וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רקפת ספיר - אימפריה של חדשנות

בשיתוף רקפת ספיר

8.9.2020 / 13:47

השנה החדשה שבפתח היא זמן נהדר לחדש את הבית. יצאנו למצוא את חנות הרהיטים המועדפת לצורך המשימה

רקפת ספיר. יח"צ,
רקפת ספיר/יח"צ

חודשי הקיץ והימים של לפני החגים הראשונים בשנה באופן קבוע נחשבים לתקופה בה מרבית בתי האב בישראל מחדשים, משנים ומעצבים את בתיהם מחדש. על מנת לגלות על החידושים האחרונים בעולם הריהוט ואקססוריז לבית ערכנו סקר שוק בין 1,000 קוראים שונים אשר רשומים במערכת, מהם ביקשנו לדרג עבורנו את המקומות הכי המומלצים.

מי שקיבלה את מרבית ההמלצות היתה "רקפת ספיר", רשת מובילה לעיצוב הבית כבר למעלה מ 12 שנה.

קפצנו לסניף הגדול של הרשת בצומת בילו שם חיכו לנו אולם תצוגה מרהיב וחנות עודפים צמודה, חזרנו מוקסמים משלל אפשרויות למיתוג חדש של הבית במחירים נוחים.

"רקפת ספיר" היא סיפור הצלחה תוצרת כחול לבן ובראש המערכת עומדת רקפת, אשה בת 49 שהחלה את דרכה בתחום כמעצבת חנויות ובתים וכיום ביחד עם בעלה תמיר היא חולקת אימפריה לכל דבר.

רשת חנויות היוקרתית מונה כיום ארבעה סניפים שונים, בצומת בילו, חיפה, נתניה ובאר שבע ובקרוב מאוד מתוכנן להיפתח סניף נוסף בירושלים.

רקפת ספיר. יח"צ,
רקפת ספיר/יח"צ

על תחילת הדרך שלה בתחום סיפרה רקפת: "התחלתי כעצמאית קטנה והפעולה הראשונה שביצעתי היתה לנסוע לסין על מנת לרכוש מוצרים ולהביא אותם ארצה, עם סכום פעוט של 20 אלף שקל בחרתי את מה שהיה נראה לי כחדשני ביותר.

"בשנתיים הראשונות המכירות שלי נעשו דרך ואן סייל, לאט לאט צברתי קהל גדול של לקוחות עד שלא היתה לי ברירה אלא להתרחב באופן מקצועי יותר. על מנת לסייע לי, תמיר בעלי עזב את עבודתו והצטרף למשימה ומאז הכל היסטוריה".

כאשר נכנסים לסניף של "רקפת ספיר" האסוציאציה הראשונה שעולה לראש היא חדשנות, עושר וסטייל אחרים לגמרי. מצאנו קולקציות מרהיבות של מערכות ישיבה וכורסאות לסלון, לחדר האוכל, מזנונים ושידות, חדרי שינה, מראות ושאר אקססוריז מודרני שנחוץ לבית.

חלק מהמוצרים המוצגים במקום הם יבוא אישי מאירופה והונג קונג וחלק אחר רקפת מעצבת בעצמה.

למדנו כי אחד הדברים אשר מייחדים את רשת "רפקת ספיר" זו העובדה כי בכל שלושה חודשים הם מחדשים את הקולקציה המרכזית וזו הישנה עוברת לחנות העודפים הסמוכה.

על ההשראה שלה וסוד הקסם בבחירה ועיצוב המוצרים השונים סיפרה רקפת: "אני נוהגת להסתובב בעולם ומגיעה לכל התערוכות הכי נחשבות בתחום, כך שהמוח שלי כל הזמן נמצא בפעולה. הדבר הראשון שעומד לנגד עיניי זו איכות, אני לא מתפשרת על מוצרים לא מושלמים ומבחינת עיצוב נטו אני מכוונת להביא את המיוחד והשונה. בורכתי בטביעת עין טובה ולכן 95% מהמוצרים שאני בוחרת פשוט נחטפים. זו הסיבה מדוע אנחנו מחדשים כל הזמן את הקולקציות ולא עומדים במקום, כי מבקשים להמשיך להוביל ולהביא את הטרנד הכי חדשני".

שוחחנו עם מספר לקוחות אקראיים שהגיעו לחנות, חוות הדעת שלהם לא השאירו מקום לספק כי מדובר במקום ייחודי.

שיראל כהן הגיעה ביחד עם בעלה מבאר שבע והיא סיפרה: "אני מכירה את כל הרשתות השונות בארץ וחייבת להגיד כי מקום עם רהיטים ברמת גימור כפי שמצאתי ב'רקפת ספיר' לא מצאתי בשום מקום אחר. מעבר לאיכות גם השירות במקום מקצועי ואדיב, כיף להסתובב פה, לשאול שאלות ולנשום את היוקרה שמסביב".

חגית אגמי מראשון לציון פירגנה: "אני לקוחה קבועה של הרשת, לפעמים רוכשת בחנות הראשית ולעיתים מגלה מציאות של ממש בחנות העודפים. זו חנות מדהימה ביופייה, הכל מעוצב בקפידה, אני יכול להישאר פה שעות בזכות חוויית קנייה ייחודית, שווה כל שקל".

כאשר סיפרנו לרקפת על המחמאות שקיבלה היא הסמיקה וסיפרה על תפיסת עולמה: "אני מאמינה כי כל אחד צריך להקיף את עצמו בדברים שעושים לו טוב בחיים ולשחרר מעליו את מה שלא. זו הדרך שלי בחיים וזה בא לידי ביטוי גם בסביבת העבודה שלי, בעובדים שאני בוחרת לצידי וכמובן גם בגישה לעיצוב של הרהיטים ושאר מוצרים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
רקפת ספיר. יח"צ,
רקפת ספיר/יח"צ

באופן קבוע בחנות העודפים בצומת בילו ישנם מבצעים לאורך כל ימות השנה, על חלק מהמוצרים ניתן למצוא עד 60 אחוז הנחה.

לרגל החגים ברשת "רקפת ספיר" יש מספר הטבות ייחודיות וניתן ליהנות ממגוון גדול של הטבות גם דרך הצטרפות למועדון החברים.

לפרטים נוספים על כל הקולקציות, מוצרים ומבצעים כנסו אל החנות האינטרנטית.

אינסטגרם

פייסבוק

בשיתוף רקפת ספיר
  • עוד באותו נושא:
  • רהיטים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully