וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתלת יהלום מציגה: קקטוסים, סקולנטים וצמחים מיוחדים

15.9.2020 / 12:14

כבר כ-40 שנה פועלת בכפר אז"ר משתלת יהלום. היתן להשיג כאן אמנם צמחים מכל הסוגים אבל חובבי הקקטוסים והסקולנטים ירגישו ממש בגן עדן

משתלת יהלום. יח"צ,
משתלת יהלום/יח"צ

הצבע הירוק ובעיקר הצמחים הם רכיב מרכזי באיכות חיים ובאווירה טבעית חמה ונינוחה שמבקשים אנשים רבים ליצור בבית, בגינה, במרפסת או במשרד. המבחר הרחב והמגוון שיש במשתלות השונות ברחבי הארץ, מבטיח מראה ירוק, רענן, מעשיר אשר מעניק מענה הולם לצרכים בבנייה הגבוהה, במשרדים או בחצרות הפרטיות. צמחים איכותיים ומטופחים מעשירים דירות נטולות גינה וחצר, מחדירים חום ואינטימיות לחדרים ולמתחמי עבודה, מעניקים תחושת אינטימיות לחדרי לובי בבתים משותפים ומשפרים את איכות האוויר בחללים בהם אנו נמצאים רוב ימינו.

צוות הנבחרים שלנו סקר לאחרונה את תחום המשתלות והגיע למסקנה כי במשתלת יהלום (כפר אז"ר) תמצאו את כל מבוקשכם ובמחיר שווה לכל כיס. ארבעים שנה של צמיחה לא הולכות ברגל וזה בא לידי ביטוי בהתפתחות וההתרחבות של המשתלה הוותיקה בכפר אז''ר, אשר דוגלת בחווית קנייה שתעניק ללקוח את התחושה שהוא נמצא בין בני משפחה וכל הצוות לצידו על מנת לספק עבורו שירות מקצועי, אדיב ונעים, איכות צמחים גבוהה, מחירים הוגנים, נגישות נוחה למאגר הגדול של המשתלה וכמובן מידע רב.

עם הגיענו למשתלה נחשפנו מיד למבחר אדיר של צמחים (בעיקר הפתיע לטובה מבחר הקקטוסים) במחירים זולים יותר משאר המשתלות באזור. בנוסף ראינו מבחר גדול מאוד של צמחי תבלין, כאשר הכל נראה טרי ואיכותי - פשוט חוויה. מהרגע הראשון היה כיף להגיע למשתלת יהלום ולהתפעל ממבחר קקטוסים וסקולנטים. השירות היה אדיב, מקצועי והמבחר של העציצים והצמחים פשוט נפלא.

משתלת יהלום, בבעלותו של רוני יהלום, מתמחה בגידול סוקטלנטים וקקטוסים, זאת לצד מבחר עצום של צמחי בית, גן וסחלבים. משתלת הגידול היא סיטונאית וקמעונאית ונפרסת על שמונה דונם. בארבע השנים האחרונות המשתלה עברה לשווק צמחים גם למגזר הפרטי, זאת בעקבות שינוי השוק אשר הביא להחלטה לעבור גם לקהל זה. במשתלה מגדלים הרבה מאד צמחים ומתמחים בקקטוסים וסקולנטים מהגדולים בארץ. "בארבע השנים האחרונות נושא הקקטוסים נכנס לתנופה מאד חזקה בישראל", אמר רוני יהלום והוסיף: "אנו מגדלים גם צמחיה טרופית, צמחיית בית וצמחי חוץ, הכל ישירות מהיצרן לצרכן, ללא דמי תיווך. אנחנו משתלה אמיתית לכל דבר וענין, מי שרוצה לבוא לראות משתלת גידול אמיתית, נדירה בארץ, מוזמן להגיע אלינו, מאחר ומעט מאד משתלות גידול קיימות בארץ שגם מוכרות לקהל הרחב''.

משתלת יהלום. יח"צ,
משתלת יהלום/יח"צ

עם זאת, במשתלה מתמחים בייבוא צמחים מאד מיוחדים, מדובר בטרנד חדש שנכנס בשנה האחרונה עקב הקורונה, כאשר יותר אנשים נחשפים לצמחים נדירים שמיובאים מהולנד. במשתלה יש אגרונום מייעץ אשר נותן הדרכה ללא כל התחייבות והצמחים כאמור, ברמה גבוהה מאד. כל צמח מקבל טיפול אישי במשתלה, שיש לה כמובן גם מתחם תצוגה נאה שאפשר לבוא לבקר בו ולראות בדיוק מה אפשר לרכוש - ההזמנות נעשות בצורה פרונטלית ויש אפשרות למשלוחים במרכז הארץ.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
משתלת יהלום. יח"צ,
משתלת יהלום/יח"צ

במהלך הבדיקות שערכנו חשנו כי בציבור יש בהלה גוברת לצמחים וזה לא משהו שהמשתלות בישראל חוו עד כה. "אני בתחום יותר מ-35 שנה, ובחיים לא ראיתי התעניינות כמו בתקופת הקורונה, בצמחים המיוחדים ובכלל", אמר יהלום, וכבר נערך לגידול לקראת העונה הבאה.

אחת הלקוחות סיפרה לנו: "נאלצתי להיות בבית בבידוד. יש לי הרבה צמחים ובאמת שאין לי מקום, אבל כמה אפשר להסתכל עליהם? יש לי כלים יפים שתכננתי לשים עליהם סקולנטים, אז עשיתי הזמנה ממשתלת יהלום ושלחו לי הכל עד הדלת, פשוט מדהים. אני מודה לרוני יהלום על שירות קשוב".

משתלת יהלום. יח"צ,
משתלת יהלום/יח"צ

הגודל, המבחר, הידע, האדיבות, האינטימיות והמחירים הפכו את משתלת יהלום לצומת מרכזי בקרב חובבי הז'אנר והנחלת תפיסת חיים ירוקה לאיכות חיים טובה ומהנה.

טלפון: 050-5302505

שעות פעילות: א-ה.
8.00-19.00
שישי ושבת 8.00 - 18.00.
מייל:
yahalomr@netvision.net.il

פייסבוק

אינסטגרם

  • עוד באותו נושא:
  • משתלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully