וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

my gift boutique: דרך מקורית להפתיע את האהובים שלכם

בשיתוף my gift boutique

10.9.2020 / 9:01

כאשר מגיע חג או אירוע, חשוב להיות מקוריים כדי להפתיע ולפנק את הקרובים והאנשים היקרים לנו, אפילו אם זה בעבודה, בצבא או בלימודים. המתנה הכי מקורית היא שוקולד מאחר והוא מקרב לבבות, אבל מה דעתכם על מארז יוקרתי שכולל גם שמפניה עם בלונים והקדשה אישית?

gift boutique. יח"צ,
my gift boutique/יח"צ

צוות הנבחרים שלנו סקר לאחרונה את תחום המתנות, רגע לפני שחגי תשרי פוקדים אותנו. הגענו למסקנה כי בכמה לחיצות קצרות ובמחירים הוגנים ומשתלמים תוכלו למצוא את המתנה המושלמת שחיפשתם עבור הקרובים שלכם. my gift boutique מציגה מגוון מארזים איכותיים שיחסכו לכם את כאב הראש כי אין צורך להתעסק בהוצאות יקרות כאשר ניתן לחלוק ביחד טעימות של שוקולד איכותי או מקבץ פרלינים מרעננים, כאשר את הכל ניתן להזמין דרך הודעת וואצאפ או מהטלפון הנייד.

הרי לא חשוב באיזו צורה מגיע המארז העיקר שיהיה איכותי וטעים. אוראל, בעלת העסק my gift boutique, מעניקה לכם אפשרות להרכיב באופן עצמאי את המארז שלכם כאשר הבסיסי מבין כולם הוא מארז עץ אשר כולל בקבוק שמפניה, 2 כוסות, 6 פרחי סבון ושוקולדים מעוצבים בתוך קופסה. אפשר להוסיף כיתוב על הבקבוק והכוסות בהתאם לדרישתכם.

gift boutique. יח"צ,
my gift boutique/יח"צ

המארזים הנמכרים ביותר הם מארז בלון הפתעה שבתוכו בקבוק יין (טפרברג) או שמפניה (בלו נאן) לצד ממתקים. הייחודיות של המארז הזה באה לידי ביטוי בבלונים הקטנים שנמצאים בתוכו ומעניקים אפקט הפתעה עבור מי שמפוצץ את המארז - הבלונים מתפזרים מסביב ורק ההפתעה נשארת. המארז נמכר במבצע, בימים אלו, ב-230 ש''ח בלבד. בנוסף, יש את מארז ''לב כדור פורח'' שמגיע בשלושה גדלים וכולל פרחי סבון, מגוון שוקולדים: קינדרים, פררו רושר, פרלינים איטלקיים ועוד. אפשר להרכיב את המארז איך שרוצים ומחירו נע בין 180 ל250 ש''ח.

המארזים כאמור מתאימים לזוגות, לימי הולדת, לחבר קרוב, יום נישואין ואפילו לחגים. הלקוח בוחר מארז ושולח אותו בהודעה לבעלת העסק, הוא מיד מקבל קישור הזמנה, ממלא אותו בהתאם לדרישה, כאשר אפשר לבקש תוספות בקישור ההזמנה והמשלוח יכול להגיע כבר באותו היום לאזור נהריה, עכו, הקריות וחיפה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
gift boutique. יח"צ,
my gift boutique/יח"צ

העסק קיים כבר שנתיים ואוראל עושה חיל בצפון בארץ: "את העסק פתחתי אחרי שהכנתי מארז מתנה ולקח לי המון זמן להרכיב אותו בעצמי, קניתי המון מצרכים שרק בחלק קטן מהם השתמשתי, בזבזתי המון כסף, נסיעות וזמן יקר לחינם. אז חשבתי לעצמי שברגע שאפתח עסק כזה, אוכל לחסוך להרבה אנשים את המירוץ הזה של להכין לבד", אמרה לנו אוראל והוסיפה: "האיכות מאוד חשובה לי ואני מקדישה על הנושא הרבה מחשבה. אני עושה הכל מהלב ובאהבה, זה מעבר לעוד עבודה- כל מארז מלא אהבה ומושקע בים של מחשבה. יש לי שאיפות מאד גבוהות - אני מאד מקווה בעתיד לפתוח חנות בתחום".

gift boutique. יח"צ,
my gift boutique/יח"צ

אחת הלקוחות שקיבלה מארז מפנק מאוראל סיפרה: "בדרך כלל המארזים האלה רק יפים ובלי הרבה שוקולדים אבל אני חייבת לפרגן לאוראל שהעניקה לי מארז מהמם ומפוצץ בדברים שווים. היא מהממת וגם השירות מושלם. אני מודה לה על הכל, ללא ספק אזמין עוד כמה פעמים את המארזים של my gift boutique ".

טלפון: 053-5323276

וואצאפ

מייל: orel.achr@gmail.com

פייסבוק

אינסטגרם

אם אתם רוצים להזמין איזה מארז או מתנה יפה, כנסו לאתר הזה יש דברים שווים!!

בשיתוף my gift boutique
  • עוד באותו נושא:
  • מתנות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully