וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה השיטה שמצליחה לשמור על כושר ותזונה בריאה לאורך שנים

בשיתוף fitnesscenter

9.9.2020 / 15:05

ניב רום אהב ספורט כל חייו ובסטודיו אותו הוא מנהל יחד עם אישתו נוי הם מדגישים את הגישה ההוליסטית לחיים בריאים של כושר ותזונה נכונה

NIV ROM. יח"צ,
fitnesscenter/יח"צ

רובנו מודעים לחשיבותו של אורח חיים בריא, חלקנו מתחילים לעסוק בפעילות גופנית או מנסים לשמור על תזונה בריאה אך לא תמיד מצליחים להתמיד. הבעיה העיקרית נעוצה בשינוי ההתנהגות, כך שנצליח להתמיד לאורך זמן וההרגל יהפוך לחלק מהשגרה היומית שלנו, נהנה מגוף חטוב ובריא, ומשמירה על משקל תקין.

המאמן ניב רום הצליח לפצח את השיטה. הוא פיתח שיטת אימון הוליסטית ייחודית שמצליחה לשלב לא רק פעילות גופנית, אלא גם תזונה בריאה ושמירה על משקל ובמיוחד את היכולת לשמור על כך לטווח ארוך. הדגש הוא על תוכנית מותאמת אישית שתהיה בעיקר מהנה, קלה ופשוטה ליישום.

ניב בוגר וינגייט, מדריך כושר ויועץ תזונה, וכן הבעלים של מכון כושר מצליח בראשון לציון. אשתו נוי, בוגרת וינגייט ומאמנת בסטודיו.

NIV ROM. יח"צ,
fitnesscenter/יח"צ

ניב, איך הגעת לשיטה ההוליסטית?

הבנתי שהמפתח והסוד לבריאות השלמה ביותר, מורכבת מאורח חיים בריא, מפעילות גופנית אבל כל זה אינו מספיק ללא יעוץ תזונתי, לכן למדתי גם את תחום התזונה על בוריו ואני משלב בין השניים. חיפשתי מקום כזה שיהיה כיף לבוא אליו וכך באמת עיצבתי אותו. מאומנים רבים מרגישים כאן כמו בבית, הם מגיעים לפני האימון והייעוץ התזונתי ונשארים גם אחריו, שותים קפה וסתם מקשקשים יחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

עד כמה חשוב לשלב תזונה נכונה עם פעילות הגופנית?

אם בעבר הרחוק רוב ענפי העבודה היו פיזיים (פועלי בניין, חקלאים...), הרי שכיום מרבית האנשים יושבים מול מסכים. בבוקר מול המחשב, בערב מול הטלוויזיה, למעשה נוצר מעגל קסמים כזה שקשה לצאת ממנו, אם נוסיף את זה לעידן השפע והאוכל התעשייתי הרי שאין פלא שמעבר לבריאות לקויה נוצרים נזקים הנגרמים לגב, השרירים רפויים יותר, אחוז ההשמנה גדל והולך, הכושר הגופני הכללי הולך ומתדרדר ואיתו תחלואים שונים, החל מכאבי גב וכולסטרול גבוה, ועד דברים חמורים הרבה יותר. כל זה הוא תהליך שרובנו לא מודעים לקיומו עד שמתרחשת בעיה קריטית...

NIV ROM. יח"צ,
fitnesscenter/יח"צ

איך הגעת לתחום הספורט?

למרבה הפלא הייתי דווקא ילד שמנמן, אך תמיד אהבתי ספורט. כבר מגיל 6 שיחקתי כדורגל, התמדתי בו שנים רבות, עד שנפצעתי בשתי הברכיים והבנתי שלצערי אני חייב לוותר על כדורגל. מכיוון שספורט זרם בדמי, החלטתי ללמוד בווינגייט ולא להסתפק רק בספורט אלא ללמוד גם תזונה באופן המקצועי ביותר.

מה מיוחד בסטודיו שלכם?

האמת היא, שהכל התחיל מכך שרציתי לתרום לקהילה, הבנתי את חשיבותה של הפעילות הגופנית המשולבת יחד עם תזונה בריאה שהם קריטיים וחשובים ביותר לאיכות החיים שלנו, הם מונעים מחלות רבות, יוצרים אנרגיה וחיוניות גבוהה יותר, שקט נפשי, יכולת חשיבה חדה וגבוהה יותר, כמובן שמירה על משקל לאורך זמן. מחקרים מוכיחים כי פעילות גופנית ותזונה חשובים מאין כמותם לסובלים מבעיות קשב וריכוז, בעיות נשימה ועוד ועוד...

NIV ROM. יח"צ,
fitnesscenter/יח"צ

איך התחלת לאמן?

השתחררתי מהצבא ובמקביל ללימודי הפכתי למאמן כושר. אימנתי אנשים סביב השעון, לא בחלתי באימונים בפארקים גם באחת בלילה, לאחר שצברתי ניסיון פתחתי בראשל"צ סטודיו גדול מאד לאימונים אישיים וקבוצתיים.

אשתי נוי, שגם היא בוגרת וינגייט הצטרפה אלי לפני כשנה. אנחנו מקפידים שיהיו עד עשרה אנשים בכל קבוצה, כך שניתן לתת תשומת לב אישית לכולם, כמו גם לתקן את התנועות שלהם.

איך זה עובד תכל'ס בסטודיו?

כשאדם מגיע אלינו לאימון הראשון, אני יושב איתו, הוא עונה על שאלון הכולל נתונים רפואיים וגם הרגלי אכילה, "מעידות" מסוימות כמו למשל אכילת חטיפים מופרזת, ממתקים וחולשות נוספות.
אני בונה לו תכנית תזונה שמתאימה רק לו שכוללת גם היבטים פסיכולוגיים שונים. יש לנו אחוזי הצלחה גבוהים בירידה ושמירה על המשקל.

אני רואה את המתאמנים כמעט כל יום, מעודד אותם, בודק ומתקן את התפריטים על בסיס קבוע ואם יש קושי אנחנו מנסים יחד לראות כיצד אפשר להתמודד ולפתור אות הבעיה. כל מתאמן אצלנו מודד היקפים ונשקל פעם בשבוע.

NIV ROM. יח"צ,
fitnesscenter/יח"צ

מה תחום המומחיות שלך נוי?

אני התמחתי בספורט לנשים בהיריון ואחרי לידה. אני נותנת לאותן נשים תרגילים מותאמים אישית. אישה יכולה לעשות כמעט הכול בתקופת ההיריון. אסור לשכוח שפעם נשים היו עובדות בשדה בעבודה פיזית לאורך כל תקופת ההיריון ואני מניחה שעד היום יש מקומות שהן עדיין עושות את זה.

בנוסף, אני מלמדת קיק-בוקסינג בקבוצות. זוהי פעילות כיפית ששורפת הרבה מאוד קלוריות, בונה שרירים וקואורדינציה טובה. הייתה לנו מתאמנת שהיו לה 4 פריצות דיסק. מיותר לתאר את הסבל והכאבים. היא חיה על משככי כאבים. היא הגיעה אלינו להתאמן והיום היא לא נזקקת לכדורים כלל!

לפני כשבוע אחת המתאמנות אמרה לי שהיא מרגישה כמו בשיעור פרטי וזה הסיפוק הכי גדול שלי כי זוהי המטרה שלנו. כמובן שאפשר היה לדחוס 50 איש לשיעור אחד, כלכלית זה משתלם יותר, אך חשוב לי שכל אחד יקבל יחס אישי.

האם הלקוחות מחויבים לקנות מנוי שנתי?

כדי להתמיד ולהשקיע בספורט המתאמן צריך מוטיבציה פנימית גבוהה מאד. אנחנו לא מאמינים בלהכריח אדם להתאמן. לכן, אין אצלנו התחייבות. אנחנו מאמינים בחיבור לאותו סוג ספורט ממנו הלקוח נהנה, מה שמבטיח שהמתאמן יגיע למספר גדול יותר של אימונים. וזה קורה. ספורט זה דבר ממכר. יש לנו מנוי חדשי - וגם אז, אם הלקוח לא יכול להגיע מסיבה מסוימת, אנו מקפיאים את המנוי.

מה החזון שלכם?

אני מרגיש שאנחנו ממשים את היעוד והחלום שלנו, תזונה לקויה וחוסר פעילות אלה הם נקודות התורפה של האדם המודרני. הרבה מאוד מחלות יכולות היו להימנע בעזרת פעילות גופנית ותזונה נכונה. המטרה שלנו היא להגיע לכמה שיותר אנשים, לאורח חיים בריא ולחסוך להם סבל מיותר.

אנחנו משקיעים את מירב המאמצים בשינוי התנהגות של המאומנים כך שיתמידו לאורך זמן באורח חיים בריא ומחוייבים לטפל באנשים ממש כמו ברפואה מונעת.


NIV ROM

fitnesscenter

טלפון 054-2501308

03-6845866

שדרות יעקב 50, ראשון לציון.

איסטגרם

פייסבוק

אתר

מייל: nrfitnesscenter@gmail.com

בשיתוף fitnesscenter
  • עוד באותו נושא:
  • כושר
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully