וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חושבים על מתנה מקורית לחגים? הכירו את Aharoni's design

בשיתוף Aharoni's design

16.9.2020 / 13:57

צוות הנבחרים שלנו בדק לאחרונה מגוון מקומות אשר משווקים ומוכרים מוצרי נוי מרהיבים בחיתוך לייזר ומתנות יוקרתיות והגיע למסקנה שבית העסק Aharoni's design הוא הכתובת שלכם למתנות המרהיבות שנעשות באמצעות חיתוך לייזר

Aharoni's design. יח"צ,
Aharoni's design/יח"צ

ידוע לכל כי הבית שלנו הוא המקדש שלנו, והוא צריך להיראות הכי טוב שיש בעיני הגרים בו. Aharoni's design בבעלותה של לי-אור, תעזור לכם לעצב את הבית במגוון פריטים ומוצרים שמהווים סמל לחן וליופי שבעיצוב הפנים. בעזרתה של לי-אור, אתם תוכלו לבחור את הגודל והצבע שמתאים לכם ולאור העובדה כי החברה מתמחה בעיצוב וחיתוך מוצרי יוקרה במכונת לייזר מהחומרים הטובים והאיכותיים ביותר והצביעה הטובה ביותר, תוכלו להיות רגועים שבחרתם במוצר שיחזיק מעמד לשנים הבאות.

המוצרים שהחברה משווקת הם בעיצוב וייצור בלעדי שלה בטכנולוגיה הפועלת על ידי תוכנת מחשב מיוחדת בשילוב עם מכונה וקרן לייזר מדויקת. ניתן ליצור מגוון רחב של דוגמאות על מגוון של חומרים כגון עץ בשלל צבעים ושילובים, או פרספקס, הידוע יותר כמראה של ממש, בצבעים כסף, זהב או שחור. מכונת הלייזר מאפשרת ל- Aharoni's designליצור ולייצר חותמות, שלטים, מעמדים, מוצרי יודאיקה, חפצי נוי ועוד מגוון מוצרים למטרות שיווק ופרסום העסק או לביתכם הפרטי.

Aharoni's design. יח"צ,
Aharoni's design/יח"צ

בשיחה שערכנו עם לי-אור, היא העניקה לנו כמה רעיונות מקוריים אותם ניתן ליצור בקלות ובמהירות באמצעות טכנולוגיית החיתוך בלייזר. כל מה שצריך זה להפעיל קצת את הדמיון, לצאת מהקובייה המוכרת ולא תאמינו מה ניתן ליצור, לעשות וליישם באמצעות שימוש בטכנולוגיה המרשימה הזאת, כאשר כל זאת מתבצע בעבור מחירים נוחים ועם מעטפת שירות מקצועית המלווה באופן אישי כל לקוח בכל שלבי העבודות, החל משלבי תכנון ועד קבלת המוצר. רבים מהמוצרים הם עיצוב אישי ומקורי מבית Aharoni's Design, כאשר לי-אור או אביה שאבו השראה מסוימת ויצקו אותה מרעיון למוצר של ממש בגימור האיכותי והטוב ביותר עבור הלקוח.

Aharoni's design נפתחה רק לפני כשנה ועם זאת בעליה נמצאת בשוק כבר שש שנים. הכל החל במפעל של אביה של לי-אור, אשר עוסק בתחום האמנות כבר עשור. החל מחיתוך וחריטות בלייזר של שלטים לדלת ולשאר הבית, מזוזות, תליונים לרכב, מעמדים אישיים לנרות שבת או לנרות נשמה, מוצרי נוי לבית ולמשרד, שלטי לוגו לבתי עסק, חריטה או צריבה של לוגואים על משטחי עץ, שלטים לחדרי הילדים, חיתוך תמונות קוויות, צריבת טקסטים עדינים והכנת גרפיקה קווית עם מספר שכבות ועוד. אפילו את האירוע הבא שלכם תוכלו לאבזר בעזרת Aharoni's Design. כאמור, הכנת המוצר מתבצעת במכונת לייזר ונעשית על חומרים כמו עץ, פרספקס / זכוכית אקרילית באמצעות עין לייזר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
Aharoni's design. יח"צ,
Aharoni's design/יח"צ

החברה פונה לקהל הפרטי, כאשר רוב המכירות מתבצעות באינסטגרם ובפייסבוק. מדובר בעיקר על קהל נשי מכל הגילאים (17-70) שאוהבות את תחום עיצוב הפנים, היופי והנוי לבית ולרכב. ההכנה מתבצעת במפעל והמוצר מגיע סופית ללקוח בין אם באיסוף עצמי או במשלוח לכל רחבי הארץ, לאחר שלי-אור, בעלת העסק, מקבלת את ההזמנות אליה.

בשיחה שערכנו עם לי-אור היא אמרה: "השירות הוא ערך עליון מבחינתי. אני רוצה לשמוע את הלקוחות שלי, להבין את רצונם ולקבל מהם פידבקים. אני מדברת במהלך היום עם עשרות רבות של אנשים, הכי נעים לי בעולם לקבל תגובות חמות מלקוחות מרוצים. אני רוצה לדעת מי מקבל את המוצר, איך לעטוף אותו בדיוק, את מי זה הולך להפתיע, האם זה מתנה. לתת שירות ממקום נקי וקרוב - אפשר לראות את זה בהודעות החמות שאני מקבלת או אפילו בשעות ההזויות בהן מתקבלות ההודעות''.

אין ספק כי בכל תחום בו אנשים משווקים מוצר שביר, עניין האחריות הוא מעט קשה מהרגיל כך שאין נכון או לא נכון. בבדיקה שערכנו, אצל Aharoni's Design במידה ולקוח יוצר קשר ואומר שהמוצר הגיע פגום, נסדק או שהוא אינו מרוצה - נוכחנו לדעת כי לי-אור תעשה הכל בכדי לעזור לו, החל מהרגע שהוא יצר איתה קשר ועד לרגע בו קיבל את המוצר.

Aharoni's design. יח"צ,
Aharoni's design/יח"צ

ניתן לראות בבירור כי אסתטיקה היא ערך מוביל אצל Aharoni's Design. דפדוף קל בעמודים שלהם ברשתות מציג לנו עולם ומלואו של יוקרה וזוהר. אך עם כל אלו, בכל הקשור לטווח המחירים, אנו יכולים להעיד כי Aharoni's design היא בין החברות הזולות בשוק מאחר ומדובר בחנות המפעל. ''אף אחד פה לא גוזר קופון והחברה לא מאמינה בלקחת מחיר מפלצתי כשאין שום סיבה לכך'' אמרה לי-אור בנושא. יש מוצרים ב-40 שקל, בעוד המוצרים הגדולים (1.20 מטר) יכולים להגיע למחירים של 800 שקל.

לי-אור היא סטודנטית למשפטים ואמנם הגיעה רק במקרה לתחום, אך העסק הזה הוא הבייבי שלה והיא בציפייה שהוא רק ילך, יתפתח ויגדל: "השאיפה היא להגיע הכי גבוה שאפשר ולהגדיל את התפוקה היומית, להגדיל את המפעל במכונות נוספות, לצרף עובדים נוספים ולהגיע למכירות גם מעבר לים. הרעיונות בלתי פוסקים, ההשראה מגיעה מכל כך הרבה מקומות וזה רק יגדל, אני מאמינה. העסק קיים פחות משנה וזאת אפילו לא ההתחלה''.

להזמנות 050-6396539

פייסבוק

אינסטגרם

מייל: lior.aharoni815@gmail.com

בשיתוף Aharoni's design
  • עוד באותו נושא:
  • מתנות
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully