וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חד וחלק: דרבי ישראל, בחירה של גברים מנוסים

בשיתוף DERBYBLADES

16.9.2020 / 16:04

לאחר שכבש את העולם, מותג הגילוח DERBYBLADES מגיע לישראל ומביא בשורה חדשה אל ענף הברברס באמצעות ייבוא בלעדי ושיווק של מוצרי טיפוח וגילוח לגבר עבור מספרות ולקוחות פרטיים. יצאנו לבדוק

דרבי ישראל. יח"צ,
DERBYBLADES/יח"צ

שגרת הטיפוח והלוק המוקפד בעידן המודרני הביאו למהפכה של ממש בקרב גברי ישראל. בעוד שבעבר הטיפוח היה נחלתן של המין הנשי, בשנים האחרונות כל גבר שמכבד את עצמו מקפיד על שגרת טיפוח וביקור קבוע אצל הספר בתדירות תכופה.

לנוכח כך, עורכי מערכת הנבחרים, גברים השומרים על לוק מוקפד ושגרת טיפוח סדירה, יצאו לבדוק עבורכם את המוצרים של המותג ''דרבי ישראל'', שמשווק בישראל מוצרים לטיפוח אישי ומוצרי גילוח מהמותגים המובילים ביותר בעולם.

בתחילת דרכה ''דרבי ישראל'' שיווקה את מוצריה בעיקר אל המספרות השונות ברחבי הארץ. לאחר שיצרה לעצמה שם וקהל נאמנים רב בקרב מעצבי השיער, החברה החלה לפנות גם אל הצרכן הפרטי באמצעות חנות מקוונת ידידותית לשימוש ועמוד אינסטגרם פעיל במיוחד.

דרבי ישראל. יח"צ,
DERBYBLADES/יח"צ

בין המותגים המובילים של החברה:

DERBY - מותג הגילוח הותיק בעולם, אשר באמתחתו קרוב ל80 שנות פעילות במעל ל-65 מדינות ברחבי הגלובוס. המותג מתמחה בייצור סכיני גילוח איכותיים במיוחד. להבי דרבי עשויים פלדה שבדית בשיטה ייחודית שבה הם חצויים מראש, כך שכל להב עטוף בנפרד בנייר שעווה ומאפשר חיסכון בשבירה. כל מוצרי המותג ידידותיים לסביבה ועוברים בקרת איכות קפדנית.

PARKER SHAVETTE RAZORS - מותג מוביל בעיצוב ובחדשנות בזכות ייצור ידיות מקצועיות המשמשות מספרות ומכוני גילוח ברחבי העולם. מנגנון הזרוע של הידיות, שעשויות מנירוסטה, שומר את הלהב בצורה בטוחה במקום מיושר לחלוטין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
סדרת דרבי פרימיום סכיני גילוח דרבי פרימיום חדשים ומשופרים בטכנולוגיית ציפוי חדשנית. יח"צ,
סדרת דרבי פרימיום סכיני גילוח דרבי פרימיום חדשים ומשופרים בטכנולוגיית ציפוי חדשנית/יח"צ

CLUBMAN PINAUD - מותג טיפוח גברי קלאסי ובעל 200 שנות מוניטין המתמחה במוצרי טיפוח לגבר: שמפו, שמן ומרכך לזקן ווקס לשיער, וסדרת מוצרי גילוח כגון אפטר שייב וסבון.

העובדה כי החברה מספקת את מוצריה למספרות רבות ועובדת בשיתוף פעולה עם מעצבי שיער מובילים בישראל, מעידה על איכות המוצרים והשירות המוענק על ידי צוות העובדים בחברה. כל המספרות ומעצבי השיער שעובדים עם החברה מקבלים את המוצרים הישר אל בית העסק תוך אחריות מלאה לכלל המוצרים.

מוצרי הטיפוח של קלאב מן. יח"צ,
מוצרי הטיפוח של קלאב מן/יח"צ

החברה חרטה על דגלה את ערך החלוציות בענף במטרה לייבא את המוצרים האיכותיים ביותר במחירים המשתלמים ביותר עבור קהל לקוחותיה. הייחודיות של "דרבי ישראל" טמונה בקשר הישיר בין החברה ללקוחותיה, והמחיר ההוגן שהלקוח זוכה לו כתוצאה מכך. מבדיקה שערכנו, עולה כי מוצרי החברה מתומחרים במחירים אטרקטיביים במיוחד בשל העדר פערי התיווך, באמצעות המכירה מהיצרן לצרכן.

את כל המוצרים של ''דרבי ישראל'' תוכלו לקבל במשלוח עם שליח עד פתח ביתכם, עד שלושה ימי עסקים מרגע ההזמנה.

עורכי מערכת הנבחרים בדקו ומצאו - המוצרים המהפכניים של ''דרבי ישראל'' יגרמו לכל גבר להרגיש מטופח יותר באמצעות מוצרים איכותיים וחדשניים ישירות מהיבואן לצרכן. מילה שלנו.

"דרבי ישראל"

לאתר

לעמוד האינסטגרם

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף DERBYBLADES
  • עוד באותו נושא:
  • גילוח
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully