וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפשנו ומצאנו את המקום הנכון ביותר להוציא אזרחות אירופאית

בשיתוף דור טו אירופה

16.9.2020 / 13:00

השגת דרכון זר ובאיחוד אירופאי יכולה להקל מאוד על החיים. מי שברצונו להשיג אזרחות כזו, לדוגמא פורטוגלית, יכול להעזר בחברות המעסיקות עורכי דין המתמחים בהליך

דור טו אירופה. יח"צ,
דור טו אירופה/יח"צ

העולם הופך לכפר גלובלי אחד קטן ולמרות זאת, לכל מדינה עדיין יש את האזרחות שלה. הרבה אזרחים ישראלים זכאים לאזרחות נוספת ויכולים לשדרג מאוד את החיים שלהם, במיוחד אם מדובר בדרכון זר או בעיקר בדרכון אירופאי. לרוב, אזרחים ישראלים משיגים אזרחות של מדינה ממזרח אירופה, זכר לסבא או סבתא שנולדו שם והיגרו ארצה לפני, במהלך או אחרי השואה, אך לא הרבה אנשים יודעים שניתן להשיג כיום אזרחות פורטוגלית די בקלות ובהליך מהיר

פורטוגל היא חברה באיחוד האירופי ומלבד היכולת להסתובב באירופה ללא מאמץ וללא ביקורת גבולות מלאה, קל יותר גם להגיע ליעדים שלא קל לאנשים עם דרכון ישראלי להגיע אליהם. ישנן מספר חברות שעוסקות בבדיקות זכאות והשגת אזרחויות במספר ארצות באירופה וכבר יודעות את החוקים והפרוצדורות בכל מדינה, ובכך יכולות למנוע ולחסוך המון בירוקרטיה ושליחת טפסים מיותרת. צוות הנבחרים שלנו בדק ומצא כי חברת "דור טו אירופה" היא הפיתרון הטוב ביותר עבור מי שחולם להיות בעל אזרחות כזאת.

חברת "דור טו אירופה" הוקמה על ידי צוות מומחים ועורכי דין אשר מתמקצעים בדיני הגירה ואזרחות זרה כדי לספק לאזרחי ישראל את הדרך האופטימלית, הבטוחה והמהירה לעתור לממשלת המדינה אליה הם זכאים לקבלת אזרחות בכדי לקבל דרכון אירופאי דרכה. חברת "דור טו אירופה" עוסקת בייעוץ, הסברה וליווי לאותם לקוחות אשר זכאים לאזרחות פורטוגלית, רומנית ופולנית בדרך לקבלת אזרחות אירופאית, בהתאם לתיקון לחוק הרלוונטי.

דור טו אירופה. יח"צ,
דור טו אירופה/יח"צ

אז איך זה קורה?

את ההליך ההתאזרחות מבצעים עורכי דין ותיקים בתחום עם קשרים חזקים מול הקהילה היהודית בפורטוגל ובנוסף בקשר אדוק עם עורכי דין החברה שנמצאים בכל מדינה בה החברה מאזרחת את לקוחותיה כמו פורטוגל, רומניה ופולין. ''מה שמאפיין את ההליך בחברה שלנו, הינה העובדה שבניגוד לחברות אחרות הפועלות במסות, היחס אצלנו הינו יחס אישי וליווי צמוד לכל אחד ואחד מהלקוחות אשר מתחילים את התהליך איתנו". סיפר מנכ''ל החברה, דור.

"דור טו אירופה" עובדת בצורה יסודית. אחרי ביצוע בדיקת זכאות בחינם, מתחיל תהליך עם כל הטפסים הנדרשים והעבודה מול השגרירות והקונסוליה. יש כמה דברים שחשוב לדעת בנושא של קבלת אזרחות פורטוגלית בהיבט של קריטריונים: ראשית, אזרחות פורטוגלית לא מצריכה ויתור על האזרחות הישראלית וניתן להחזיק את שתי האזרחויות במקביל. הזכאות היא גם במקרים בהם רק אחד מההורים יהודי ובכפוף לזכאות המובנית. בנוסף, הורים צריכים לדעת כי הילדים לא מקבלים את האזרחות בצורה אוטומטית ביחד איתם, אלא יש צורך בתהליך נפרד, או פתיחת תיק משפחתי.

החברה פונה בעיקר לאזרחים מעל גיל 18, צאצאי ספרד, אנשים ממדינות הבלקן, המזרח התיכון וצפון אפריקה וללא עבר פלילי. קטינים, מתחת גיל 18, יכולים לקבל שירות אבל הוא ינתן בתנאי שאחד ההורים הוא אזרח פורטוגלי. ''כל מי שיוכיח צאצא למדינות האלה, זכאי להוצאת אזרחות פורטוגלית'' אמר דור והוסיף: "אנו מעניקים שירות למשפחות בקבוצות שמביאים עימם בני משפחה נוספים להליך, כך יותר פשוט לאזרח את כולם יחד ובנוסף לזאת עלות התיק אטרקטיבית עוד יותר עבור כל אחד ואחד מבני המשפחה המעוניינים באזרחות פורטוגלית-אזרחות אירופאית''.

דור התפנה להסביר את התהליך עבורנו, תהליך אשר משתנה בהתאם לפרמטרים רבים כגון מספר בני המשפחה ומורכבות התיק. לדוגמה: נולד בחו''ל, שהה בחו''ל לתקופה של מעל שלושה חודשים, שינה את שמו הפרטי או משפחתו בעבר ועוד.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
דור טו אירופה. יח"צ,
דור טו אירופה/יח"צ

ממה עלות התיק מורכבת?

עלות השירות מורכבת מאגרות, תשלומים לקהילה היהודית בפורטוגל, אגרה לממשלה הפורטוגלית ובנוסף קיימות עלויות שכר טרחה לבעלי מקצוע רבים כגון: עו"ד ונוטריון בארץ ובחו"ל מתורגמנים ,שליחויות, אפוסטיל ועוד.

מסלול תשלום השקט הנפשי עבור הלקוח של ''דור טו אירופה'' בנוי לשלוש פעימות, על פי התקדמות ההליך: בעת פתיחת תיק עבור תהליך ההתאזרחות (אשר כולל איסוף וארגון המסמכים האישיים הנדרשים, בניית תצהיר רשמי ע"י עורכת הדין, אנה ליה פורסטני, מנהלת הליכי ההתאזרחות לקהילה היהודית בפורטוגל, על בסיס המוצא, ושם המשפחה של אותו לקוח כדי להוכיח את זכאותו עבור האזרחות הפורטוגלית). במקרה והלקוח לא מקבל את האישור עקרוני עבור זכאותו מהקהילה היהודית, עבור הוצאת אזרחות פורטוגלית, הוא מקבל החזר מלא של התשלום הראשוני, למרות העבודה שנעשתה עבור אותו לקוח, כך שהלקוח מרוויח בכל מקרה.

הפעימה השניה מתרחשת לאחר קבלת האישור העקרוני מהקהילה היהודית (תשלום האגרה לקהילה היהודית, קבלת האישור הפורמלי ומילוי מסמכים אישיים.

הפעימה השלישית היא לאחר קבלת האישור הרשמי עבור זכאות הלקוח להוצאת אזרחות פורטוגלית/אזרחות אירופאית: תרגום המסמכים הרלוונטיים לפורטוגזית, אשרור מסמכים על ידי הרשויות המוסמכות לכך, חתימת נוטריון על מסמכים לפני שליחה, תשלום כל האגרות הרלוונטיות, שליחת התיק למשרד הפנים הפורטוגלי ע"י עורך דין החברה שבפורטוגל, קבלת מספר בקשה ממשלת פורטוגל ומעקב מול רשויות פורטוגל עד אישור הבקשה.

''סדר התשלום מבוסס על הצלחה והרצון שלנו להוכיח ללקוחות שהם בידיים בטוחות. אני רוצים שיהיה להם שקט נפשי וראש שקט בכל זמן בתהליך". הוסיף דור.

שרה אוחנה, שביצעה את ההליך עבור שלושת ילדיה הבגירים ונמצאת על סף סיום התהליך סיפרה: "מדובר בחברה עם שירות מקצועי, יעיל ואכפתי. תמיד קיבלתי תשובה ומענה לשאלות שלי. קיימת פתיחות ושקיפות בכל התהליך. הצוות, ובמיוחד דיאנה, שהיא אשת הקשר שלי היתה שם בשבילי בכל רגע. אני לקראת סיום התהליך ובטוחה שנקבל את הדרכונים''.

דור סיכם: "התפיסה שלנו היא לאזרח את כל הלקוחות שלנו, מישראל ומהעולם, לכל אירופה, אנחנו מעניקים שירות גם עבור הוצאות אזרחות רומנית ופולנית. כל העבודה שלנו נעשית על ידי אנשי מקצוע בעלי ניסיון רב שנים. השירות שלנו מוביל את החברה. אני מאמין בשירות אישי ומקצועי עד קבלת האזרחות. השאיפה שלנו היא שכל הלקוחות יגיעו מלקוחות אחרים שיצאו מרוצים, לשמחתי זה מה שקורה - הרבה לקוחות מגיעים מפה לאוזן. אנו לא מחפשים לעבוד במסות גדולות אלא לתת שירות אישי. מומלץ לנצל את הזכאות כמה שיותר מהר לפני הקשחת תנאים מאחר וישנה הצעת חוק בפורטוגל לקראת שנת 2022, אשר צפויה להקשיח את התנאים עבור מבקשי האזרחות. שיחת הייעוץ הראשונית היא ללא עלות והתחייבות".

הצטרפו לאלפי ישראלים שכבר מחזיקים באזרחות ודרכון אירופאי: 03-9107878.

לאתר

לפייסבוק

מייל: office@doortoeurope.co.il

כתובת: מתחם BBC בר כוכבא 16 בני ברק.

בשיתוף דור טו אירופה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully