וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתקופה של אי ודאות צריך לבצע צעדים אמיצים

בשיתוף מירית מרלי

10.9.2020 / 11:41

''אני לא מאמינה שאפשר לרשום הכנסות בתקופת הקורונה''. משפט אחד גרם למירית מרלי (יועצת עסקית לנשות עסקים ומייסדת התכנית ''את לא לבד'', התוכנית ליצירת אופק עסקי) לשנות את גורלן של הרבה מאד נשות עסקים ברחבי ישראל

מירית מרלי. יח"צ,
מירית מרלי/יח"צ

אחרי שנים רבות של ניהול וליווי עסקים הגיעה מירית להכרה שפיצחה את השיטה והבינה שהגיע הזמן להעביר את הידע שלה הלאה, על מנת להוביל מנהלות ובעלות עסקים להצלחה מתוך הייעוד שלהן.

להיות עצמאית בעידן בו הכל משתנה בכל רגע נתון, זה לא פשוט בכלל. משבר הקורונה הביא לקריסה רבתי של בעלות עסקים ומירית החליטה לעשות הכל כדי לשנות את המצב. מה עשתה? היא החלה ללוות נשות עסקים על פי שיטה שפיתחה: ניווט הוליסטי לכל היעדים בחיים שלהן. היא יצאה בהליך עסקי שנקרא ''את לא לבד'' - תהליך המבטיח ליווי של שלושה חודשים והתחייבות ל-30% הגדלת הכנסות העסק.

מירית מרלי. יח"צ,
מירית מרלי/יח"צ

''בתקופה של אי ודאות כלכלית צריך לעשות מהלכים אמיצים, לכן החלטתי לצאת בתכנית שתבטיח תוצאות כי אנשים מאסו בהבטחות שווא'', אמרה לנו מירית. אז איך זה עובד? הלקוחות מגיעות עם רעיון של עסק או עסק קיים, מירית עושה חושבים מהר מאד על איך בתוך שלושה חודשים אפשר לפתח את העסק, בין אם זה על ידי זה אפיון קהל היעד, הבנת הצורך האמיתי שלו, ייצור שיטות עבודה ועד הענקת מוצרים ברורים וחדשניים ללקוחות.

הכל החל כאשר בעלת עסק התקשרה אליה וסיפרה לה על המצב העגום של החברה שלה. היא אמרה למירית: ''אני לא מאמינה שאפשר לשפר הכנסות בתקופת הקורונה'', זה היה הטריגר עבור מירית: "אנשים חושבים שאין כסף בתקופה הזאת כי זה מה שמשדרים בתקשורת. אני אמרתי רגע, ההפך הוא הנכון, יש הרבה כסף זמין, צריך רק לדעת איך לנצל את זה. כולם מדברים על הקושי, אני אדבר על האפשרות. מתוך זה גרמתי ללקוחות שלי לסמוך עלי. אני מציעה תהליך אמיץ, מאותו מקום שאני מצפה שהלקוחות שלי יבטיחו ללקוחות שלהם דברים אמיצים ולא דברים שהם לא מבוססים''.

לפני 3 שנים מירית מרלי פיתחה את שיטת הניווט ההוליסטי וביקשנו ממנה לקבל טיפ. "כדי להצליח בעסק, צריך להיות אשת מקצוע מעולה. לשאוף להיות אשת ניהול מעולה וגם לטפל בעניינים הרגשיים שלי. אם אין לי את המודל המנצח הזה, הסיכויים שלי להצלחה הולכים ויורדים. בעצם הבנתי שאין אף אחד בשוק שמציע את זה. יש אימון עסקי שאומר איך אפשר לפרוץ גבולות ואימון זה לא תמיד מחזיק, הוא הולך נגד האדם, הוא מצפה להגיע למקומות שהאדם לא רגיל להם, למקומות חדשים. לעיתים יש הצלחה אדירה אבל לא מתמשכת. הייעוץ העסקי מתמקד ברווחיות של המוצר, מעט בניהול שלו אבל לא נותן מענה לצורך הרגשי".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
מירית מרלי. יח"צ,
מירית מרלי/יח"צ

וכאן את נכנסת לתמונה?

"כבעלת עסק שהתמודדה בעצמה הרבה פעמים עם החוסר הרגשי, הפחדים, תחושת ה'לא מספיק טובה', הבנתי שיש הזדמנות לתת מענה ללקוחות שלי, זה הוביל להצלחות מידיות וגרם לי להציע את התכנית הזאת".

התכנית עליה מדברת מירית היא בת שלושה חודשים, אשר משלבת בתוכה שמונה מפגשים אישיים בני שעה וחצי-שעתיים. מירית מאבחנת את העסק אחרי פגישה אחת ומכינה תכנית פעולה. "אני מאמינה שיצירת סביבה תומכת מקלה על אנשים להתמודד עם חששות וספקות, דרך זה שאנו צופים באחר קל לנו יותר לצמוח, לגדול ולהבין דברים שהם לא מנקודת המבט שהיא שלנו''.

מירית מרלי. יח"צ,
מירית מרלי/יח"צ

דבר נוסף שמירית מרלי מעניקה, שלא ניתן באף מקום, הוא שהיא לצד הלקוחה בכל החלטה. לדוגמה, לקוחה יצאה מפגישה, מירית עדין איתה, אם זה בכתיבת התוכן, מתי לפרסם, איך לפרסם, איפה להשקיע משאבים, איך לסגור עסקאות ואיפה להכין חוזים מול לקוחות. היא זמינה בשיחות, SMS ומעניקה לה דחיפה מאחור. "זאת הסיבה שקראתי לתכנית ''את לא לבד''. אני נכנסת כמעין שותפה לעסק שלהן, לומדת אותו ועוזרת להן לחשב צעדים".

אז אל תתני לזמן לעבור, מירית מרלי פה כדי לסייע לך, לקחת שליטה ולצמוח.

צרי קשר: 0502466408

מייל: keke.mirit@gmail.com

אתר

אינסטגרם

פייסבוק

בשיתוף מירית מרלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully