וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת אל רפאלוב: הדרך שלך לאורח חיים בריא

בשיתוף b-fit

14.9.2020 / 16:05

אחד השיקולים המרכזיים בבחירת שירות של מומחה, הינו הניסיון שעומד מאחוריו. הכירו את בת אל רפאלוב, מדריכה להתנהלות תזונתית נכונה שהצליחה להשיל ממשקלה עשרות קילוגרמים וכעת משתמשת בניסיונה על מנת לסייע למתאמנים רבים לבצע מסלול דומה

לפני ואחרי, בת אל רפאלוב. יח"צ,
לפני ואחרי, בת אל רפאלוב/יח"צ

אין זהו סוד כי אורח החיים המודרני, במסגרתו התרגלנו לישיבה ממושכת ולאכילת מזון מתועש וזמין, מוביל לעלייה במשקל. עלייה זו מביאה אנשים רבים למסקנה כי עליהם לבצע דיאטה קפדנית, שבדרך כלל מלווה בקשיים רבים. עורכי מערכת הנבחרים יצאו לבדוק עבורכם את השיטה המהפכנית של בת אל רפאלוב, שבעזרת ליווי אישי, בניית תפריט מאוזן בשילוב תוספי תזונה ופעילות גופנית, מובילה את לקוחותיה לאורח חיים בריא.

אחד הפתגמים המוכרים בשפה העברית קובע כי ''אין חכם כבעל ניסיון''. במקרה של בתאל רפאלוב, הפתגם הנ''ל מוכח הלכה למעשה. בת אל עוסקת שנים כקוסמטיקאית מקצועית, מעניקה טיפולי יופי לנשים רבות ואף משווקת מוצרים לטיפוח העור. לאחר שסבלה מעודף משקל כל חייה והצליחה להשיל ממשקלה עשרות קילוגרמים עודפים, כיום בת אל משתמשת בניסיון שרכשה, ויחד עם בעלה איתן, הם מובילים את לקוחותיהם לחיות אורח חיים בריא.

הטיפולים הקוסמטיים של בת אל רפאלוב. יח"צ,
הטיפולים הקוסמטיים של בת אל רפאלוב/יח"צ

בשיחה שערכנו עם בתאל, היא מספרת על הרקע שהוביל אותה לעסוק בתחום "במשך שנים סבלתי מעודף משקל וניסיתי להילחם בכך כמעט בכל דיאטה אפשרית. לפני כשנתיים וחצי הצטרפתי לחברת תזונה המספקת תוספי מזון שמהווים תחליף לארוחות ומסייעים לירידה במשקל ולאורח חיים בריא. לאחר מספר חודשים הצלחתי להוריד כ20 ק''ג ממשקלי. לאחר שאני הצלחתי, הרגשתי תחושת שליחות עמוקה לעזור לעוד אנשים להגיע אל היעד הנכסף. החלטתי לתרום מניסיוני ללקוחות שלי בקליניקה לקוסמטיקה, ויחד עם בעלי איתן התחלנו ללוות ולהדריך מטופלות ומטופלים לירידה במשקל ואורח חיים בריא."

בתאל דוגלת בשיטה בין לאומית מוכחת שנחלה הצלחות כבירות, במסגרתה היא מעניקה תהליך ליווי אישי המספק מעטפת מלאה, תוך מתן דגש על תזונה, כושר וחינוך לאורח חיים בריא ואקטיבי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
תוצאות הירידה במשקל לאחר הליווי של בת אל רפאלוב. יח"צ,
תוצאות הירידה במשקל לאחר הליווי של בת אל רפאלוב/יח"צ

תהליך הליווי כולל בניית תכנית אישית מותאמת אל כל מטופל ומטופלת. במהלך פגישת האבחון הראשונה, בתאל מתאימה לכל מטופל תכנית תזונה מותאמת אישית שמורכבת ממתכונים מיוחדים, תוספי תזונה של חברת ''הרבלייף'', אשר אומצו בחום על ידי הוועד האולימפי בישראל ועל ידי קבוצות ספורט מקצועניות ברחבי העולם. תוספי התזונה הללו נחשבים לפורצי דרך בתחום, משום שהם מהווים מקור נהדר לשילוב אורח חיים בריא יחד עם תזונה נכונה. כל המוצרים מאושרים על ידי משרד הבריאות וכשרים למהדרין.

במסגרת הליווי בת אל מעניקה מענה שוטף, 7\24, עבור כל המטופלים שלה. כמו כן, באמצעות קבוצות וואטצאפ ייעודיות נוצרת קהילה של ממש בקרב המטופלים, בה הם יכולים לשתף אחד את השני בטיפים לשמירה על המשקל ואורח חיים בריא ואף להתייעץ בכל סוגיה.

בנוסף, ישנה אפשרות לשילוב פעילות ספורטיבית עם מאמנים מקצועיים במסגרת הליווי.

תגובות וביקורות אוהדות במיוחד בת אל רפאלוב. יח"צ,
תגובות וביקורות אוהדות במיוחד בת אל רפאלוב/יח"צ

הבעיה העיקרית בדיאטות הקונבנציונליות היא חוסר ההתמדה. הייחודיות בליווי של בת אל טמונה בכך שהיא ממשיכה ללוות את המטופלים שלה לכל אורך הדרך, גם לאחר שהושגה הירידה במשקל, מתוך הבנה כי לא פחות חשוב לשמור על התוצאה לאורך זמן מאשר להשיגה.

לאורך השנים האחרונות בת אל ליוותה מאות לקוחות, מכל רחבי הארץ ואף מחו''ל, שהצליחו להשיל ממשקלם קילוגרמים רבים בממוצע. אל עורכי המערכת הגיעו פניות רבות מלקוחות של בת אל שהתנסו בשיטה והצליחו בענק.

בזכות הניסיון שצברה, הליווי התומך שהיא מעניקה והתוצאות בשטח - בת אל רפאלוב היא הבחירה של עורכי המערכת כמאמנת לאורח חיים בריא. מילה של מומחים.

ליצירת קשר

לעמוד האינסטגרם

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף b-fit
  • עוד באותו נושא:
  • דיאטה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully