וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוחרים- The workshop בוחרים השראה מהטבע

בשיתוף: The workshop

15.9.2020 / 9:46

ב-The workshop כל לקוח וכל שולחן שמכינים זוכה ליחס אישי ולליווי לאורך כל תהליך היצירה - עד שמקבלים את המוצר הסופי המתאים בדיוק לרצון הלקוח

The workshop. יח"צ,
The workshop/יח"צ

אתם מבלים זמן רב בישיבה לצד שולחנות, דלפקים וספריות, הן במשרדים והן בבתים, לכן חשוב להשקיע מחשבה כאשר אתם מחליטים לרכוש רהיט מעוצב חדש, בין אם מדובר בשולחן נהר או אפילו בדלפק או ספריה למשרד. צוות הנבחרים שלנו סקר לאחרונה את תחום הרהיטים שמיוצרים מחומרי הגלם המשובחים ביותר והגיע למסקנה שכאשר אתם בוחרים The workshop אתם בוחרים לקבל לא רק יחס אישי, אלא גם להיות שותפים לדרך ביצירת הרהיט המושלם עבורכם.

הבעלים של The workshop הוא גל אבקסיס, אשר מייצר את הרהיטים עם המון אהבה ומחומרי הגלם המשובחים ביותר שנבחרים בקפידה. הכל מתחיל ברעיון, ממשיך בבחירה הנכונה של עץ מתוך מגוון העצים השופע שצומח באופן מקומי או מיובא, יחד עם מיטב חומרי הגלם, ומסתיים ביצירת הפיתרון המרשים והמעשי ביותר עבור הלקוח. "כל לקוח שלנו הוא מועדף, בין אם עסקי או פרטי וזו בעצם ההנאה הגדולה שלנו - להניח פריט אחד או רבים אצל הלקוחות בחלל הנבחר ולראות את התגובה שלהם לייחודיות שלנו", אמר לנו הבעלים, גל אבקסיס, והוסיף: "אני מקבל את ההשראה מהטבע ומביא פרי דימיון ליצירה ממשית בעזרת עץ טבעי, ברזל ואפוקסי. אני שואב את ההשראה שלי מהנופים, ההדים וצלילי הטבע. העצים המרשימים שצומחים בערכי נופים מעוררים בי השראה להפגיש בין הבית והטבע ובין הטבעי לתעשייתי ליצירות ייחודיות''.

The workshop. יח"צ,
The workshop/יח"צ

כל רגע בתהליך היצירה של גל אבקסיס ואנשי הצוות שלו, מלא מחשבה ותכנון אך בעיקר שמחה. הם עובדים עם לקוחות עסקיים ופרטיים אליהם הם משווקים את מיטב הרהיטים שלהם. אחד מפריטי הדגל של העסק הוא שולחן הנהר, משילוב עץ טבעי ואפוקסי. השולחן נבנה עם פלטות עץ טבעי בעלות טקסטורות ייחודיות בצורות מגוונות, יציקת אפוקסי - נהר, ורגלי פרופיל ברזל או עץ מעוצבות. צורת הגזע יוצרת את המתווה והאפוקסי מדמה את הנהר הזורם.

הטבע נכנס המון במוצרים של The workshop, החל מצורת השולחנות (לא רק המלבני הסטנדרטי), לצד טקסטורות וצבעים של עץ, צורות נהר אשר נלקחות כהשארה מהטבע והופכות לשמות רשמיים של שולחנות בעסק, כמו שולחן נהר אלנה שזורם ברוסיה, שולחנות אמזונס מפותלים עם צבעים אקזוטיים, שולחן נהר לגונה שהצבעים שלו נלקחו מתמונות טבע וטיולים שגל אבקסיס עבר במקסיקו, כך שניתן להעיד כי צורות הנוף של הטבע מאד חזקות בריהוט של The workshop. "אנחנו לוקחים השראה מהטבע והופכים אותה ליצירות" אמר גל.

בכדי ליצור את המוצר המושלם עבור העסק שלכם, מאמין גל אבקסיס בשילוב הלקוח לאורך תהליך הייצור. ''המוצר הסופי יהיה חלק בלתי נפרד מהבית או מהעסק שהינו הבית השני של הלקוח ולכן החיבור האמיתי לתהליך הבניה שלו וכמובן לרגע בו הוא יתחיל את חייו, בביתו החדש אצל הלקוח, הוא חשוב'', אמר גל והמשיך: "הלקוח יכול להיות מעורב בכל צעד בדרך, החל מבניית הקונספט, דרך שלב העיצוב וההדמיות או להיות מעורב בתחילת התהליך ולתת לי להפתיע אותו עם המוצר שחלם עליו. אנו לוקחים את הנושא של התאמה אישית מאד רחוק, אנחנו יודעים שזה לא שולחן קטלוגי אלא הרבה מעבר לכך''.

באתר החברה תוכלו למצוא מגוון דוגמאות מהן תוכלו לשנות את הסגנון בהתאם לצרכים שלכם, החל משולחן קפה ועד שולחנות לחדרי ישיבות. ''אנחנו כל הזמן עם הלקוחות, מעניקים להם את הייצוא שלנו ומשתפים אותם, הם יכולים לבחור את סוג העץ, צבע הברזל, צבע האפוקסי, הכל נעשה ביחד ובהתאמה לתהליך והקו שלנו, דוגמאות והמחשות לאורך כל התהליך''.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
The workshop. יח"צ,
The workshop/יח"צ

איך זה בא לידי ביטוי?

"אני שולח תמונות וסרטונים ללקוחות בתהליך היצירה, להראות להם מה קורה תוך כדי תנועה. רוב האנשים לא יודעים מה הם הולכים לקבל. מכיוון שמדובר ביצירות ייחודיות וחד פעמיות, לכל פלטת עץ צורה וטקסטורה שונה, גווני האפוקסי והאפקטים שניתן ליצור בו בלתי נגמרים ואנחנו משתפים אותם לכל אורך הדרך. טלפון של הלקוח צמוד לשולחן, וכל מי שרוצה לקחת חלק בתהליך יכול להיות שותף''.

כל ההזמנות נעשות ישירות דרך אתר האינטרנט או בפגישות עם הלקוחות בבתים שלהם. "אנשים רואים באתר את הדגם ומחליטים, הכל חשוף. אנשים רואים בדיוק את איכות הרהיטים שהם מקבלים וזה נראה כך. הלקוחות סוגרים הכל בטלפון ועד היום לא נתקלנו באף מקרה של לקוח לא מרוצה".

בחודשים הקרובים מתכננים ב- The workshop להוציא מיני קטלוגים שיופנו למשרדים, מסעדות ועסקים עם עיצובים חדשניים ודברים שלא היו, כך שיש למה לצפות. בסופו של דבר העסק הזה הוא סוג של one man show, גל אבקסיס כל הזמן מבקש להיות מעודכן בחומרים החדשים שנכנסים ובאופנות שנכנסות לתחום. ''אני עושה את זה באופן שוטף כמעט כל יום. בשונה ממה שהיה פעם, כיום, עם כל ענין הרשתות החברתיות, הלקוח יודע בדיוק מה הוא רוצה ויש לו השפעה גדולה על מה ירצה לקבל, תחת הקו העיצובי וההדרכה שלנו''.

"אנחנו עושים מה שאנחנו אוהבים ולכן רמות הגימור באיכות הגבוהה ביותר. אני מעדיף ל"בזבז" את הזמן שלי ולבנות את השולחן ברמה הגבוהה ביותר כדי שהלקוח יהיה מרוצה לחלוטין. אם יש שולחן שאני לא סגור עליו -הוא לא יצא מבית המלאכה, לא סתם אני חותם על כל פריט ריהוט שאנו מייצרים. אנשים שבאים אלינו מבינים שהם ישלמו מחיר יותר יקר אבל חומרי הגלם האיכותיים והירידה לכל פרט עושים את ההבדל. אנו מכירים את השוק ועולם החומרים, האהבה שלנו היא מעל הכל", סיכם גל אבקסיס.

אנו נמצאים בתקופה בה העיצוב, הנראות והייחודיות משחקים תפקיד חשוב, בוודאי בעולם העסקים וזאת הזדמנות נהדרת עבורכם להכניס השראה ורוח חדשה לסביבת העבודה שלכם. אתם מוזמנים ליצור קשר לכל התייעצות, או בקשה עיצובית ויחד עם גל אבקסיס ו The workshopתיצרו את המוצר המושלם והייחודי לעסק שלכם.

טלפון: ‏052-511-6072‏

מייל: theworkshop.gt@gmail.com

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף: The workshop
  • עוד באותו נושא:
  • רהיטים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully