וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

CarKey - פותחים בפניכם עולם של פתרונות!

בשיתוף CarKey

9.9.2020 / 8:45

הכירו את איתי מדנפרוסט, הבעלים של חברת מפתח לרכב CarKey ובעיקר "איש המפתח" של מאות ישראלים הנהנים בזכותו כבר למעלה מעשור משקט נפשי בכל הנוגע לפתרונות מנעולנות הרכב שלהם

קאר קיז. יח"צ,
CarKey/יח"צ

אנחנו במערכת "הנבחרים" יצאנו לפגוש את איתי מדנפרוסט לשיחה אודות החוויה האישית שגרמה לו לעבור מעולם המשפט והחוקים להתמחות בשלטים רחוקים, על הטכנולוגיות החדשות שמשנות את פני הענף מקצה לקצה ועל איך הוא נשאר "אי של איכות ואמינות" בתחום הפרוץ הזה, תרתי משמע, לאורך שנים ארוכות.

איתי, איך הופכים בוקר אחד ממשפטן למנעולן?

"זה לא בדיוק קרה בבוקר אחד", חייך איתי והמשיך לספר, "במשך 40 שנה אבא שלי היה בעל עסק של חומרי בניין, בין היתר הוא העניק שירותי מנעולנות רכב ושכפול מפתחות לרכבים, אולם ככל שהטכנולוגיה התפתחה ובמפתחות החדשים כבר שולב שבב אימובילייזר, העובדים לצידו פחות התאימו לדרישות השוק החדש שהפך כמעט בן לילה לממוחשב ודיגיטלי".

פה נכנסת לתמונה?

"בדיוק. כבוגר ממר"ם שפת המחשוב לא הייתה זרה לי כך שבמקביל לעבודתי כעורך דין התחלתי לסייע לאבי לפצח את המקרים המורכבים יותר, לרוב ברכבי היוקרה. תוך זמן קצר השמועה אודות חנות חומרי הבניין בתל אביב שיודעת להתמודד עם כל "אתגר מנעולי" עשתה לה כנפיים, יותר ויותר לקוחות הגיעו אלינו ובינינו, מצאתי עצמי נהנה יותר מלפצח קידוד מסובך לבמוו מאשר לפצח "קייס" משפטי, כך הכול החל וההמשך היסטוריה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קאר קיז. יח"צ,
CarKey/יח"צ

כמומחה רב-שנים בעולם מנעולנות הרכב, מהי הבשורה הטכנולוגית המרכזית כרגע בתחום?

"כיום הרכבים החדשים מצוידים בשלטים חכמים KeyLess Entry System , שלטים חכמים הנפוצים בעיקר ברכבי רנו, טויוטה, יונדאי ומרצדס. לרכבי רנו ישנו כרטיס הנעה ולמרצדס מפתח אינפרא אדום.
המוצרים הללו מתוחכמים ורגישים יותר ובעיקר דורשים הבנה מקסימלית של איש מקצוע שידע לגשת אליהם ברגישות הראויה. לצערי יש יותר מדי "חאפרים" שנמצאים כיום בתחום וגורמים ללא מעט נזקים".

מה לגבי פיקוח בתחום זה?

"הגוף היחידי שמפקח על המנעולנים בארץ הינו "ארגון המנעולנים בישראל", התרעם איתי. "אבל הוא בודק בעיקר אם עברו של נותן השירות נקי מבחינה פלילית ושהינו בעל עסק קבוע מזה מספר שנים. לארגון אין שליטה ובקרה על ה"מנעולנים הניידים" ועל אלו שאינם חברים בו, כך שתכל'ס בשטח, הפיקוח על המנעולנים מאוד מצומצם. כבר למעלה מעשור נעשה ניסיון להסדיר את הרגולציה מול חוקים ממשלתיים ונכון להיום שום דבר לא השתנה.

"חמור לא פחות מבחינתי, בשנים האחרונות החלו להימכר בשוק קורסים למנעולנות אונליין, קורסים שאין בהם שום הכשרה מקצועית ממשית ובסופם, בשיא החוצפה, עוד מקבלים תעודה. נראה למישהו הגיוני שאפשר ללמוד דרך סרטונים כיצד לקודד בשטח מפתח לרכב?

"בנוסף, בשוק ישנו ציוד מגוון לצורכי קידוד וחיתוך מפתחות באיכות שונה ומנעולנים מזדמנים או ניידים מתחילים לאו דווקא ישקיעו מאות אלפי שקלים בציוד הכי איכותי שאינו גורם נזק לרכב".

נשמע לא אחראי ואפילו מסוכן, האומנם?

"ממש כך", אישר איתי. "ישנם עשרות שרלטנים אשר מתהדרים באישור של משטרת ישראל ופשוט אין דבר כזה, זו הטעייה של הציבור. תארו לעצמכם מקרה בו מנעולן מעביר את הנתונים של שכפול מפתח שביצע לידיים לא מורשות, משם קל מאוד לגנוב את המכונית וזו רק דוגמה קטנה בעולם שיש בו תחרות בין מקצוענים לבין חאפרים".

קאר קיז. יח"צ,
CarKey/יח"צ

מה הופך אותך אישית למקצוען?

"מתוך הבנה כי פני השוק המשתנים ודרישות הלקוח הקמתי מערך מקצועי משולב הכולל: מחלקה אשר מטפלת ברכבים ומחלקה נוספת המעניקה שירות בשטח לשערים חשמליים ומחסומי חניה ("סופר שלטים").

"בעזרת שירות משלוחים מהיר אנחנו דואגים לקחת ולהחזיר שלטים מקולקלים ומפתחות חכמים גם בלי הצורך שהרכב יהיה בידינו. כך אנו חוסכים ללקוח את הצורך לשלוח אליו איש שירות או להיעזר בשירותי גרירה וחוסכים ללקוחות כסף רב, תוך מתן מענה בפריסה ארצית. אפרופו חסכון ללקוח, אנחנו אפילו מחדשים מפתחות קופצים ושלטים בהם הלחצנים נקרעו או התבלו עם הזמן.

"במקום "סתם למכור" ללקוח מוצר חדש אנחנו מציעים לו מארז חדש שעושה את אותה העבודה בפחות כסף, לוקחים, משפצים, מחדשים ומחזירים".

עבורנו ב- ,CarKey שירות טוב הוא המפתח האמיתי לשביעות רצון הלקוח.

"CarKey" -רחוב יצחק אלחנן 10-תל אביב

• שירותי מנעולנות ממוחשבת לרכבים

• שכפול, שיפוץ וחידוש כל סוגי המפתחות המקודדים לרכבים

• שכפול תגי קרבה

• מפתחות לאופנועים וקטנועים

• שכפול מפתחות אימובילייזר

• שירותי מנעולן לרכב

• כלי שייט ימיים.

• מעבדת תיקונים משוכללת ועוד.

CarKey4U

סופר שלטים

טלפון: 077-4362672 או ב- 052-7426242

בשיתוף CarKey
  • עוד באותו נושא:
  • מפתחות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully