וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

TomHome: כך קונים היום ריהוט מלא לבית

בשיתוף TomHome

9.9.2020 / 13:32

חנויות לעיצוב הבית ניתן למצוא בשפע, אך חובבי עיצוב יודעים כי פריטים שווים שיעניקו לביתכם סגנון ייחודי, מוצאים במתחמי עיצוב איכותיים. עורכי מערכת הנבחרים ביקרו באחד מהמתחמים המובילים בישראל, TomHome שנחשב לפורץ דרך בזכות פריטים מהממים המיובאים בבלעדיות

TomHome. דניאל גבאי,
TomHome/דניאל גבאי

TomHome היא פנינה אמיתית לחובבי הריהוט ועיצוב הבית. במתחם הענק שמשתרע על פני 300 מ''ר תוכלו למצוא ריהוט משלים לכל חלקי הבית מעץ מלא, שטיחים, מוצרי טקסטיל, גופי תאורה, אקססוריז לבית, מראות, תמונות, כריות, וילונות ופרחים. הריהוט במתחם מיובא בבלעדיות מכל רחבי העולם, ישירות מהמותגים המובילים ביותר בעולם העיצוב ולכן החנות יוצרת חווית קנייה חובקת עולם באיכות הגבוהה ביותר שניתן למצוא כיום.

אחת המטרות המרכזיות שהציבו בחברה היא האפשרות לספק ללקוחות מענה מקיף לכל מוצרי הריהוט לבית. בTomHome תוכלו ליהנות ממגוון רחב במיוחד של פריטים לכל הבית ברמות מחיר שונות, ובכך להתאים את הפריטים לפי התקציב שלכם. בנוסף, בחברה מספקים שירותי הזמנות לריהוט בעיצוב אישי לפי בחירת הלקוח.

TomHome. דניאל גבאי,
TomHome/דניאל גבאי

הייחודיות של TomHome טמונה באווירה המיוחדת שלקוחות הגלריה מקבלים בעת הביקור במקום. מדובר בגלריה קסומה ורחבת היקף, המשדרת וייב מיוחד ותוסס באמצעות מוזיקה רקע נעימה ומגוון עצום של מוצרים לבית. תוכלו לבלות במתחם שעות ארוכות של הנאה תוך בחירת הפריטים המתאימים ביותר עבורכם מתוך מספר רב של סגנונות החל מסגנון הבוהו-שיק, כפרי ומודרני קלאסי.

בחברה חרטו על דגלם את תודעת השירותיות ללקוח ומעניקים יחס אישי לכל לקוחות המקום. בשיחה שערכנו עם בעלי החברה הם מדגישים כי "כל לקוח שמגיע אלינו זוכה לליווי אישי במידת הצורך מכניסתו לחנות ועד לסיום הקנייה. אנחנו מספקים שירותי ייעוץ ומתאימים ללקוחות את המוצרים בהתאם לצרכים שלהם. אבן היסוד שלנו הוא השירות שאנחנו מעניקים על מנת לספק ללקוחותינו את הטוב ביותר."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
TomHome. דניאל גבאי,
TomHome/דניאל גבאי

מבחר הפריטים בחנות מתחדש באופן סדיר אחת למספר ימים, ולכן לקוחות רבים פוקדים את המקום באופן קבוע על מנת ליהנות מהטרנדים החמים ביותר בעולם העיצוב העולמי.

בTOM HOME מקפידים לשמור על קשר עם לקוחותיהם גם באמצעות הרשתות החברתיות. עמוד האינסטגרם של החנות מכיל עשרות אלפי עוקבים ומושך אליו אנשים רבים שזוכים להתרשם מכל מבחר הפריטים המוצעים למכירה בגלריה בתמונות איכותיות, לשאול שאלות ואף להזמין את המוצרים בהזמנה טלפונית.

TomHome. דניאל גבאי,
TomHome/דניאל גבאי

החנות מספקת משלוחים לכל חלקי הארץ בהזמנה טלפונית ובהגעה לחנות. כל המשלוחים מגיעים עד לבית הלקוח באמצעות מערך משלוחים יעיל ומהיר של החברה.

בפעם הבאה שאתם חושבים לחדש את הבית בריהוט מיוחד או בפריטים אופנתיים, עורכי המערכת ממליצים להגיע ל TomHome וליהנות מחוויית קנייה מיוחדת במינה. מילה שלנו.

Tom Home

הדקל 96, מושב אמונים

ראשון עד חמישי 09:30-19:00
שישי 09:30-14:30

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף TomHome
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully