וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותג התכשיטים Francooro: נגיעות קטנות של יופי

בשיתוף Francooro

8.9.2020 / 11:53

התכשיט הפך ממזמן להיות חלק בלתי נפרד מהסטייל ומהקו האופנתי של נשים רבות. אין כמעט אישה שרכישת תכשיט חדש או קבלתו במתנה לא ירגשו אותה. כבר יותר מ-20 שנה ש"פרנקו אורו", מותג תכשיטים יוקרתי, מעצב ומייצר תכשיטים איכותיים מרהיבים במכירה ישירה מהיצרן לצרכן

חנות המפעל פרנקו אורו. יח"צ,
חנות המפעל פרנקו אורו/יח"צ

"פרנקו אורו" נחשבת לחנות פורצת דרך בתחום התכשיטים בישראל, בזכות ניסיון של מעל 20 שנה בעיצוב, ייצור ושיווק תכשיטים יוקרתיים. המותג חרט על דגלו את ערך החלוציות בענף במטרה לייצר תכשיטים עם אופי הייחודיים לו. במפעל המותג מתמחים בייצור תכשיטי זהב, טבעות נישואין, יהלומים, אבני חן ופנינים בעיצובים מיוחדים, קלאסיים, חדשניים ופורצי גבולות.

חנות המפעל של ''פרנקו אורו'' נמצאת ברחוב שוקן 27 קומה 4 בתל אביב ( חנייה חינם בחניון שוקן ), שם תוכלו ליהנות מגלריה ייחודית בה מוצגות הקולקציות של התכשיטים המיוצרים במפעל. בנוסף, לרשות ''פרנקו אורו'' חנות דיגיטלית לרכישת התכשיטים אונליין וקבלתם במשלוח עד פתח הבית.

הייחודיות של המותג טמונה בקשר הישיר בין החנות ללקוחותיה, והמחיר ההוגן שהלקוח זוכה לו כתוצאה מכך. מבדיקה שערכנו, עולה כי התכשיטים בחנות מתומחרים במחירים אטרקטיביים במיוחד בשל העדר פערי התיווך, באמצעות המכירה ישירות מהיצרן לצרכן.

הקשר הישיר בין החנות ללקוחותיה, מקבל ביטוי גם בתודעת השירות הגבוהה והיחס האישי המוענק לכל לקוח שמבקר בגלריה ובחנות המפעל. בשיחה שערכנו עם עמית ואילת, מנהלות המותג, הן מספרות כי "אחת מאבני היסוד של 'פרנקו אורו' הינה השירות שאנו מעניקים ללקוחותינו. אנו משתדלים להעניק לכל לקוח חווית קנייה מיוחדת. בכל ביקור בחנות המפעל שלנו הלקוחות נהנים מיחס אישי בתהליך ההזמנה או בשירות תיקונים שאנו מעניקים במקום. כאשר נדרשת המתנה של הלקוח, אנו מעניקים לו שובר קפה ומאפה ברשת מוכרת על מנת שיוכל ליהנות בזמן שאנו מכינים עבורו את התכשיט.

עורכות המערכת התרשמו במיוחד מהקולקציה החדשה של ''פרנקו אורו תכשיטים'', המשלבת צבעוניות ומתאימה במיוחד לתקופת החגים הקרבה. המשימה למצוא מספר פריטים מומלצים מהקולקציה הייתה מאתגרת במיוחד, אך להלן מספר תכשיטים שצדו את עיניהן במיוחד:

טבעת זהב מהממת משולבת יהלומים ואבן חן טורמלין. יח"צ,
טבעת זהב מהממת משולבת יהלומים ואבן חן טורמלין/יח"צ
עגילים עם אבני טורמלין טבעיות. יח"צ,
עגילים עם אבני טורמלין טבעיות/יח"צ
עגילי חישוק יהלומים. יח"צ,
עגילי חישוק יהלומים/יח"צ

לקראת החגים הקרבים, תוכלו ליהנות מהנחה של עד 12 אחוזים על תכשיטים באתר.

בנוסף לקולקציות התכשיטים שמיוצרות בחנות המפעל, ב''פרנקו אורו'' מעניקים ללקוחותיהם אפשרות להגשים חלום ולהזמין תכשיט שעיצבו בעצמם. כך ניתן להגיע לחנות עם רעיון, לעיתים אפילו עם שרטוט של תכשיט מסוים, וצוות המעצבים והצורפים המיומן של החנות ידאג להפוך את החלום למציאות באמצעות ייצור התכשיט המבוקש. כך לקוחות המותג יכולים ליהנות מתכשיט ייחודי שיוצר במיוחד עבורם, ולא ניתן להשיגו באף מקום אחר.

לאורך כל שלבי תהליך יצירת התכשיט ישנה שקיפות מלאה ללקוח בנוגע לאיכות התכשיט. אם מדובר ביהלום, לכל לקוח נמסרים הנתונים המדויקים אודות מאפייני היהלום - משקל, מידות, צבע ורמת ניקיון. ברכישת יהלומים מעל 0.50 קארט מוענקת תעודה גמולוגית בצירוף תעודת אחריות.

עורכות המערכת, חובבות תכשיטים עם אופי ואמירה, התרשמו מאוד מקולקציות התכשיטים של ''פרנקו אורו'', המציגות יצירות אומנות מרהיבות, שכיף לקבל ולהעניק, במיוחד לקראת תקופת החגים ההולכת וקרבה.

Francoorodesign

שוקן 27, תל אביב.

לפרטים נוספים 03-6818591

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף Francooro
  • עוד באותו נושא:
  • תכשיטים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully