וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בובה'לה: מספרת הכלבים שמעניקה טיפול מסור לכלבכם האהוב

בשיתוף בובה'לה מספרת כלבים

16.9.2020 / 11:05

עולם המספרות והטיפולים לכלבים עבר מהפכה של ממש בשנים האחרונות, במהלכה הכלבים זוכים לטיפול יסודי הכולל חוויה ייחודית. אחד ממתחמי הטיפוח המובילים בישראל הינו "בובה'לה", מותג מספרת הכלבים שמעניק טיפול מפנק ומסור לכלבכם האהוב. יצאנו לבדוק

בובה'לה מספרת כלבים. יח"צ,
בובה'לה מספרת כלבים/יח"צ

לאחר בדיקה מקיפה שביצענו במערכת, בדקנו את מותגי מספרות הכלבים המובילים באזור השרון. תוצאותיה לא השאירו מקום לספק - מספרת הכלבים ''בובה'לה'' בהרצליה מהווה את חוד החנית של המספרות באזור. מזה כשנתיים שהמספרה משרתת נאמנה את תושבי השרון ומושכת אליה קהל לקוחות רב שמגיע עם חברם הטוב ביותר לתספורת איכותית הכוללת יחס אישי ומיוחד.

בובה'לה מספרת כלבים. יח"צ,
בובה'לה מספרת כלבים/יח"צ

מנהלת המספרה היא אפרת, שאהבתה לבעלי החיים החלה כבר מילדות, אך הגיעה לתחום במקרה לאחר שסייעה לחברתה לפתוח את המספרה, ולאחר עזיבתה לקחה את המושכות לידיים וכנגד כל הסיכויים הפכה לספרית כלבים מקצועית. "כל חיי גדלתי עם בעלי חיים. אני מגדלת שני כלבים, השתתפתי בתחרויות מקצועיות של רכיבה על סוסים ואף עסקתי בהדרכה בתחום במשך שנים", היא מספרת. "לפני כשנתיים פתחתי עבור האקסית שלי מספרה לכלבים בחצר הבית שלנו, במחסן קטן ודל אמצעים. לאחר תקופה היא עזבה את העסק, ונשארתי עם עסק שלא ידעתי כיצד לתפעל אותו כיוון שלא היה לי ברשותי את הידע הנדרש על מנת לספר כלבים. החלטתי לקחת את המספרה לידיים ומצאתי את עצמי מתמקצעת בתחום בכוחות עצמי וחוקרת את הנושא לעומקו עד שהתחלתי לספר באופן מקצועי. עם הזמן הרגשתי שאני מתאהבת בתחום, הקדשתי לכך את כל כולי ולשמחתי הרבה המספרה גדלה ושגשגה וכיום היא משרתת מאות לקוחות מרוצים."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
בובה'לה מספרת כלבים. יח"צ,
בובה'לה מספרת כלבים/יח"צ

כבר בכניסה למספרה ניתן להבחין כי מדובר במספרת בוטיק המעוצבת לעילא וברמת ניקיון ואסתטיקה גבוהים במיוחד.

ב"בובה'לה" מעניקים שירות תספורות ועיצוב לכלבים בהתאמה אישית. כך, מותאמת לכל כלב תספורת בהתאם לסוגו וגזעו, שימוש בתכשירים שונים לצורך הרחצה, מריטה וניקיון אוזניים, הברשה יסודית, גילוח אזורים אינטימיים וגזיזת ציפורניים. בסיום הטיפול כל בעל חיים מקבל ייבוש יסודי, פתיחת קשרים יסודית ובישום איכותי המעניק לכלב ריח נהדר.

בובה'לה מספרת כלבים. יח"צ,
בובה'לה מספרת כלבים/יח"צ

הייחודיות של ''בובה'לה'' טמונה בשירות המיוחד וביחס האישי שאפרת מעניקה לכל כלב שמגיע לטיפול במספרה "חשוב לי להדגיש שאני עושה את הכל מתוך אהבה, ולכן אני תמיד מקבלת את הלקוחות בחיוך, מתחברת מיד לכלבים ומעניקה להם את הטיפול המפנק ביותר מתוך מטרה לספק חווית פינוק אישית לכל כלב."

בניגוד לחלק ממספרות הכלבים, אפרת מאפשרת לבעלי הכלבים להיות לצדם במהלך הטיפול. "אני בהחלט מעודדת את בעלי הכלבים להיות נוכחים במהלך התספורת", היא מספרת. "אני מנצלת את ההזדמנות על מנת לשוחח איתם ולהעניק להם טיפים מקצועיים לשגרת טיפוח לכלב ואף מסייעת בפתרון בעיות מסוימות."

בובה'לה מספרת כלבים. יח"צ,
בובה'לה מספרת כלבים/יח"צ

אפרת ערה לעובדה כי ישנם כלבים שחוששים מתספורת, אך היא ממהרת להרגיע וטוענת כי הרבה טמון ביחס ובגישה. "חשוב לציין כי במרבית המקרים הכלבים משתפים פעולה ושמחים לקבל טיפול מפנק. ישנם כלבים שבהתחלה לא משתפים פעולה, בעיקר בשל טראומה שעברו אצל ספרים בעברם או טיפול ראשון שניתן בשלב מאוחר יחסית. ניתן להתגבר על האתגר בקלות יחסית באמצעות גישה מכילה, המון סבלנות ורוגע שמוקרנים אל הכלב ובסופו של דבר גורמים לו ליהנות מהטיפול."

אחד השיקולים המרכזיים בבחירת שירות של מומחה, הוא זהות האדם והמקצועיות שעומדת מאחוריו. מספרת "בובה'לה" בניהולה של אפרת, היא הבחירה של עורכי המערכת כמספרת הכלבים המובילה באזור השרון. מילה של מומחים.

בובה'לה מספרת כלבים. יח"צ,
בובה'לה מספרת כלבים/יח"צ

בובה'לה

סוקולוב 81, הרצליה

ליצירת קשר 054-489-8583

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף בובה'לה מספרת כלבים
  • עוד באותו נושא:
  • כלבים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully