וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המרכז להחלקות השיער אלירן אלקיים: מתחייבים לתוצאה מושלמת עבורכן

המרכז להחלקות שיער

9.9.2020 / 13:04

נשים רבות חולמות על שיער חלק ומבריק, עם רמת לחות גבוהה, גמישות ורכות. הפתרון המושלם עבורן הינו החלקת השיער. עורכות מערכת הנבחרים, המחליקות את שערותיהן באופן קבוע, יצאו לבדוק עבורכן את המומחים להחלקות שיער באזור הדרום

אלירן אלקיים. יח"צ,
אלירן אלקיים/יח"צ

בשל הנזקים הכבדים שהחלקות שיער עלולות לגרום לשיער, מצאנו עבורכן מתחם החלקות מקצועי שמתמחה בהחלקות איכותיות הנשארות לאורך זמן, וללא נזקים - המרכז להחלקות השיער, בבעלות אלירן אלקיים.

אלירן הינו מומחה להחלקות שיער ולשיקומו, בעל ניסיון עשיר בתחום, אותו צבר במהלך עבודתו במספר סלוני יופי ברחבי הארץ. בשיחה שערכנו איתו, הוא מספר על הסיפוק שהוא מקבל מההחלקות שהוא מבצע. "אני עובד מהלב, ואוהב את מה שאני עושה. הזכות שנפלה בחיקי, לאפשר לאישה לאהוב את עצמה באמצעות שדרוג המראה החיצוני שלה - היא המוטיבציה שלי לקום בכל בוקר לעבודה. אני מודה לבורא עולם שאפשר לי זאת."

במהלך השנים האחרונות אלירן ביצע החלקות לאלפי לקוחות מרוצות, שפוקדות את המתחם באופן קבוע ומספרות על איכות החלקה נדירה במחוזותינו. ב''מרכז להחלקות השיער'' מתהדרים בשימוש בהחלקה ייחודית ופורצת דרך מבית MAJESTIC. מדובר בשם החם ביותר בעולם ההחלקות כיום, בזכות החלקה המעניקה שיער חלק לצמיתות ללא נזקים. ההחלקה מאושרת על ידי משרד הבריאות הישראלי והFDA האמריקאי. אלירן משמש כיום כשגריר של חברת ''מג'סטיק'' בישראל.

אלירן אלקיים. יח"צ,
אלירן אלקיים/יח"צ

הייחודיות של ''המרכז להחלקות השיער'' טמונה בהתאמה אישית של סוג ההחלקה לכל לקוחה. במרכז מתמחים במגוון סוגי החלקות, כולן מבית מג'סטיק, המאפשרות לכל לקוחה לקבל את ההחלקה שמתאימה לה בהתאם לסוג השיער שלה. כך למשל לנשים שסובלות מנזקים, תותאם החלקת מיוחדת שנועדה לשקם את השיער באמצעות שילוב ויטמינים שונים. ב''מרכז להחלקות שיער'' תוכלו למצוא גם שמפו ומסיכה מבית "מג'סטיק", הנחשבים לטיפול משלים מצוין לשיקום השיער.

כל החלקה מתחילה בשיחת אבחון של אלירן והלקוחה, במהלכה הוא מתאים את ההחלקה בהתאם לצורך שלה. "אנו דוגלים בשיח פתוח עם הלקוחה, התייעצות, ומציאת הפתרון הטוב ביותר לשיער שלה. עוד לפני שנוגעים בחומרים ומתחילים במלאכת ההחלקה, אנו מתאימים את הגוונים והטיפול הנכון ביותר לכל אחת."

אלירן מדגיש כי אבן היסוד של המקום הינו השירות המוענק ללקוחות. "כל עובדי המתחם מעניקים ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר מתוך רצון לגרום לכל אחת להרגיש מלכה. אנו ערים לעובדה כי לשבת 3 או 4 שעות במספרה זה לא דבר קל, ולכן אנחנו דואגים לאווירה שמחה ומיוחדת, על מנת שכל אחת תרגיש שהיא מגיעה לחוויה. בנוסף, אנחנו מקפידים לעמוד בזמנים ולא מעכבים אף לקוחה באמצעות ניהול מערכת מסודרת של ניהול תורים."

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אלירן אלקיים. יח"צ,
אלירן אלקיים/יח"צ

איכות ההחלקות והשירות המוענק במרכז להחלקות השיער זוכים לביקורות נלהבות של לקוחות המקום, המרעיפות שבחים רבים אודות תוצאות הטיפול. כך מספרת אלה, אחת הלקוחות: "המקום הכי חם, הכי כייף ועם הספרים הכי מקצוענים שיש! ממליצה בחוום! אחרי כמה ספרים שעברתי עם החלקות, אלירן אלקיים מספר 1 בארץ." לקוחה נוספת, שמחה, סיפרה: "אלירן ספר בחסד עליון. אני מרוצה כל פעם מחדש מהיחס ומהתוצאה, אף פעם לא קרה שהתאכזבתי או לא הייתי מרוצה. אני ממליצה לכל מי שרוצה החלקה של "מיליון דולר" ושהשיער יראה טבעי."

עורכות המערכת חזרו עם מסקנה מוכחת - ''המרכז להחלקות השיער'' בבעלותו של אלירן אלקיים הינו מותג ההחלקות המוביל באזור. מילה שלנו.

המרכז להחלקות שיער

שאול המלך 80, באר שבע

ליצירת קשר

טלפון 073-7400-300 או דרך הוואטצאפ

לעמוד הפייסבוק

המרכז להחלקות שיער
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully