וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

‎אריאל עמוס, הקונדיטורית שקיבלה את מירב ההמלצות שלכם

בשיתוף ‎אריאל עמוס

9.9.2020 / 16:13

בצניעות ותוך כדי עבודה יסודית הפכה את עצמה אריאל עמוס לקונדיטורית מבוקשת שעוד תשמעו עליה רבות בעתיד

אריאל עמוס. יח"צ,
עוגה של אריאל עמוס/יח"צ

‎במערכת "הנבחרים" אנחנו אוהבים לגלות את הכוכבים הבאים בכל תחום, לכן מעת לעת נעזרים בקוראי המערכת כדי להגיע לשמות העולים החדשים. ‎בחודש האחרון שלחנו ל 1,500 קוראים שונים ברחבי הארץ סקר ובו הם התבקשו לדרג עבורנו את הקונדיטורים הכי טובים שהם מכירים. ‎מי שקיבלה מספר קולות גבוה באזור מרכז הארץ היא אריאל עמוס.

‎מפיקה, חברת המערכת יצאה לפגוש את הקונדיטורית המומלצת מראשון לציון, היא חזרה מאוהבת באשת מקצוע שעוד תגיע רחוק.

‎ב-3 השנים האחרונות השם של אריאל עמוס מככב ברשתות החברתיות ובעיקר באינסטגרם, שם אלפי לקוחות שלה מפרסמים בגאווה עוגות שהיא עיצבה עבורם לרגל חגיגות ימי הולדת, בר ובת מצווה, חתונה ואירועים נוספים. למרות ההצלחה הגדולה אני פגשתי בחורה צעירה וצנועה שעובדת קשה לאורך שעות רבות וחולמת להתקדם לאט לאט בתחום הקונדיטוריה.

‎"אין לי סיפור סוחף דמעות לספר לך", אמרה לי אריאל כאשר התיישבנו לשוחח לאחר עוד הזמנה לעוגה שקיבלה בטלפון, "אבל אני כן יכולה להגיד לך כי עולם הקונדיטוריה תמיד בער בתוכי מגיל צעיר והחלום הגדול שלי היה לעבוד בתחום.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אריאל עמוס. יח"צ,
עוגה של אריאל עמוס/יח"צ

‎"בתחילת הדרך לא הייתי בטוחה מה הצעד הראשון שאני צריכה לעשות כדי לפרוץ החוצה, אבל היו המון פידבקים חיוביים שקיבלתי מלקוחות פרטיים ראשונים שהעניקו לי את הביטחון להתחיל לפרסם את עצמי בכל מיני מקומות ומאז הכל היסטוריה".

‎למרות ההצלחה ומחמאות שקיבלה, אריאל החליטה להעמיק את הידע המקצועי שלה ותוך כדי עבודה נרשמה ללימודים בבית הספר "בישולים", מספרת אריאל: "התעניינתי במספר בתי ספר וכשהגעתי לבית ספר "בישולים" הרגשתי שזה המקום שלי".

‎בנוסף בבית הספר "בישולים" אריאל הבינה סופית כי מכל האפשרויות שנמצאות עבורה במטבח היא נמשכת לעולם העוגות, קינוחים ושאר מאפים מתוקים ומלוחים.

הכישרון יוצא הדופן שלה והמקצועיות ללא דופי לא נעלמו מעיניהם הבוחנות של ראשי בית הספר "בישולים", עד כדי כך שהם פנו אליה בבקשה עם סיום לימודיה אם תוכל להצטרף לצוות ההדרכה, ללמד וללוות כסטאז'רית כיתת קונדיטוריה חדשה שעמדה לצאת לדרך. ‎"הסכמתי מיד וזה היה אחד הצעדים הכי חשובים ומשמעותיים שעשיתי בתחום. יש הבדל עצום בין ללמוד מקצוע כלשהו מנקודת מבט של תלמידה לבין לעשות זאת מהצד השני.

אריאל עמוס. יח"צ,
עוגה של אריאל עמוס/יח"צ

‎"הייתי חייבת להיות סופר מדוייקת בחומרי הלימוד שהעברנו והדבר חידד לי את הידע בצורה מדהימה. האמת שאני חייבת לפרגן לבית הספר שבזכותם החלום שלי הפך לניסיון, מקום שהוא הבית השני שלי עם השפים הכי מקצועיים היום בתחום", סיפרה אריאל.

חוות הדעת של לקוחות ברחבי הרשתות השונות מספרות כי היכולת של אריאל להתאים את עצמה לכל בקשה היא יכולת מופלאה, בין אם מדובר בעיצוב עוגה, הקמה של שולחן קינוחים ועוד תוך כדי שירות אדיב, מקצועי ואיכותי כאשר מחדשת כל הזמן ומציבה סטנדרט גבוה במיוחד של עבודות.

‎סיפרתי לאריאל על הפידבקים שהיא מקבלת והיא הסבירה: ‎"זה הכל תוצאה של עבודה קשה ללא פשרות. ‎חשוב לי שכל עבודה תהיה הכי מדוייקת, גם אם זה אומר שאני צריכה לעבוד על עוגה במשך 10 שעות אז כך יהיה, אם התוצאה לא מושלמת אני פשוט לא מוציאה את זה הלאה ללקוחות. ‎במקצוע הזה של קונדיטוריה אי אפשר להתפשר על פחות מפרפקציוניזם".

‎ועל ההתמודדות שלה בעבודה בתקופת הקורונה היא השיבה: "אין ספק שכמו כולנו הקורונה קצת שיבשה לי את התוכניות, הייתי בתהליך של מחשבה על לפתוח איזה מקום משלי אבל לצערי זה ייאלץ להידחות עד שהתקופה הזו באמת תאפשר. אני מאמינה כי כל מה שקורה, קורה לטובה ובעזרת ה' אני בטוחה שאגשים את החלום שלי".

‎אריאל עמוס, היתה לי פגישה מרתקת עם אשת מקצוע כישרונית, חכמה ויצירתית, זה רק עניין של זמן עד שגם תוכניות הטלוויזיה יבקשו לארח אותה.

לפרטים והזמנות ניתן ליצור קשר בטלפון: 052-309-1567

או בוואטסאפ

אינסטגרם

פייסבוק

בשיתוף ‎אריאל עמוס
  • עוד באותו נושא:
  • עוגות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully