וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשרגש וטאצ' נפגשים: הכירו את pb-show

בשיתוף pb-show

14.9.2020 / 15:31

אחת החוויות הקולינריות הקסומות ביותר היא שף פרטי המגיע אליכם הביתה ומבשל לכם את כל אשר חשקה נפשכם. לא רק מבשל, אלא משאיר את המטבח נקי ומצוחצח ו...פוף נעלם

שלושת השפים: פלג סולומון, בן ולידור סרבי. יח"צ,
שלושת השפים: פלג סולומון, בן ולידור סרבי/יח"צ

כתבת "הנבחרים" פגשה צוות צעיר ויוצא דופן שיהפוך אירוע פשוט לחוויה בלתי נשכחת, צוות שפים המגיע אליכם הביתה ומכין לכם ארוחות שף המותירות טעם של עוד, מוגשות בצורה אסתטית במיוחד, מוקפדות עד הפרט הקטן ביותר, וכל זה במחיר שפוי. הצוות כולל את פלג סולומון (22) שעבד במסעדות יוקרה ובן סרבי (24) שעסק בניהול והפקות אירועים.

איך התחילה האהבה שלכם לאוכל?

תמיד אהבתי מאוד לבשל, מספר פלג סולומון. את כישורי הפגנתי בצבא, שם הייתי טבח, והחיילים לא הפסיקו לשבח. בזמן השירות הצבאי שלי עבדתי במסעדות שף, רכשתי המון ידע ונסיון. ולאחר זמן מה נסעתי לטיול במקסיקו שם פגשתי את בן דודי, בן.

במקסיקו נהגתי לבשל אורוחות גורמה לחברים שגרו בווילות החברים מאד אהבו והתלהבו, והשמועה החלה לעבור מפה לאוזן. חשבנו יחד איך לפתח את הקונספט? איך לייצר מנות יוקרתיות ואיכותיות, בסטייל חדש, ועדיין לשמור על מחירים סבירים, כך נולד הרעיון שלמעשה המסעדה מגיעה עד לביתו של הסועד. הקונספט הוא שאנו מצליחים לתת ללקוח מנות גורמה במחיר לכל כיס, מפני שאין לנו את הוצאות התחזוקה של מסעדה.

בן הוא זה שמנהל את כל הצד הארגוני. הוא איש שיווק ומנהל ארגוני מעולה. מספר בן: "בהמשך חיפשנו סו שף. לשמחתנו הצטרף אלינו לידור (אחיו של בן) גם הוא אוהב מאוד לבשל, דבר נדיר לנער בן 17, וכמו שאמרנו, כשרגש וטאצ' נפגשים, אין דבר שיעצור בעדם."

שלשתינו קשורים וקרובים זה לזה מעבר לקשרי משפחה מוסיף בן, הרמוניה היא דבר פנטסטי כשעובדים יחד. הצלחנו ליצור מערכת יחסים טובה לאורך זמן, גם כשאנו עובדים יחד בעסק ואפילו משלימים מבחינה מקצועית, ובנוסף מצליחים להשרות אוירה נעימה על הלקוח שזהו דבר חשוב לא פחות מאוכל טוב, יצרנו צוות מנצח, וזה הסוד שלנו.

המוטו שלנו, "אם אתה רוצה ללכת מהר - לך לבד. אם אתה רוצה ללכת רחוק - תלך יחד."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
pb-show. יח"צ,
pb-show/יח"צ

מה מיוחד אצלכם?

אנחנו לא מוציאים מנה עד שלא בדקנו אותה באופן פדנטי, כל מנה צריכה להיות מדויקת ונטולת טעויות.
אנשים נוהגים להזמין אותנו לאירועים כמו ימי הולדת ונישואים, או סתם להתפנק עם החבר'ה, לכן חשוב לנו לדאוג שהאירוע יהיה ברמה הגבוהה ביותר.

אנו מגיעים לארוחות של עד 50-60 איש ונותנים להם חוויה קולינרית שממציאה את עצמה בכל פעם מחדש, גם מבחינת הטעמים, המרקמים והריחות, וצורת ההגשה שמאד מוקפדת והדבר הכי חשוב, הניקיון.

לקראת סיום הערב אנו דואגים לגשת לשולחן הסועדים בשביל לשמוע חוות דעת ומופתעים לגלות בכל פעם מחדש את רמת שביעות הרצון של הסועדים כך שהם רוצים שקרוביהם יזכו לחוות את אותה החוויה בדיוק. לכן רוב הפרסום שלנו הוא מפה לאוזן, אנחנו מאמינים שזוהי הדרך הטובה ביותר בכדי לבנות שורשים יציבים.

pb-show. יח"צ,
pb-show/יח"צ

איזה אוכל אתם מגישים?

מסלט עגבניות שרי פראש לצד יוגורט, ועד לנתחי פרימיום מובחרים. אנו מכוונים יותר לסגנון הים תיכוני העממי והמוכר עם השדרוגים הייחודיים שלנו והסטייל היוקרתי. למשל חציל חרוך בטחינה שחורה, פרח כרובית שלם ברוטב סילאנוראשי, טרטר צאך עם צלפים, ואיולי חרדל.

אחת הלקוחות אמרה לנו, "אכלתי בחיי לא מעט קרפצ'יו, אך לא כזה עם סלט תפוח". זה משדרג את המנה באופן מדהים".

מה המנות הפופולאריות ביותר?

מנות הדגל שלנו הן:

קרפצ'יו חצילים עם סוכריות טלה.

אספרגוס מגולגל באנטריקוט שאנשים עפים עליהן.

קרפצ'יו חצילים עם פלפלים חריפים, רססי פיסטוקים קלויים מוגש על צלעות בייבי טלה ומלח גס.

אספרגוס מגולגל במינוט אנטריקוט, רוטב ציר בקר ערמונים ונענע היא גם מנה מאוד פופולארית בקרב הסועדים שלנו שמשלבת טעמים מיוחדים ואנשים פשוט לא יכולים להישאר אדישים להם.

אגב, אנו ממאמינים בסגנון חווית ארוחה שמבוססת על חלוקה של מנות. אנחנו מגישים לפחות 5 או 6 סוגי מנות ראשונות, מנת ביניים ורק אז ניגשים לנתחי הבשר המיוחדים שהם בעצם ה"עיקריות". המטרה היא ליצור חוויה אחרת. אנו שואפים לכך שאנשים יטעמו כמה שיותר סוגים ומרקמים שונים של אוכל המשתלבים יחד ומתפצצים בפה.

pb-show. יח"צ,
pb-show/יח"צ

כיצד אתם מצליחים לקלוע לטעם הלקוחות?

לפני האירוע אנו משוחחים עם הלקוח. אנו מקבלים תמונה מצב מלאה על האירוע כולל העדפות מבחינת כשרות, רגישות למוצרים מסוימים וכל יתר הצרכים של בעל האירוע ואז אנו בונים תפריט במיוחד עבורו.

ואיך אפשר בלי קינוחים?

אנו מכינים שולחן קינוחים מפואר כולל פירות העונה, מגישים גלידת סורבה בטעם מעודן, עוגיות בראוניז במרקם מיוחד, עוגות קינדר ואוראו, מלבי ביתי ועוד מגוון רחב של אפשרויות נוספות. אופי הקינוחים תלוי בלקוח.

חשוב לציין שכל החומרים שלנו איכותיים נקיים וטריים, במיוחד בתקופה זו. אנו כל כך מקפידים על ניקיון, שלקוחות מרגישים שהם יכולים לאכול מהידיים שלנו.

גם מבחינת חווית השירות, אנו תמיד יודעים לתת ללקוחות את המרחב והפרטיות שלהם. הדבר האהוב עליהם ביותר זה שבסיום הערב הם מקבלים את המטבח נקי ומצוחצח. למרות שאנו אומרים להם מראש שננקה אחרינו בסיום, הם תמיד אסירי תודה כשהם רואים את המטבח כל כך נקי ומסודר.

אנו אוהבים ומאמינים שיש לתת ללקוח מעבר, תמיד לתת יותר.

pb-show. יח"צ,
pb-show/יח"צ

מה החזון שלכם?

"street food" .החזון שלנו הוא לפתוח כמה מסעדות מסעדות רחוב שנותנות ללקוחות את הטעם היוקרתי של מסעדת שף במחירים עבור כל כיס.

אנו מתכננים בנוסף לפרסם באינסטגרם אירועים שבהם אנשים יוכלו לקנות כרטיס לארוחה שלנו רק שהפעם אנחנו אלה שנארח אותם אצלנו, הארוחות התקיימו בלוקיישן מיוחד שמשתנה מפעם לפעם. אנחנו עדיין בתחילת דרכנו, אוהבים מאוד את העבודה ויותר מכך אחד את השני.

כמו שפלג אמר אנחנו מתכוונים ללכת יחד רחוק, אנחנו מתרחבים בקרוב, יש לנו עוד הרבה חלומות, וגם השמיים הם לא הגבול.

טיפ, קבלו מתכון מנצח לעראיס לפי קילו:

בשר טחון- 1 קילו

כפית מלח

כפית פלפל לבן

כפית קינמון

כף עמבה

כף מיונז

פפריקה מעושנת

כרישה

נענע וכוסברה.

אם יצא לכם טעים, תייגו אותנו! @pb_show


להזמנות חייגו - פלג 050-3387932

אינסטגרם

פייסבוק

בשיתוף pb-show
  • עוד באותו נושא:
  • שפים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully