונה ניתן לקבוע פגישה עם אופיר גם דרך הזום.

אופיר משולם, היתה לי פגישה מרתקת עם אישה חזקה, מקצועית ונעימה, לשיחת ייעוץ מולה ניתן ליצור קשר בטלפון: 052-3232491

לאינסטגרם

לפייסבוק

בשיתוף אופיר משולם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully