וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיינסטרים: מותג האופנה שכבש את ישראל

בשיתוף מיינסטרים

16.9.2020 / 14:55

מור שטרית ויוסי סבג הקימו את החנות שלהם בגיל 21 וכיום הם כבר מוכרים בגדים ב-6 נקודות מכירה ברחבי הארץ. מותג האופנה כבר כבש את הדרום והשניים שואפים להתרחב אפילו עוד יותר

מיינסטרים. יח"צ,
מיינסטרים/יח"צ

מור שטרית ויוסי סבג, החלו את דרכם לפני כשש שנים בגרסה קטנה של חנות אופנה בשם מיינסטרים, עם בגדים מיובאים מאירופה ולאחר זמן קצר, הצליחו למצב את עצמם כמובילי אופנה ברחבי הדרום בעיקר וגם בשאר המדינה. השניים הקימו מותג באר שבעי מכתיב אופנה, מיינסטרים - חנות אופנה צעירה, אשר התרחבה בבאר שבע בשנים האחרונות. לאור ההצלחה הגדולה, צוות הנבחרים שלנו החליט להדרים על מנת לבדוק על מה כולם מדברים בבירת הנגב וסביבתה.

חנות האופנה MainStream מייצרת בקו ייצור עצמי ומספקת סחורה לחנויות בכל הארץ ייצור כחול לבן. החנות שהתחילה בשטח קטן, התרחבה תחילה וכעת נמצאת בגרנד קניון באר שבע, אחרי שעברה למשכנה החדש לפני חמישה חודשים. חנות האופנה מתבססת על בגדי יום יום, יציאה ועד לחתנים, כאשר גם נעליים ואקססוריז לגברים על המדף.

מיינסטרים. יח"צ,
מיינסטרים/יח"צ

שטרית וסבג פתחו את העסק בגיל 21 ולאחרונה חגגו 27. בשיחה שערכנו איתם הרגשנו כי מדובר בצמד אנשי עסקים רעננים שמבינים את הקהל שלהם. יש להם דרך מאד ברורה והם לא סוטים ממנה. "אנו רוצים להיות מותג אופנה מוביל בישראל ואפילו בעולם''. אמר לנו מור שטרית שיכול להתגאות בכך שהוא ושותפו מחזיקים בקהל לקוחות שמונה מעל ל- 7000 איש, לצד אינסטגרם עם 16000עוקבים ופייסבוק עם 10000 לייקים.

מיינסטרים עושה שימוש בבדים מובחרים והחנות היפה ביותר בגרנד קניון באר שבע שייכת למותג המצליח. היא משורטטת נכון אדריכלית ופרקטית. התרשמנו כי החנות מרווחת במיוחד, לאור העובדה כי הבגדים תלויים ואינם מוצגים בצפיפות, ישנם שמונה אנשי צוות ולקראת החגים יצטרפו עוד 2-3 עובדים על מנת לתגבר.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מיינסטרים. יח"צ,
מיינסטרים/יח"צ

החברה שמה לעצמה את נושא השירות מעל הכל, כך לדוגמה, כל פריט שהוא אלגנט ומצריך גיהוץ, מיד אחרי הרכישה הלקוח זוכה לגיהוץ והבגד מגיע ללקוח בשקית חליפה מסודרת, מוכן להיכנס לארון. ''אנחנו מיוחדים בגזרות שלנו". אמר מור והוסיף: "היינו הראשונים שהתחלנו לשווק את אופנת מכנס ה7/8 ומקווים מאד להתקדם ולפתוח עוד סניפים בקרוב מאד. המותג מקפיד מאד על השירות ומבחינתי, הלקוח תמיד צודק''. אגב, הצטרפות למועדון החברים של מיינסטרים היא בחינם וכל חבר מועדון זכאי לעשרה אחוזי הנחה לכל הפחות, כאשר גם באתר החברה אפשר למצוא המון מבצעים, כמו בחנות.

למיינסטרים יש עוד שש נקודות מכירה ברחבי הארץ, כאשר החברה מספקת להן סחורה של המותג. "הסטייל שלנו הוא משהו שונה, רענן, צעיר ואנחנו חיים את האופנה, חיים בגיל הנכון. כל הצוות בחנות מאד צעיר וכולם כאן עבורנו הם משפחה לכל דבר וענין''. סיכמו מור ויוסי שלאחרונה קיימו קמפיין לקולקציית חג וערב במלון כרמים בירושלים, בהפקה שכללה שני צלמים, מפיק, שני אנשי צוות וכמובן שני דוגמנים .

לא גרים בדרום? לא קרה דבר. יש לכם אפשרות לרכוש באתר כל מה שתרצו ותזכו למשלוח שזמין בכל הארץ.

כתובת: סניף גראנד קניון באר שבע. רחוב שדרות דוד טוביהו 125

טלפון: ‏050-733-3763‏

אתר

מייל: mainstreamb7@gmail.com

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף מיינסטרים
  • עוד באותו נושא:
  • אופנה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully