וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפשים מתנה לחג? קבלו 10% הנחה על מארזים מעוצבים ומתנות בהתאמה אישית

15.9.2020 / 11:41

מי אמר שאין לקורונה יתרונות? כיצד הפכו בני הזוג מוריה ודוד יעקב את תקופת הסגר הראשון, לדרך עסקית חדשה וייחודית. מתנות לכל אירוע, בעיצוב אישי ובדגש על מגוון יצירתי מרשים, יהפכו כל אירוע שלכם לכזה שתמיד יזכרו

מוריתי מתנות. יח"צ,
מוריתי מתנות/יח"צ

בני הזוג מוריה ודוד יעקב התחתנו ב-18 למרץ, רגע לפני סגר הקורונה הגדול. דוד, בעל עסק להתקנת מערכות כיבוי וגילוי אש בשם "סופר ספרינקלר ייזום והשקעות בע"מ" מצא את עצמו בבית בגבעת שמואל, עם אשתו הטריה שהתקשתה למצוא עבודה במקצועה כמזכירה רפואית ומנהלת חשבונות. מה שהוביל את השניים לחיפוש אחר פתרונות יצירתיים לתעסוקה ופרנסה.

בתוך כך החלה מוריה ליצור מארזי מתנות בבית, אותם צילמה לחברים ובני משפחה. התגובות היו נלהבות וההיענות היתה גדולה. מה שהוביל תוך זמן קצר להחלטה לפתוח עסק ייחודי למארזים ומתנות, בדגש על עיצוב אישי לבחירת הלקוח. "מהבידוד יוצאים כנראה גם דברים טובים", מסכמים כעת השניים בסיפוק, מבית העסק שלהם הנקרא 'מוריתי מתנות' הממוקם בגבעת שמואל, רח' דרך המלך 151, אשר מתנהל גם כחנות וירטואלית בהתאמה אישית ברמה הגבוהה ביותר בכתובת: www.mority.co.il


*לכל קוראי הכתבה, ישנו קופון הנחה שניתן להשתמש בו בסל הקניות, המעניק 10% הנחה על כל המוצרים באתר !
קוד קופון : 1010 באתר www.mority.co.il

מארז רימון מתפוצץ מוריתי מתנות. יח"צ,
מארז רימון מתפוצץ מוריתי מתנות/יח"צ

'מוריתי מתנות' הינו בוטיק מדהים למארזים ומתנות בעיצוב אישי, בדגש על פרחי סבון, שלצידם אפשרויות שילוב רבות ומגוונות הכוללות יין, וויסקי, שוקולדים, דובי פרווה, כוסות מעוצבות ועוד. המארזים הינם לכל סוגי האירועים, בהם מארזים ליולדת (שמיכה לתינוק, חיתולים, בגדי גוף, מוצצים, בקבוק וכיו"ב), כדור פורח (מארז פרחים אליו מחובר בלון ענקי גדול בכיתוב אישי) והרשימה עוד ארוכה. "הדגש שלנו הוא על מתנות בהתאמה אישית, בשיטה שאנחנו קוראים לה D.I.Y (Do it yourself)", מסביר דוד.

כשנכנסים לבוטיק 'מוריתי מתנות', חשים מיידית את התשוקה של השניים לשמח את הסובבים. כל לקוח מוצא משהו לעצמו, על פי טעמו ועל פי סוג האירוע. הצעות נשואין, חגיגות אירוסין, ימי הולדת, בריתות, לידה, בר מצווה, ימי אהבה, חגים ומה לא. הכל מהכל, ובעיצובים מיוחדים ומרשימים. יכולת ההתאמה של כל מתנה לטעם הלקוח, באמצעות בחירת המרכיבים עצמם - מהצבעים ועד אפשרות להדפסת כיתובים אישיים על מרבית המוצרים - הופכים כאן כל מתנה לחגיגה אקסלוסיבית.

המגוון גדול והאפשרויות כאן רבות, אך נפרט את חלקן:

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

מארזי ראש השנה

1. מארז קלאסי הכולל בקבוק שמפניה ושתי כוסות תואמות עם כיתובים אישיים (כמו גם מלל אישי על האריזה החיצונית), בצירוף צנצנת דבש איכותי, מקלון דבש מעץ, תפוחים לקישוט בצבעי זהב או כסף ועיגולי שוקולד מסוג 'פררה רושה' בתוך הכוסות.

2. מארז עגול בצבעים לבן / שחור עם פרחים אדומים, שתי כוסות תואמות עם כיתובים אישיים על הכוסות, בקבוק שמפנייה, צנצנת דבש איכותי, מקלון דבש מעץ ותפוחים לקישוט בצבעי זהב או כסף.

מארז שוקולד מפנק מוריתי מתנות. יח"צ,
מארז שוקולד מפנק מוריתי מתנות/יח"צ

מארז ראש השנה יוקרתי

1.קופסת I LOVE YOU עם כיתוב אישי בתוך הקופסא, בצירוף בקבוק יין לבן של חברת 'blue nun' K24 בצבע זהב או בקבוק וויסקי 'רד לייבל', פרחי סבון מעוצבים לפי בחירת הלקוח, שתי כוסות שמפניה עם כיתוב אישי, מבחר שוקולדים, צנצנת דבש ומקלון דבש.

2. מארז מרהיב בצורת לב תלת מימדי עם בקבוק וויסקי קטן עטוף בפרחים, מגירת שוקולדים, דבש ומקלון דבש. כל הרוכש מארז זה, מקבל בלון מיילר בצורת לב, עם כיתוב אישי.

מארז בלון הפתעה מוריתי מתנות. יח"צ,
מארז בלון הפתעה מוריתי מתנות/יח"צ

מארזי שוקולד מרהיבים!

סוגים שונים של מארזים עם שוקולד קינדר על שלל סוגיו, מגיעים עם בקבוק יין או לא, כיתוב אישי על חלק מהמארזים, כוסות עם כיתוב אישי, מבחר מדהים.

מארז LCD

סוג של מארז וידאו עם כיתוב אישי, המגיע בשני סוגי עיצוב: קופסא או כספת. מסך וידאו בגודל 7 אינטש, המתחיל לפעול מרגע פתיחת המארז ומקרין סרטון אישי או מבחר תמונות מתחלפות. זאת, בתוספת פרחי סבון מעוצבים וכדורי שוקולד.

כדור פורח

קופסה שקופה בגודל 25 ס"מ, מחוברת לבלון גדול מאוד (24 אינטש) ושקוף, שבתוכו ניתן לשלב חפצים שונים (בובת דובי, בלונים שונים, שרשרת לד ועוד). עוד כולל המארז; בקבוק שמפניה לבחירה (אדום, צהוב, זהב, ורוד) או יין או וויסקי, שתי כוסות מעוטרות בכיתוב אישי ומבחר שוקולדים בתוך הכוסות עצמן ובתפזורת בתחתית המארז. אופציה לתוספת: נרות ריחניים.

בלונים

קטנים ורגילים - לימי הולדת (זרי בלונים) ועד להתאמה אישית לברית, בריתה, חתונה וכיו"ב.

בלוני מיילר - מנופחים באמצעות הליום ועמידים למעל שבוע, עליהם כיתובים של שמות או איחולים כגון שנה טובה מזל טוב ועוד.

בלונים שקופים - בקוטר 18 ו-24 אינטש, עליהם מודפסים משפטים אישיים. בלונים אלו ניתנים למילוי בנצנצים, קונפטי, לבבות אדומים, כוכבים, נוצות ועוד, כולל כיתוב חיצוני אישי. אופציות הגשה: בלון הליום קשור בחוט או בלון על מקל.

בלון הפתעה - בלון שקוף ויפה שיכול להתמלא בבקבוק יין, שתי כוסות, פרחים, דובי קטן עד בינוני, שוקולדים בתפזורת ועוד ועוד. מדובר בבלון גדול שמוגש על משטח קרטון. המקבל מפוצץ הבלון ומוציא מתוכו את המתנה. סוג של חוויית הגשה.

מארז LCD  מוריתי מתנות. יח"צ,
מארז LCD מוריתי מתנות/יח"צ

עיצובי חדרים בבלונים

שירות נוסף של 'מוריתי מתנות' הוא ה- MORITY. שירות המתמקד במארזים ומתנות בעיצוב אישי כחלק מעיצוב חדרים לכל מטרה. ישנם המון סוגי חבילות המותאמות לכל אירוע ברמה הגבוהה ביותר.

מארז מתפוצץ

קופסת תמונות. קופסה יפהפייה שכאשר פותחים אותה, הדפנות שלה נופלות ובתוכן מתגלה מבחר הדפסות של תמונות וכיתובים אישיים. מדובר בקופסא הנפתחת שלוש פעמים באמצעות שלוש קופסאות הממוקמות אחת בתוך השניה. פרץ של נוסטלגיה רומנטית.

רימון מתפוצץ

מארז שנראה כמו רימון נפץ, עם פתיל, שכשמדליקים אותו נפתחת קופסה שבתוכה פרחים, שוקולדים, שרשרת תאורת לד ומבחר תמונות אישיות.

מארז תלת מימד

מארז מרהיב בצורת לב תלת מימדי אשר מגיע באופן של חצי חצי - חצי לב פרחים, חצי לב פררו רושה ובנוסף מגירת שוקולדים. כל הרוכש מארז זה, מקבל בלון מיילר בצורת לב עם כיתוב אישי.

מארז תלת מימד. יח"צ,
מארז תלת מימד/יח"צ

פרחי סבון

כל הפרחים הכלולים במתנות של 'מוריתי מתנות', הינם פרחי סבון בניחוח מיוחד, בצבעים אדום, לבן, שחור, כחול, ורוד בהיר, ורוד כהה, זהב או כסוף.

נוי כהן, שהזמינה כבר שני מארזים לאירועים שונים : "זה מקום מקסים, עם שירות מקסים, מהיר ומהמם. ממליצה על המקום הזה בחום". לקוחה נוספת בשם שירה מוזן, מבקשת להוסיף: "בחרתי כאן מתנה מהממת. יצא מושלם. אין עליהם".

"העסק הוא מבחינתי סוג של הגשמת חלום", מסכמת מוריה. "לראות אנשים שמחים ומרוצים, זה הסיפוק שלי. מבחינתי אני ממש חיה את החלום. עוסקת בשמחות של אנשים, כך שאין טוב מזה. כל לקוח מקבל מוצר מוקפד ומוגמר, לפי טעמו ובחירתו האישית. מדובר למעשה בליצור את המתנה המושלמת והמדויקת לכל לקוח. אם זה לאירוע רומנטי, משפחתי, חגיגי, יוקרתי או ייחודי. הכל מהכל ובהנאה גדולה".

מס' נייד ישיר של מוריה - 053-6289158



אתר הזמנות ורכישות

לעמוד האינסטגרם

לעמוד הפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • מתנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully