וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מודובוקס, אימפריה של מחסנים חדישים לבית ולגינה

בשיתוף מודובוקס

8.9.2020 / 15:26

שנת 2020 כבר המחצית השנייה שלה ובמערכת "הנבחרים" אנחנו מתחילים לסכם את השנה מכמה זוויות שונות. בקטגוריה של המוצרים החדישים הכי מעניינים ויצירתיים מחסני "מודובוקס" נמצאים בראש הרשימה

מודובוקס. יח"צ,
מודובוקס/יח"צ

בחרנו לציין את "מודובוקס" בזכות פיתוח מוצר מהפכני שכולל בתוכו פטנט רשום. את מחסני החברה המתקדמים ניתן למצוא כיום במאות מרפסות וחצרות ברחבי הארץ, כולל בחצר הבית של שגריר ארה"ב בישראל. מפיק חבר המערכת יצא לפגוש את האנשים שעומדים מאחורי המוצר הייחודי, זהו סיפורה של אימפריה עתידית בצעדיה הראשונים.

כאשר קוראים למוצר של חברת "מודובוקס" מחסן אנו חוטאים כלפיו, משום שהאסוציאציה הראשונה עליה חושבים היא עוד מחסן כמו כל שאר המחסנים הרגילים מפלסטיק או פח שעומדים מוזנחים בקצה החצר ומעלים אבק כאשר לתוכם דוחסים את כל ה"ג'אנק". אבל המחסנים של "מודובוקס" הם חדרים מפוארים לכל דבר בהם ניתן לעשות שימוש רחב של מגוון אפשרויות.

מודובוקס. יח"צ,
מודובוקס/יח"צ

מדובר במחסנים עשויים מפאנל מבודד ואלומיניום, ייחודים בצורה שלהם עד כדי כך שישנו פטנט רשום על העיצוב ושיטת ההרכבה, היצור, המחקר והפיתוח מתרחש במטה החברה במבוא חורון ולשם הגעתי כדי לפגוש את מי שעומדים מאחורי הרעיון.

"מודובוקס" היא חברה משפחתית ובראשה עומד האבא עמירם ולצידו בנו יואל והבת עדן. יחד, הם עמלו במשך שנתיים על פיתוח המחסנים בשיתוף עם חברת רדיוס מעין חרוד ובשנה האחרונה החלו לשווק אותם לצרכנים וההצלחה חסרת תקדים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מודובוקס. יח"צ,
מודובוקס/יח"צ

ביקשתי מיואל לתאר עבורי את המוצר ועליו הוא סיפר: "זה הרבה מעבר למחסן, זה מבנה לכל דבר שאני יכול להציב בגינה, במרפסת ואפילו בתוככי הבית. כן, הוא יכול לשמש גם כמחסן אבל השימוש שניתן לעשות בו רחב הרבה יותר. הוא יכול לשמש כמשרד, מספרה, מכון קוסמטיקה, חדר שינה ויש מי שהציבו אותו ליד הבריכה בחצר והפכו אותו לחדר שירותים ומקלחת".

שאלתי את עמירם שהיה קבלן ויזם בפריז, שם האיכות והאסתטיקה מעל הכל, על ההבדל המהותי בין המחסנים של "מודובוקס" לעומת אחרים. הרי כל איש מקצוע יכול להרכיב מחסן מפאנל מבודד אמרתי לו והוא השיב: "אנחנו שונים משיפוצניקים שקונים את חומר הגלם מאיזה מפעל, מגיעים לבית הלקוח ומתחילים לנסר ולקדוח, עושים בלאגן ולכלוך בשטח במשך יומיים ומגישים עבודה לא אסתטית או מדויקת. אנחנו בנינו מערכת שהופכת את כל התהליך עבור הצרכן לנקי ובסופו של דבר הוא מקבל מוצר מוגמר ואיכותי.

מודובוקס. יח"צ,
מודובוקס/יח"צ

"כל החיתוכים וההכנות המוקדמות נעשים אצלנו במפעל וכל מה שנותר לצוותי השטח שלנו זה להרכיב את המחסן כמו לגו ממש, בלי לכלוך כך שתוך זמן קצר עומד לו בגאווה חדר נוסף בבית או בגינה".

על יתרונות נוספים של מודובוקס לעומת חברות אחרות הוסיף יואל: "שיטת התמחור הסופי שלנו שונה, אנחנו מוכרים את המחסן שלם בעוד אצל אחרים מקבלים מחיר מסוים התחלתי ומשם על כל תוספת של רצפה, דלת או חלון המחיר עולה.

"בנוסף, אנחנו מתמחים בהתאמה אישית. אומנם קיימות מידות סטנדרט, אבל אנחנו יכולים להתאים את מידות המחסנים למידות מדויקות על מנת לנצל את מלוא השטח כמו למשל להכניס את המחסן לנישה בגודל מסוים. כמו כן, ניתן להוסיף דלתות נוספות או חלונות ולמקם אותם איפה שרוצים, ואפילו לשנות את כיוון השיפוע של גג".

למדתי כי המחסנים של "מודובוקס" מגיעים עם דלת איכותית בעלת מנעול צילינדר, רצפת פלסטיק מעוצבת ואיכותית וחלונות סקיילייט המקיפים את המבנה מכל צדדיו על מנת שייכנס אור טבעי במהלך היום. כל המחסנים של "מודובוקס" הם בעלי אטימות מרבית לכניסת גשם, אבק, מזיקים ולכלוך.

והמחיר הסופי? תלוי במידות אבל אלו נעים בין 2,000 ל 11,000 שקלים.

"מודובוקס", פיתוח ישראלי ייחודי של מחסנים מעוצבים ויוקרתיים.

לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר החברה:

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

או ליצור קשר בטלפון: *3748 או למספר 052-5253723

בשיתוף מודובוקס
  • עוד באותו נושא:
  • מחסנים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully