וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

design flowers and more: הכירו את קרן גור

בשיתוף design flowers and more

15.9.2020 / 15:28

בחירת מתנה לחג או ליום הולדת היא לא תמיד משימה קלה. מארזי מתנות המלווים בזר פרחים שזור בצורה מקצועית יכולה להיות אפשרות נהדרת

design flowers and more. יח"צ,
design flowers and more/יח"צ

לעתים אנחנו מחפשים את הפתרון למתנה שכביכול ייראה פשוט, לא יצריך מאתנו לשבור את הראש, אך גם יביא עמו תחושה של שפע, השקעה והערכה. אנחנו יודעים עד כמה בחירת המתנה המושלמת יכולה להיות קשה ובעייתית, ולכן הקדשנו מאמצים כדי למצוא עבורכם את המקום שמעניק מארז חגיגי ולא רק. צוות הנבחרים שלנו בחן את תחום שזירת ועיצוב פרחים ומצא כי ב-design flowers and more תוכלו ליהנות ממגוון רחב של דרכים לשמח את היקרים לכם.

רוצים להפתיע מישהו לחג? חברה שלך עומדת לחגוג יום הולדת? מעכשיו כבר לא צריך לשקוע בהתלבטות מייסרת על מה לקנות ליקרים שלכם. design flowers and more בעיצובה של קרן גור, מציגה מגוון עיצובי פרחים, לצד מתנות מרגשות ומקוריות במארזים, אשר יאפשרו לכם לייעד ולייחד את המתנה האישית המועדפת למי שחשוב לכם להעניק אותה.

design flowers and more. יח"צ,
design flowers and more/יח"צ

המארזים כוללים בין היתר עוגת דבש איכותית, יין אדום או לבן לבחירה, דבש ממשק דבורים איכותי ורימון לסימבוליקה של שנה טובה, כל זאת כמובן לצד פרחים שמריחים נהדר ומוסיפים צבע. שזירת הפרחים של קרן גור נעשית בצורה אומנותית וייחודית. בכלל, פרחים תמיד מפיחים חיים, אור ויוצרים אווירה נעימה, וכאשר מדובר בעיצוב פרחים להנחה על שולחן או במארז ייחודי, חשוב להקפיד על עיצוב ותכנון נכון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
design flowers and more. יח"צ,
design flowers and more/יח"צ

קרן גור היא מעצבת פנים (בוגרת הטכניון) ושוזרת פרחים מקצועית. השזירה יכולה להתבצע לזר פרחים מקצועי עבור כלות ועד לעיצוב פרחים באירועים כמו חתונות, בר מצווה וכדומה. קרן גור מתמחה במארזי פרחים אשר כוללים שזירה מלאה של פרחים, בהתאם לחג או האירוע, כמו ימי הולדת אשר כוללים בין היתר שוקולד, פרחים, יין ומקרונים.

בשיחה שערכנו איתה היא סיפרה: "עולם האמנות והיצירה תמיד ענין אותי ועסקתי בו מגיל צעיר. המטרה שלי בשזירת הפרחים היא להביא לציבור סגנון קצת שונה מחנויות הפרחים המוכרות- בוטיקי יותר ומשרה תחושה של עיצוב אירופאי". הסטודיו שלה נמצא בהוד השרון והיא מעידה על עצמה כאחת שמאד אוהבת את תחום עיצוב הפנים ושזירת הפרחים. "השירות שלי הוא מא' עד ת', אני קשובה ללקוחות מאד. חשוב לי להשקיע כמה שיותר על מנת לקבל תוצר מושלם, עד שהלקוחות ומקבלי המתנות יהיו מרוצים, שמחים ומאושרים מהפרחים".

design flowers and more. יח"צ,
design flowers and more/יח"צ

אמנות השזירה של קרן גור החלה מתוך רצון לחזור ולהתחבר לאומנות שבה. האמנות טבועה בתוכי וזה פרץ בתקופת חופשת הלידה שלי - החלטתי לרוץ עם זה קדימה''. אין ספק כי שולחן מרשים וחגיגי עם סידור פרחים נאה תורם בצורה ייחודית למראה ומוסיף לאווירה בכל מקום. אם מדובר בסידור פרחים להנחה על השולחן, אשר מעוצב באופן ראוי, זה ישדרג את האווירה וישרה רוגע ונועם בקרב הסובבים אותו. עיצוב שולחן מושקע כולל את סידורי הפרחים לשולחן המונחים לרוב במרכז השולחן, או היכן שתבחרו.

design flowers and more. יח"צ,
design flowers and more/יח"צ

את העיצובים המרשימים לצד המארזים הייחודיים של קרן גור תוכלו למצוא באינסטגרם שלה. אהבתם? שלחו לה הודעה פרטית והיא תשמח לתת שירות ומשלוחים (במרכז הארץ והשרון תוך 24 שעות), בין אם זה עיצוב לפי בקשתכם או לפי הקטלוג שמוצג בדף שלה. אז אם אתם מתלבטים בסוגיה, design flowers and more הוא המקום להסרת ספקות. כל מה שעשוי להפתיע ולרגש את מקבלי המתנות שאתם מעניקים מכל הלב נמצא במרחק לחיצה אחת מכם. אז אם בא לכם לפנק מישהו או להזמין עיצוב פרחים לאירוע - קרן גור היא הכתובת.

טל: 050-9014314

אינסטגרם

פייסבוק

בשיתוף design flowers and more
  • עוד באותו נושא:
  • מתנות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully