וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Makiato Fashion: מותג האופנה הכי צעיר ושיקי בישראל

בשיתוף Makiato – Fashion

14.9.2020 / 14:57

תחום האופנה הוא העולם שבו בא לידי ביטוי חשיבות המותג בצורה הברורה והבולטת ביותר. שוק האופנה בישראל כולל עשרות מותגי אופנה, הנבדלים זה מזה בשורה של פרמטרים ומאפיינים וצוות המומחים שלנו התבקש לאתר את המותג המשתלם והאיכותי מכולם.

Makiato – Fashion. יח"צ,
Makiato Fashion/יח"צ

מותגי אופנה לנשים יכולים להתבדל זה מזה על בסיס רמת המחיר, רמת איכות הבגדים, סגנון העיצוב או פשוט זהות המעצב העומד מאחורי המותג כולו, כל מותג מביא איתו בשורה אחרת, סגנון אחר, סוגים שונים של בדים, מרקמים וגוונים וגזרות שונות בעיצובים שונים. בבדיקה שערכנו הגענו למסקנה כי Makiato - Fashion המקומי, הוא המותג המנצח עבור כל אישה בישראל. אם זה ברמת המחירים, השירות וכמובן איכות הבגדים המרשימה.

מותג האופנה הכי צעיר ושיקי בארץ Makiato - Fashion, בבעלותו של ספיר כוכב בן ה-27, מציע לכן מגוון רחב של בגדי נשים בשלל סגנונות עיצוב בכל סוגי פריטי הלבוש: שמלות, חצאיות, חולצות, סריגים, ג'ינסים, מכנסיים, שמלות ערב, ספורט ועוד. ''אנו מקפידים על הצגת מגוון רחב של סגנונות על מנת לענות על כמה שיותר צרכים והעדפות של לקוחותינו'', אמר לנו ספיר כוכב והמשיך: "אנו דואגים לייצר ולייבא את הבדים שלנו בקפידה רבה על מנת להבטיח סטנדרטים אחידים וגבוהים של איכות, חדשנות אופנתית ויצירתיות''.

Makiato – Fashion. יח"צ,
Makiato Fashion/יח"צ

בבדיקה שערכנו, Makiato - Fashion הוכחה כחנות אופנה לנשים במחירים הכי משתלמים, בין אם באתר או בין אם בחנויות. במהלך הבדיקה גלשנו באתר ונוכחנו לדעת כי מדובר באתר קניות אופנתי, צעיר ושיקי הכולל פריטי ארון חלומיים במחירים נוחים. המשלוחים היו מהירים, לכל חלקי הארץ, כאשר גם ההחלפות וההחזרות קלות לביצוע, במידה והיה צורך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
Makiato – Fashion. יח"צ,
Makiato Fashion/יח"צ

בחנות המותג של Makiato - Fashion (בתל אביב ורמת גן) תוכלו לקבל סיוע, הדרכה וייעוץ בהתאמת בגדים לגוף ובחירה חכמה של פריטי לבוש. ספיר כוכב הוסיף: "השירות הוא דבר חשוב במיוחד עבורי. למען הלקוחה ניתן תשובות לכל שאלה, נעזור נייעץ ונעניק לה את היחס הראוי ביותר. מה הלאה? אני שואף להגיע הכי רחוק שיש, חולם שנהיה בעתיד רשת מטורפת, אני מאד מאמין בחברה שלנו. חברה חזקה באזור המרכז שבקרוב תתפרס לכל הארץ ואולי אפילו לחו''ל". אין ספק כי עבור עסק שנפתח רק לפני שנתיים, ההצלחה עשתה רק טוב לחלומות ולשאיפות".

Makiato – Fashion. יח"צ,
Makiato Fashion/יח"צ

אתם מוזמנים להגיע לחנויות במרכז הארץ או לבקר באתר המותג ולקבל את התשובות לכל השאלות, לבחון את מגוון הפריטים שתוכלו להשיג בחנות האופנה או כל מידע אחר שדרוש לכם על מנת להכיר את מבחר פריטי האופנה של Makiato. המשלוחים מגיעים תוך שלושה ימי עסקים עד בית הלקוח, כאשר במרכז הארץ המשלוחים מגיעים תוך 24 שעות והמחירים? אטרקטיביים במיוחד לתקופה הזאת של העונה.

טלפון: 050-766-3474

כתובת: אלנבי 64 תל אביב

ביאליק 57 רמת גן

א-ה 9.00 - 20.00

ו: 9.00-15.30

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

מייל: sapir0124@icloud.com

בשיתוף Makiato – Fashion
  • עוד באותו נושא:
  • אופנה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully