וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיאטת FEEL: והרי התוצאות - ירידה של 13 ק''ג בשלושה חודשים

בשיתוף FEEL

10.9.2020 / 13:09

מזה זמן רב שאנו במערכת הנבחרים מסקרים את הדיאטה המהפכנית FEEL, המבטיחה ירידה מבוקרת במשקל בזמן קצר במיוחד. התלווינו אל חגית מוריה, מיסטיקנית מתקשרת ויועצת בקלפי טארוט, שהשתמשה בכדורים הטבעיים של FEEL במהלך 3 החודשים האחרונים. התוצאות לפניכם

FEEL. יח"צ,
דיאטת FEEL/יח"צ

עורכי המערכת התוודעו אל הדיאטה המהפכנית לפני כשנה, לאחר שאחת מהעורכות במדור ניסתה את כדורי הפלא של FEEL וחוותה ירידה משמעותית במשקל תוך זמן קצר. במהלך השנה האחרונה, דיאטת ''פיל'' ביצעה מהפכה של ממש בענף הדיאטות, כאשר אלפי לקוחות נחלו הצלחה רבה בזכות הפורמולה המהפכנית והצליחו להשיל ממשקלם עשרות קילוגרמים בממוצע.

FEEL  התוצאות לפניכם – חגית מוריה. יח"צ,
התוצאות לפניכם – חגית מוריה/יח"צ

הדיאטה בעלת הנוסחה המהפכנית

דיאטת FEEL שינתה את כללי המשחק בשוק הדיאטות בשנה האחרונה, בזכות פורמולה מהפכנית שפיתחו בחברה, המבוססת על שני צמחי מרפא בעלי סגולות רבות - ג'ימנמה וגוארנה. ג'ימנמה הוא צמח מטפס ממשפחת האסקלפיים. החומר הפעיל בצמח מורכב מקבוצת מולקולות מסוג טריטרפן סאפונין הידועות כחומצות ג'ימנמיק ונמצא כי הוא יכול להפחית את רמת הסוכר בדם ולכן הוא משמש כתרופה טבעית לסוכרת מזה מאות שנים. גוארנה הוא שיח טרופי בעל פירות אכילים הגדל ביער האמאזונאס.

צמחי המרפא הייחודיים, מהם עשויה הפורמולה, מעניקים לגוף תחושת שובע במשך מרבית שעות היום, מסייעים בביטול הדחף למתוק ובהאצת תהליך שריפת השומנים הטבעי, בנוסף לאיזון הכולסטרול והפחת רמות הסוכר בדם.

הפורמולה מאושרת לשימוש ע"י משרד הבריאות של מדינת ישראל, בעלת תו תקן GMP ובעלת רישום במנהל התרופות האמריקאי.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
FEEL  התוצאות לפניכם – חגית מוריה. יח"צ,
התוצאות לפניכם – חגית מוריה/יח"צ

סיפורה של חגית מוריה - ירידה של 13 ק''ג בשלושה חודשים

חגית מוריה, מיסטיקנית מתקשרת ויועצת בקלפי טארוט בירושלים, מנסה כבר שנים ארוכות לרדת במשקל. רגע לפני שהרימה ידיים, החליטה לנסות את הדיאטה המהפכנית של FEEL, על כך היא מספרת: "התחלתי להשתמש בדיאטת feel לפני שלושה חודשים, בהתחלה השתמשתי במשך שבוע והתייאשתי, ושוב שבוע, ואז החלטתי לתת לזה ממש הזדמנות ומאז אני משתמשת במשך שלושה חודשים - הפורמולה גרמה לי לתחושת שובע ודיכאו לי את התיאבון זה אפשר לי לאכול רק מוצרים דיאטטיים."

ההצלחה לא איחרה להגיע - לאחר שלושה חודשים חגית חוותה ירידה של 13 ק''ג ממשקל גופה. "אני מרגישה נהדר", היא מספרת ומתארת את המהפך שחל בחייה. "החיים שלי לחלוטין השתנו מקצה לקצה. בתקופה האחרונה אני יוצאת לבלות, ונרגשת במיוחד כיוון שאני צריכה לקנות בגדים חדשים שמתאימים למשקל החדש שלי. לקוחות שלי לא מזהים אותי ושואלים אותי אם זו אני. כמה מרגש לקבל מחמאות מכולם."

שאלנו את חגית על הייחודיות של דיאטת FEEL. "בתור אחת שיש לה ניסיון רב בעולם הדיאטות, בחברות אחרות משלמים הרבה יותר ומקבלים דיאטה קפדנית וקשוחה שמאוד קשה לעמוד בה. הייחודיות של ''פיל'' היא הגמישות שהדיאטה הזו מאפשרת והליווי התומך שצוות העובדים בחברה מעניק לי, על אף שהם לא מחויבים בכך."

חגית לא לבדה. עם למעלה מ95% הצלחה, הפורמולה הטבעית של FEEL תסייע לכם להוריד במשקל בצורה בטוחה ולהימנע מאכילה לא מבוקרת.

להזמנת הפורמולה התקשרו עכשיו 03-5559333 או בקרו באתר

לרכישה

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף FEEL
  • עוד באותו נושא:
  • דיאטה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully