וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסרק: להסתפר בהרגשה אחרת לחלוטין

בשיתוף המסרק

9.9.2020 / 9:34

הגיע הזמן להסתפר, אתם מתקשרים, מזמינים תור, מגיעים, מקשקשים קצת עם הספר וממשיכים לעיסוקים שלכם. נשמע טריוויאלי לא? אז מה תגידו אם נספר לכם שבעמק יזרעאל יש מספרה שלקחה את כל עיסוק עיצוב השיער צעד אחד קדימה והפכה אותו לקונספט חדשני שלא רואים בכל מקום?

המסרק. יח"צ,
המסרק/יח"צ

צוות הנבחרים שלנו בחן לאחרונה מגוון מספרות באיזור הצפון והגיע למסקנה כי "המסרק" של רמי יוספוב היא ''הברבר שופ'' הראשון בעמק יזרעאל, שכאשר נכנסים אליו, המילה הראשונה היא ''וואו''. ככה זה כאשר יופי, עיצוב ומקצועיות נפגשים. מיד כאשר מגיעים ל-"המסרק" מבינים שלא באנו רק להסתפר באווירה אחרת, אלא גם בשביל לתדלק משקה בירה או צ'ייסר - מה עוד צריך לבקש?

רמי יוספוב, בעל מספרת הקונספט, מתמחה בעיצוב שיער, טיפוח ותסרוקות ערב, תוך יחס אישי והקשבה לאישיות ולחיצוניות של כל לקוח. המספרה, אשר נמצאת ברמת ישי, בעלת ניסיון עשיר של יותר מעשור בעולם היופי והסטיילינג. קהל הלקוחות של המסרק נע בכל טווח הגילאים, נשים וגברים ולצד זאת, המספרה עובדת עם מוצרי טיפוח ועיצוב שיער מהמותגים המובילים: LOREAL ,INDOLA .Schwarzkopf

המסרק. יח"צ,
המסרק/יח"צ

הייחודיות של המספרה באה לידי ביטוי במגוון נושאים. החל כמובן מהיחס האישי לכל הלקוח, המשקאות שרצים בבר שלה, הפקות הטכנו של אמנים שונים ועד לאקדמיה אשר פועלת בימי שני ושישי.

האקדמיה מכשירה מעצבי שיער, עורכת מפגשים קבוצתיים ואישיים, כאשר בסוף הקורס מוענקת תעודה לכל תלמיד. רמי יוסיפוב מגיע מתחום ההוראה בעיצוב השיער, הוא עבר בהרבה בתי ספר מקצועיים והכשיר תלמידים רבים בתחום. ''עניין ההוראה עובר לי בצורה כיפית וקלה כי אני אוהב את זה. מי שאוהב את מה שהוא עושה, נותן מעבר למה שצריך לתת - כך התלמידים שלנו מרגישים. הם הגיעו רחוק עם השנים, בקריירה האישית שלהם, הם פתחו מספרות''. אמר לנו רמי יוספוב. בהדרכה הייחודית תוכלו להתנסות וללמוד טכניקות תספורות מתקדמות. כמו כן, תעברו לימודי צבע (כימיה), מגמות וטרנדים עדכניים ושיטות מפתח שילוו אתכם לאורך כל הקריירה. ''מעצבי השיער צריכים להישאר מעודכנים, אופנתיים ורלוונטיים בתוך אופנת עיצוב השיער, גם אצל הגברים". סיכם רמי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
המסרק. יח"צ,
המסרק/יח"צ

בכל הקשור להפקות הטכנו סיפר לנו רמי יוספוב: "מכיוון שאני בא מתחום ההפקות, היה לי חזון שבעסק יהיה שילוב קריירה מקצועית לצד התחביב שלי. מהרגע הראשון ש''המסרק'' נפתח, החזון שלי היה לספק אווירה ללקוחות. רצינו שהלקוחות ישארו במספרה מעבר לתספורת, כי יש אווירה טובה מהרגע שכל אחד נכנס''. בין אם זה מצב הרוח שעולה בגלל הבירות, הצ'ייסרים וכמובן הפקות הטכנו שנערכות לעיתים - בהחלט הסיבה מוצדקת. ''אנחנו מביאים את האמנים הכי טובים בתחום להופעות עבור הלקוחות שלנו. בעתיד נצא בהשקות גדולות יותר, כאשר הקורונה תסתיים'', הוסיף רמי.

רמי יוסיפוב בן ה-39, עוסק בתחום עיצוב השיער כבר 17 שנים ועצמאי בעשור האחרון. ''היום אני יודע שאנחנו שולטים בכל ענין המספרות בעמק יזרעאל, כולל בעיצוב זקנים לגברים. אנחנו באמת ייחודיים כי אין מספרה כזאת בכל העמק. יש עוד הרבה תכניות שאנחנו הולכים לבצע אותן השנה. החזון שלנו הוא שמהסרק יהפוך לאקדמיה מובילה בישראל אשר מוציאה מעצבי שיער איכותיים לשוק העבודה''. סיכם יוספוב.

המסרק. יח"צ,
המסרק/יח"צ

המספרה עובדת בצורה מסודרת, ישנה אפלקיציה לזימון תורים, כך שלא צריך כלל להתקשר למקום. אנשי הצוות מיומנים עד מאד, כאשר יש מעצבי שיער לגברים בלבד ולנשים בלבד. אמנם רמת ישי זה ישוב קטן אבל מגיעים ל''המסרק'' מכל עמק יזרעאל, בעיקר בזכות הלוקיישן המרכזי והנגיש לכולם.

טלפון: ‏04-983-6218‏

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

מייל: ramiyosefov@gmail.com

כתובת: רמת ישי חורש האלונים 10

בשיתוף המסרק
  • עוד באותו נושא:
  • מספרה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully