וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור וינרב - אופה צעירה שעושה דברים גדולים

בשיתוף ליאור קייקס

16.9.2020 / 14:33

ראש השנה מתקרב בסערה ובין כל מנות החג המסורתיות שיעלו על השולחנות החגיגיים נשאלת השאלה, איזה עוגה כדאי להגיש הפעם? ההמלצה שלנו היא חד משמעית, במקום לשבור את הראש תנו למומחית לעוגות לעשות עבורכם את העבודה, ליאור וינרב

ליאור קייקס. יח"צ,
ליאור קייקס/יח"צ

קפצנו לפגוש את ליאור וינרב במאפייה בה היא רוקחת עוגות בשלל טעמים, גדלים וסוגים, חזרנו עמוסי חוויות לאחר מסע טעימות חלומי.

כבר 3 שנים שהשם של ליאור וינרב הולך לפניה כמומחית העוגות הכי מבטיחה בישראל, רק בת 23 אבל עסוקה מעל הראש לאורך כל שעות היום. את עולם העוגות ליאור אהבה מאז שהיתה ילדה קטנה אך מעולם לא חשבה לאפות באופן מקצועי עד שהיו אלו חברים ובני משפחה שלחצו עליה לנצל את הכישרון הנדיר שבורכה בו, על כך היא סיפרה לנו: "תמיד אהבתי את העיסוק במטבח ולכן בתור תחביב הייתי אופה לחברות עוגות בימי ההולדת, קיבלתי כל כך הרבה פידבקים חיוביים עד שבסופו של דבר קיבלתי החלטה לקחת את התחביב ולעשות ממנו קריירה".

ליאור עברה מספר גדול של קורסים מקצועיים וסדנאות קונדיטוריה ואת הידע הרב שצברה היא משלבת כיום בדמות עוגות אסתטיות ומעוצבות להפליא, כמו הנראות כך גם הטעמים.

בזמן השהות שלנו בפינת העבודה של ליאור במאפיית "לחם עדן" של בן הזוג שלה ברחוב מנחם בגין 4 בראשון לציון, נכנסו לא מעט לקוחות להגיד לה שלום ותודה, ניצלנו את ההזדמנות ושוחחנו עם כמה מהם.

צילה עמרני תושבת רחובות סיפרה לנו: "הזמנתי מליאור מספר עוגות לחגיגת יום ההולדת של הבת שלי, עוגות זילוף שהיו טעימות ברמה חסרת תקדים. מלבד היצירתיות של ליאור, כל השירות שהעניקה מההתחלה ועד הסוף היה אדיב ונעים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ליאור קייקס. יח"צ,
ליאור קייקס/יח"צ

אדווה אורליך תושבת שכונת נווה דקלים בעיר פירגנה גם היא: "לרגל מסיבת ההפתעה ל 50 שנות הנישואין של ההורים שלי נעזרתי בשירות אפיית העוגות של ליאור והיתה תרומה גדולה להצלחת המסיבה. כל המוזמנים התענגו וציינו לטובה את הטעמים הנהדרים ובכל הזדמנות אני מודה לה על כך ועל היחס החם והמקצועיות שהפגינה מולי".

סיפרנו לליאור על המחמאות שקיבלה, היא הסמיקה ואמרה: "ברגע שיצאתי לדרך עצמאית גיבשתי לעצמי תפיסת עבודה שבה הלקוחות הם במרכז העניין ואני מתאימה את עצמי אליהם, קשובה לכל בקשה, לכן אין לי תפריט מסודר וקבוע אלא שומרת על ראש פתוח והכל כמובן מלווה עם חומרי הגלם האיכותיים ביותר".

למדנו כי במקביל לאפיית עוגות ליאור פיתחה ליין משלים של קינוחים משגעים ומארזי פרחים עם בלונים לימי הולדת ולחגים, את אלו היא מביאה לידי ביטוי בין היתר בעיצב של בר קינוחים באירועי חוץ לאנשים פרטיים, חברות ובתי עסק שונים.

ליאור קייקס. יח"צ,
ליאור קייקס/יח"צ

קיבלנו הצצה ראשונה גם למארזים מיוחדים וחדשניים שהיא עומדת לשווק לקראת ראש השנה ומיד ביצענו הזמנה, הראש היצירתי שלה מפתיע כל פעם מחדש. ליאור וינרב מביאה עימה מעטפת שלמה של מצויינות, דיוק ורמת שירות בלי התפשרות על פירור אחד שלא נמצא במקום. מבחינתה אם זה לא מושלם זה נזרק לפח ומתחילה להכין מחדש.

ליאור מכוונת גבוה ואנחנו נמשיך לעקוב אחריה.

להזמנות ניתן ליצור קשר בטלפון: 052-8300919

אינטסגרם

פייסבוק

בשיתוף ליאור קייקס
  • עוד באותו נושא:
  • עוגות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully