וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Day Jeans: כך קונים היום בגדי מותגים מובילים

בשיתוף Day Jeans

17.9.2020 / 11:32

רכישת בגדי מותגים יוקרתיים היא כבר מזמן לא נחלתו הבלעדית של העשירון העליון. לנוכח העלייה המטאורית בביקוש לבגדי מותגים, ועל מנת למנוע מכם את האכזבה שנלווית לנוכח רכישת בגד מזויף, יצאנו לבדוק עבורכם את חנות בגדי המותגים המובילה באזור הדרום, ''דאי ג'ינס"

דאי ג'ינס. יח"צ,
דאי ג'ינס/יח"צ

"דאי ג'ינס'' היא רשת בגדי מותגים לכל הגילאים הפועלת מעל ל-25 שנה והפכה לשם דבר כחנות מותגים מובילה באזור הדרום. בשיחה שערכנו עם דן, מנהל החנות, הוא סיפר לנו על הרקע שהוביל לפתיחת החנות. "את החנות הקים אבי, יוסף, לפני כ25 שנה. ''דאי ג'ינס'' נחשבת לחנות פורצת דרך בתחום משום שהיינו חנות אופנת המותגים הראשונה באשדוד. כיום אנו פועלים כל העת על מנת לשמור על המוניטין הגבוה שלנו בקרב לקוחותינו באמצעות ייבוא ושיווק של מותגי האופנה המובילים בעולם."

לרשות הרשת שתי חנויות, אחת לבגדי מותגים למבוגרים בקניון ''סימול'' אשדוד, והשנייה לבגדי מותגים לילדים וקטנטנים בקניון ''סיטי'' הסמוך.

כבר בכניסה לחנות המותגים לנשים וגברים ניתן להתרשם שמדובר בחנות מובילה בתחומה, בשל גודלה המרשים - 250 מ''ר של פריטי אופנה מרהיבים. בחנות תוכלו למצוא את כל מותגי ההלבשה המובילים בעולם, כגון "דיזל", "נייק", "אדידס", "הוגו בוס", "אוף וויט", "ריפליי", "אול סטאר", "סטיב מאדן", "צ'מפיונס" ועוד רבים.

דאי ג'ינס. יח"צ,
דאי ג'ינס/יח"צ

בחנות תוכלו ליהנות ממבחר מרשים של פריטי מותגים, החל מחולצות, מכנסיים, ג'ינסים, חליפות, חצאיות, שמלות ועד להנעלה, כובעים ותיקים. מבדיקה שערכנו, עולה כי חלק מהפריטים בחנות הינם ייחודיים לרשת וכמעט ולא ניתן להשיגם בחנויות מותגים אחרות ברחבי הארץ.

המלאי האדיר של פריטי האופנה בחנות מאפשר להתאים את הלוק המועדף לכל מטרה. ניתן למצוא ביגוד קלאסי ואלגנטי לצד קולקציה ייחודית ליום יום. עובדה זו מאפשרת ללקוחות החנות ליהנות מחווית קנייה ייחודית של כל המותגים המובילים בעולם תחת קורת גג אחת.

הייחודיות של ''דאי ג'ינס'' טמונה בתודעת השירות הגבוהה והיחס האישי המוענק ללקוחות המקום. דן, מנהל החנות, מספר כי השירות מבחינתו הוא אבן היסוד של הרשת. "אנחנו חרטנו אל דגלנו את נושא השירותיות ללקוחותינו. אנחנו משתדלים להעניק את השירות הטוב ביותר לכל לקוח, אנו לא מגבילים בהחלפות המוצרים במידת הצורך ואף מעניקים ייעוץ ברכישת הפריטים הנבחרים בחנות."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
דאי ג'ינס. יח"צ,
דאי ג'ינס/יח"צ

בימים אלו השיקו ב''דאי ג'ינס'' את החנות הדיגיטלית של הרשת, בה תוכלו ליהנות מכל פריטי ההלבשה של החנות ולקבלם במשלוח עם שליח עד פתח הבית, מבלי לצאת מהבית. לרגל הפתיחה ולקראת החגים הקרבים, לקוחות חדשים נהנים מ10% הנחה על כל הפריטים באתר.

המבחר הרחב של המותגים והפריטים בחנות, איכותם, ותודעת השירות הגבוהה המאפיינת את הרשת, לא מותירים צל של ספק - חנות המותגים Day Jeans היא הבחירה של עורכי המערכת. מילה שלנו.

Day Jeans

חנות המותגים - קניון ''סימול'' אשדוד, טלפון 0549935622

חנות הילדים - קניון ''סיטי'' אשדוד

לאתר

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף Day Jeans
  • עוד באותו נושא:
  • מותגים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully