וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

happy present: תרשו לעצכם לפנק את היקרים לכם

בשיתוף happy present

16.9.2020 / 9:24

יום הולדת? בא לך לפרגן לאחד מהעובדים? מתנת חג לאחד האהובים? כבר לא צריך לכסוס ציפורניים בהתלבטות מייסרת מה לקנות. happy present בניהול שני יוספי, מציגה מגוון מתנות מקוריות, לצד מארזים במיתוג אישי אשר יאפשרו לכם לייחד את המתנה המועדפת למי שחשוב לכם

happy present. יח"צ,
happy present/יח"צ

צוות הנבחרים שלנו בחן את הנושא ומצא כי ב-happy present יש מגוון רחב של דרכים לשמח את היקרים לכם. לעתים אנחנו מחפשים את הפתרון שכביכול ייראה פשוט, לא יצריך מאתנו לשבור את הראש, אך גם יביא עמו תחושה של שפע, השקעה והערכה. אנחנו יודעים עד כמה בחירת המתנה המושלמת יכולה להיות קשה ובעייתית, ולכן הקדשנו מאמצים כדי למצוא עבורכם את המקום שמעניק מגוון רחב של מארזי מתנות חגיגיים.

happy present מציגה מארזים עם ממתקים, תמונות אינסטבלוק, תמונות בקופסאות מתפוצצות, כוסות ושמפניה עם מיתוג וכרטיסי חיש גד במארזים. אלו רק חלק מהדברים שתוכלו למצוא בחנות ההפתעות של שני יוספי.

נתחיל באינסטבלוק המרשימים שהיא משווקת: מדובר בתמונה על בלוק של עץ שאפשר להעמיד או לתלות על הקיר. בלא מעט אירועים ניתן למצוא לצד לוח המגנטים המסורתי עמדת בלוקים מעץ, בה האורחים יכולים לאסוף תמונות שלהם שצולמו במהלך האירוע על גבי בלוק מודפס - מדובר באטרקציה חדשה בנוף האירועים שצוברת תאוצה במהירות מסחררת וגם בקרב ההפתעות במארזים זה תפס תאוצה בשנה האחרונה. בכל הקשור למחירים אנו יכולים לומר כי הם יחסית זולים לרוב המקומות שבדקנו והם נעים סביב 150-350 שקל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
happy present. יח"צ,
happy present/יח"צ

העסק שנפתח בשנה החולפת ראה אור ממש במקרה, כאשר בן זוגה של שני יוספי העניק לה מתנה בסגנון. "מאד התלהבתי מהמתנה והחלטתי לפתוח עסק כזה בעצמי - עם הזמן למדתי לרכוש את חומרי הגלם האיכותיים ביותר ואני מאד מרוצה. אני מאד אוהבת לעבוד עם אנשים, אוהבת לתת שירות ולשמח", אמרה שני והוסיפה: "לקוחות מתייעצים איתי, אני עונה להם בשעות הקטנות של הלילה. גם אחרי שהמוצר התקבל אני דואגת לברר אם השליח הגיע ולראות שהכל בסדר. אני עוזרת ללקוח למצוא מארז מתאים במחיר נוח ובהזמנת כמויות גדולות ישנה גם הנחה רלוונטית, אני מעניקה לו את המארז שהכי מתאים עבורו. לא אמליץ ללקוח על דברים פחות רלוונטיים אם הם לא נראים לי כך שהכל נעשה במקצועיות. מה הלאה? החלום שלי הוא לפתוח חנות בעתיד".

שוחחנו עם אחת הלקוחות של שאמרה: "השירות שלה מהמם, המארז יצא יפה וגם במחיר הכי זול שמצאתי. החבר מאד אהב את המארז, בעיקר את כרטיס החיש-גד והאינסטבלוק - הוא חשב שזה מקורי ומגניב. יצא לה מושלם. עוד מעט יש לאבא שלי יום הולדת אז אצטרך אותה שוב".

happy present. יח"צ,
happy present/יח"צ

את העבודות המרשימות והמארזים הייחודיים של happy present תוכלו למצוא באינסטגרם המושקע של שני יוספי. אהבתם? שלחו לה הודעה פרטית והיא תשמח לתת שירות ומשלוחים (במרכז הארץ והדרום). אז אם אתם מתלבטים בסוגיית מתנות ליום הולדת, happy present זה המקום להסרת ספקות ולסיום ההתלבטות. כל מה שעשוי להפתיע ולרגש את מקבלי המתנות שאתם מעניקים מכל הלב נמצא במרחק קליק אחד.

טלפון: 0548009913

מייל: shaniyosefi13699@gmail.com

אינסטגרם

וואטסאפ

בשיתוף happy present
  • עוד באותו נושא:
  • מתנות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully