וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהחקלאי לצרכן: הזמנת משלוחי פירות וירקות אונליין עד הבית

15.9.2020 / 14:22

במסגרת כתבות מערכת "הנבחרים" בנוגע לעסקים חדשים ומבטיחים ביותר בישראל מצאנו את "ירקן אונליין" כמי שנמצאים בראש הרשימה של מי שמביאים מהפכה צרכנית של ממש

ירקן אונליין. יח"צ,
ירקן אונליין/יח"צ

"ירקן אונליין" היא חנות ירקות ופירות אינטרנטית ששמה לעצמה מטרה להביא אל המקררים שלכם היישר מהשדה ירקות טריים שנקטפו באותו הבוקר בשעה הנוחה לכם. חוות הדעת של הלקוחות משבחות את השירות שהציב רף חדש של שירותיות ואנחנו ביקשנו ללמוד בנוגע לחשיבה היצירתית של שני בעלי החברה.

מפיק חבר המערכת פגש את השניים לפגישה אישית בה למד על הרעיון החכם והביצוע המושלם של משלוחי הירקות לבתים. "ירקן אונליין" היא חנות חכמה ששמה לעצמה מטרה לחדש ולייעל את עולם הצרכנות בישראל. אם עד היום התרגלתם להזמין ירקות ולקבל אותם בלוחות זמנים ואיכות מסוימת, "ירקן אונליין" משנים בפועל את התמונה הזו מקצה לקצה.

בנוגע לטריגר לפתיחת החנות סיפר לי אחד השותפים במיזם, מאחוריו ניסיון עשיר בהקמה של עסקים שטיפח בהדרגה בהצלחה רבה: "הכול מתחיל מצורך שזיהינו, אומנם יש לא מעט חנויות אונליין למשלוחי ירקות אולם אף אחת מהן לא יעילה מספיק בשירות הצרכן. בשונה מאירופה וארה"ב שם שמים דגש על יעילות, מהירות ואיכות משלוחים אונליין גם יחד, בישראל עדיין יש מה ללמוד.

ירקן אונליין. יח"צ,
ירקן אונליין/יח"צ

"צריך לזכור כי עולם המשלוחים אונליין זה העתיד, אם נרצה ונאהב או שלא, לשם הדברים הולכים, לכן מצאנו כי יש מקום לשפר את התחום מאחר וזה הבסיס להצלחה של כל עסק עתידי שמכוון להנגיש את המוצרים ללקוחות שלו".

ההבדל המהותי בין "ירקן אונליין" לשאר המתחרים בשוק בא לידי ביטוי כך שהם לא מגדלים את הירקות והפירות אלא עוסקים בנושא השילוח בלבד, דבר אשר מפשט ומייעל את השירות. "בכל שאר החנויות מגדלים את הירקות, אורזים אותם, מוכרים ומבצעים משלוחים, כך שהם מתמודדים בכמה חזיתות במקביל. באופן טבעי זה מוביל לירידה ברמת השירות אולם את הצרכן הסופי לא מעניין מה גרם לתקלות, מפני שהצרכן צריך לקבל את השירותים ואת המוצרים הטובים ביותר".

המיקוד של "ירקן אונליין" בתחום המשלוחים בתהליך הזמנת הסחורה משנה את כל התמונה עבור הצרכן. מערך המשלוחים מתופעל על ידי צוות נהגים מקצועי ואלו דואגים לפזר את הסחורה לפי הזמנה, אם באותו היום או בכל שעה מבוקשת למחרת.

כדי לשמור על טריות מקסימלית "ירקן אונליין" לא מאחסנים כמות גדולה של סחורה אלא מכוונים למכירה של הכול באותו היום ולכן הירקות לא נשמרים במקרר למשך זמן רב. כמו כן הם למדו להגדיר את הכמויות, כך שתמיד יהיה מענה להזמנות של לקוחות בדקה ה 90 גם כן.

בירקן אונליין תוכלו להזמין ירקות ופירות אורגניים ישירות מהחקלאי בידיעה כי כל פרי וירק טרי נקטפו זמן קצר קודם לכן ואלו עד פתח ביתכם עוד באותו היום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ירקן אונליין. יח"צ,
ירקן אונליין/יח"צ

מדוע כדאי לאכול ירקות אורגניים?

כאשר אנחנו בוחרים בחקלאות אורגנית אנו בוחרים לאכול אוכל בריא ומזין יותר כאשר נמנעים מכימיקלים ורעלים ובנוסף מסייעים לחקלאים להמשיך ולייצר עבורנו סחורה משובחת מתוצרת הארץ.

חנות הירקות האינטרנטית דוגלת גם בשיטת החקלאות בת קיימא הדוגלת בשמירה על איכות הסביבה, שימור משאבים, סביבה אקולוגית וידידותית לצמחים ובעלי חיים.

משלוחים מהיום למחר הם ללא עלות ומשלוחים באותו היום מתומחרים במחיר של 25 שקלים בלבד.

נכון להיום שירות המשלוחים פעיל בין אזור חיפה והקריות עד גוש דן, בקרוב מאוד זה עומד להתרחב אל שאר המקומות בישראל. בנוגע לעמידה בצורך החשוב ביותר, כזה שמטריד את מי שמזמין ירקות באינטרנט - קבלה של איכות מעולה ועמידה בלוחות זמנים מדויקים, אחד השותפים הסביר כיצד הם עומדים באתגר: "כאשר ניגשנו למשימה זו בדיוק השאלה שביקשתי לתת לה מענה, כיצד לצורך הדוגמה אימא שלי תרצה לשנות את הרגלי הקנייה שלה ותהיה מספיק בטוחה כי גם בהזמנת ירקות אונליין היא תקבל את המיטב, כאילו היא זו שממששת ובודקת את הירקות לפני שמכניסה לשקיות.

"לשם כך ישנו מערך דיגיטלי שהוגדר ונבנה על ידינו ומאפשר שליטה בגודל, בצבע ובמשקל של הסחורה אותה הלקוח מעוניין להזמין. בנוסף לאיכות הירקות והפירות הטריים של "ירקן אונליין" אנחנו גם דואגים כי כל שאר המשתנים יילקחו בחשבון".

לפני סיום הפגישה שאלתי לגבי חנות פיזית, השניים סיפרו לי כי באופק ישנו תכנון של חנות חדשנית שעדיין לא קיימת בארץ אולם הם לא יכלו לפרט מטעמי סודיות.

"ירקן אונליין"

לפרטים נוספים והזמנות אפשר ליצור קשר בטלפון: 054-3444722

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully