וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונות דאלי - גן עדן של עיצוב

בשיתוף תמונות דאלי

8.9.2020 / 10:20

אם חלמתם לרענן את הבית, להכניס צבעים חדשים, ליצור שינוי מדליק ומרענן - עכשיו זה אפשרי! עם "תמונות דאלי" תוכלו לשנות לחלוטין את האווירה בבית. תוכלו לארח וליהנות מעיצוב חדשני של בתכם, לשחק עם הילדים באווירה מפנקת, רגועה ומהנה, בבית שכיף להיות בו

תמונות דאלי. יח"צ,
תמונות דאלי/יח"צ

תמונות דאלי הם עסק משפחתי שמתמחה בעיצוב, תכנון, הדפסה, ומסגור לתמונות בשלל גדלים,
גוונים וסוגים. די במבט חטוף כדי להתרשם ממגוון עשיר של תמונות - חגיגה אמיתית לעיניים שאינן יודעות שובע. המפעל מצטיין במגוון עצום של תמונות מקוריות המודפסות על בד קנבס מתוח, בצבעים ועיצובים מרהיבים ברמה בינלאומית, שעמידים לאורך זמן.

המפעל עובד עם ציירים מהשורה הראשונה, ועם החומרים האיכותיים ביותר ומשתמש בציוד טכנולוגי מתקדם וחדשני.

תמונות דאלי. יח"צ,
תמונות דאלי/יח"צ

אלמוג, איך הגעתם לתמונות דאלי?

"היה זה חיים האב שאהב אומנות וכבר לפני כ30-40 שנה נהג למכור תמונות מדלת לדלת. עם השנים הוא הקים מפעל בו שני בניו השתלבו בניהול העסק. תומר, הבן הבכור וצחי הבן הצעיר הצליחו לשמור כל השנים על יחסים מעולים, דינמיקה מושלמת שנותנת להם את הדרייב להמשיך ולזכות בלקוחות מרוצים, וזהו סוד קסמו של המפעל".

כדי להשלים את הפן הנשי - אלמוג אשתו של צחי וחן אשתו של תומר, הצטרפו לעסק המשפחתי, "אנחנו מרבים להתייעץ, לחשוב יחד, תוך סיעור מוחות מפרה ומעשיר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
תמונות דאלי. יח"צ,
תמונות דאלי/יח"צ

ממש כמו מוזיאון לאומנות, הגלריה מאד מגוונת ורחבה בסגנונות שונים באתר, מה מייחד אותה?

"ישנן תמונות המחולקות לשלשות ולזוגות, שיוצרים מראה הרמוני, וגם: הדפסת תמונות על בד קנבס מתוח על עץ מוכן לתליה, תמונות שמן עם מבחר מסגרות מפוארות ציורי אקריל באינספור צבעים וגוונים, ומגוון רחב של מסגרות איכותיות מודרניות או קלאסיות ועוד...

באתר תוכלו למצוא גלריות תמונות לפי נושאים: אבסטרקט, פיגורטיבי, לפי צבעים ועיצובים. תמונות לחדרים שונים בבית: לסלון, למטבח, לחדרי ילדים ולחדרי תינוקות.

וכמובן אפשר להוסיף אקססוריז משלימים לבית: דקורציה לקיר, שעוני קיר מעוצבים, רהוט משלים, תמונות שמן, טפטים, מדבקות נייר ועוד...

תמונות דאלי. יח"צ,
תמונות דאלי/יח"צ

כל אחד יכול לרכוש את התמונות?

גם למי שאינו רוצה להוציא כספים על רהיטים יקרים, אפשר להוסיף תמונות מתאימות או אקססוריז נוספים, כך שאפשר לעצב את הבית בקלות בעיצוב חדשני והרמוני. כיוון שזוהי חנות המפעל ואנו מוכרים ישירות לצרכן, המחירים נוחים מאד ורשומים באתר.

איך מזמינים את התמונות?

תמונות על קנבס אנו מוכרים ישירות לצרכן וגם און ליין, גם לחנויות, לאומנים, או לציירים שרוצים לרכוש בד, הכל בהזמנות אישיות לתמונות על פי בחירת הלקוח.

מזמינים באתר עם משלוח עד הבית, או שבאים לקחת. אם מתלבטים, שולחים תמונות ואנו מייעצים ואף לוקחים את תמונת הסלון של הלקוח ועורכים הדמיה עם התמונה החדשה ושולחים אותה ללקוח. ישנם לקוחות פרטים המבקרים בסניפינו, וכן מכירה בסיטונאות ישירות מהמפעל לצרכן במחירים אטרקטיביים והוגנים.

תמונות דאלי. יח"צ,
תמונות דאלי/יח"צ

איך עבדתם בתקופת הקורונה?

אנשים הרגישו צורך גבוה יותר לשהות בבית המשרה אווירה נעימה, היה זמן פנוי יותר לשפץ אבל המצב לא אפשר להביא מעצבת וכך הם רכשו תמונות חדשות, ויצרו עיצוב ואווירה אחרת לחלוטין שהקפיצו ורעננו את הבית, המראה החדש נתן טאצ' ממש כמו פריט ריהוט משלים. זהו סוד הקסם של התמונות, מסתבר שאין צורך להשתגע.

הלקוחות הופתעו לראות תמונות עם צורות וצבעים חדשים שיצרו סלון או חדר אחר לגמרי.

אפשר לרכוש את התמונות און ליין?

ודאי, האתר מאד ידידותי ונח, אנו שולחים לכל הארץ. יש מדיניות החלפה מאד נוחה, וכמובן אפשר להגיע פיזית למפעל.

איך מתבצע הייעוץ?

אני עובדת גם בשרות לקוחות ומייעצת בנושא עיצוב, לוקחת מידות, כדי לתת את היעוץ האופטימלי. משתדלת לענות לכל גחמה או בקשה של הלקוח. יש אנשים שיודעים מה הם רוצים. יש כאלו שצריכים את הזמן, אנו מאד זורמים עם הלקוחות ומתאימים את הסגנון לכל לקוח.

הסגנונות שהולכים היום הם: פופ אפ, אבסטרקט ועוד... גם אם בא משהו עם רעיון פרוע, אנחנו זורמים איתו. אני מציגה ללקוח במחשב תמונות להדמיה שנלקחות גם מתוך הסלון שלו ומשולבות בתמונות שלנו, כך שניתן לדמיין איך התמונות ישולבו בבית במדוייק.

טיפ לסיום

אחד המקומות החשובים בבית זוהי הכניסה: שם מקבלים אנשים באווירה של בית, תשקיעו בה.

בין לקוחותינו הרבים, חברות עסקיות ופרטיות המשדרגות את בתי העסק שלהם, בתי מלון ברחבי הארץ, וכן בתי עסק, מכוני ספא, יוגה ועוד...

אפשר להתרשם מההמלצות בפייסבוק : https://www.facebook.com/bdali10

תמונות דאלי ישמחו לייעץ לכם בכל שאלה, בכדי להקל עליכם לעצב את התמונה המתאימה עבורכם.

כתובת: מחלף גהה כביש 4 ( הרב חדד 18 בני ברק שעות פעילות א-ה 9:00-17:00)
משלוחים עד הבית - שילוח מהיר עד 10 ימי עסקים.


טל:

1-700-50-39-50

לאתר תמונות דאלי

מייל: dalicanvas@gmail.com

עמוד פייסבוק

עמוד אינסטגרם

בשיתוף תמונות דאלי
  • עוד באותו נושא:
  • תמונות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully