וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיג'י חלפים: עולם חלקי החילוף לרכב

בשיתוף טיג'י חלפים

14.9.2020 / 16:44

ישראלים כבר למדו כי על מנת לחסוך בעלויות אחזקת הרכב, ניתן לרכוש חלקי חילוף בחנויות ובמגרשים לחלקי חילוף משומשים וליהנות מהנחה של עשרות אחוזים. אחד ממגרשי חלקי החילוף המובילים, טיג'י חלפים, מציע חלקי חילוף משומשים לרכב ישירות ממחסני הפירוק, ללא פערי תיווך

מתחם טיג'י חלפים באשקלון. יח"צ,
מתחם טיג'י חלפים באשקלון/יח"צ

כולנו מכירים את התחושה הנלווית לכל ביקור במוסך. במעמד התשלום אנו לעיתים מרגישים מרומים כאשר אנו נדרשים לשלם מחיר מופקע. תשובתו של בעל המוסך קשורה כמעט תמיד - לעלות חלקי החילוף. בשנים האחרונות ישנה התפכחות בנושא בקרב הציבור, וההבנה שניתן לרכוש את חלקי החילוף בחנויות ומגרשי החלפים המיועדות לכך התחדדה.

חברת טיג'י חלפים פועלת קרוב לחמש עשרה שנים בתחום, וכיום משווקת חלקי חילוף למכוניות מקבוצות צ'מפיון: פולקסווגן, אאודי, סיאט וסקודה. בחברה רוכשים מכוניות שירדו מהכביש ישירות מחברות הביטוח, מבצעים פירוק מיומן של החלקים השונים ברכב, ומציעים אותם למכירה למוסכים ולציבור הרחב. כך למעשה בחברה חוסכים עבור לקוחות החנות את פערי התיווך שבדרך כלל מתבצעים בין החברות השונות שמבצעות את הפירוקים ומשווקות לחנויות חלקי החילוף ולמוסכים.

מתחם חלקי החילוף של ''טיג'י חלפים'' נחשב לזול בישראל. מבדיקה שערכנו שיטת התמחור של טיג'י חלפים חוסכת עבור הלקוח בין 50-70% הנחה ממחיר חלקי החילוף במוסכים השונים.

חברת ''טיג'י חלפים'' נוסדה על ידי שני שותפים, תומר וגיא, שצברו ניסיון עשיר בתחום לאורך השנים. גיא רכש את ניסיונו במסגרת עבודתו במוסך פליקס בתל אביב (המוסך הגדול ביותר של רשת צמפיון) ותומר היה מחלוצי מכירת חלקי חילוף באינטרנט. יחד רכשו השניים מגרש ענק באזור התעשייה באשקלון, שבו מוצעים כיום למכירה מעל למאה אלף חלקי חילוף לרכבי קבוצת צמפיון.

מתחם טיג'י חלפים באשקלון. יח"צ,
מתחם טיג'י חלפים באשקלון/יח"צ

תומר מדגיש בפנינו את החשיבות של רכישת חלקי חילוף לרכב ממקום מוסדר ואמין. "חשוב לרכוש חלקי חילוף בחברות מסודרות על מנת שאם נמצא והחלק לא יהיה תקין נוכל להחזירו ולקבל את כספינו בחזרה. לצערי ישנם מקומות רבים בתחום שפועלים באופן לא מסודר ומקצועי וינסו להתחמק כאשר נבקש להחזיר את החלק שרכשנו. בנוסף, חובה לבדוק עם המוסך שלכם, טרם הרכישה, כי החלק שרכשנו אכן יסייע בפתרון התקלה ברכב."

בחברת טיג'י חלפים מעניקים שלושה חודשי אחריות על כל חלקי החילוף שנרכשים במתחם. בנוסף, נראה שבחברה מקפידים להעניק שירות מקצועי ואמין ללקוחותיהם, כך עולה מביקורות רבות של הלקוחות שרכשו במקום חלקי חילוף. כך לדוגמה מספר אמיר: "רכשתי משם גיר מפירוק, במצב מצוין ובזול מאוד ביחס לכל מקום אחר, עם משלוח עד המוסך בעיר אחרת שזה בכלל לא מובן מאליו. שבוע לפני הרכישה קיבלתי עצות וטיפים עוד כשהתעניינתי לגבי גיר, עוד לא חלפה שעה מהרכישה הטלפונית שביצעתי והגיר כבר היה אצלי ברכב."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מוסך טיג'י, יוקרה שאינה יקרה. יח"צ,
מוסך טיג'י, יוקרה שאינה יקרה/יח"צ

החברה רכשה בשנת 2011 מוסך פרטי בפתח תקווה שמתמחה ברכבי פולקסווגן ואאודי, וביצעה לו שדרוג, באמצעותו המוסך הוגדל לשטח של 1,000 מ''ר, וכיום במוסך מתמחים בטיפולים לרכבי פולקסווגן, אאודי, סיאט וסקודה, כולל רכבי הפרימיום של הסדרות. הייחודיות של המוסך, מעבר להיותו אמין ומקצועי, היא שהוא נהנה מחלקי החילוף של טיג'י חלפים, וכך למעשה לקוחות המוסך נהנים משירות מקצועי ומחירים נוחים במיוחד, יתכן וזו הסיבה כי למוסך יש כ-2,500 לקוחות נאמנים ומרוצים.

טיג'י חלקי חילוף

האומן 2, אשקלון טלפון: 08-9109105

לאתר

מוסך טיג'י 03-5792448

אימבר 10, פתח תקווה

בשיתוף טיג'י חלפים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully