וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Lashes by koral מציגה: סט ריסים חדש ומהפנט

בשיתוף Lashes by koral

8.9.2020 / 8:51

אם מצאתן מישהי שמלחימה ריסים בפחות משעתיים - חפשו מישהי אחרת. קורל אברהמי המפעילה קליניקה מיוחדת לטיפולי ריסים מסבירה כי מדובר בטיפול ארוך הדורש פדנטיות ורמת דיוק גבוהה

קורל הלחמת ריסים. יח"צ,
Lashes by koral/יח"צ

מי מכן לא הייתה רוצה להתהדר בריסים מרשימים, אשר שמים דגש על העיניים? אם עד עתה הפתרון להשגת תוצאה כזאת היה מסקרה ומעגלי ריסים, היום יש פתרונות אחרים וקבועים יותר. פתרונות אשר ייגרמו לך לוותר על שעות של התארגנות בבוקר ומריחת המסקרה. הפתרון המוצלח ביותר כיום הוא הלחמת ריסים וצוות הנבחרים שלנו שלח למשימה הפעם את אחת הכתבות שלו על מנת לבדוק היכן תזכו להלחמת ריסים מקצועית.

הכירו את Lashes by koral - קליניקה להלחמת ריסים בניהולה של קורל אברהמי בת ה-26. קורל פתחה את הקליניקה לפני שנתיים, היא החלה את עיסוקה בתחום כאשר הייתה סטודנטית ומאד אהבה את מראה הריסים: "חיפשתי לעשות משהו מהצד" היא סיפרה והוסיפה: "אבל אט אט נשאבתי לזה, לא תכננתי להיות מלחימת ריסים אבל היום אני מאד בטוחה, עם עתיד ורוד בתחום".

קורל הלחמת ריסים. יח"צ,
Lashes by koral/יח"צ

כבר מהרגע הראשון הרגשת את זה?

"כל מי שעוסקת בתחום יודעת שהלחמת ריסים זה משהו קשה, זאת עבודת נמלים. אני צריכה להיות מדויקת ברמות גבוהות ולא לוותר לעצמי, גם אם אני מתעייפת, פשוט אסור לוותר. ככל שאני יותר מדויקת, אני יותר טובה. הייתי עובדת על בני המשפחה וחברות המון שעות, החלטתי עם הרבה מאד מוטיבציה להשקיע בתחום ואני שמחה שאחרי זמן קצר התחלתי לראות תוצאות''.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קורל הלחמת ריסים. יח"צ,
Lashes by koral/יח"צ

איך זה בא לידי ביטוי?

"מתחילת הדרך העבודות שלי היו טובות ויפות מכיוון שעבדתי בצורה מקצועית ונכונה, אז מבחינת הלקוחה זה היה מושלם. כמו כן אני יודעת שהעבודה יכולה להיראות עוד הרבה יותר טוב, אז המשכתי להתאמן ולהשתפר עד שזה יהיה מושלם מבחינתי. בסוף הצלחתי להגיע למראה המושלם. בנוסף לעבודה, השירות הוא משהו מאד חשוב עבורי, בעצם כל חווית הטיפול. ההנאה של הלקוחות שלי חשובה מאד. ברגע שאני מעניקה ללקוחה חווית שירות מא' ועד ת' התוצאה לא פחות ממושלמת, היא הופכת ללקוחה קבועה וזה מה שמעניק לי את תחושת הביטחון. ברגע שראיתי שאני יותר מתחברת לתחום, שהעבודה משתפרת ולקוחות אכן חוזרות, הכל הלך לי יותר טוב. הבנתי את הטכניקה, עליתי על הגל והבנתי שאני רוצה לעסוק בזה. ראיתי עבודות שלי לעומת מלחימות אחרות והבנתי שאני טובה. יש הרבה מלחימות בתחום, לצערי, שלא עובדות בצורה מקצועית - התוצאה לא טובה ולא בריאה ללקוחה - הפידבקים מהלקוחות היו מאד חשובים לי. זה עזר לי להבין שאני נמצאת בתחום הנכון".

קורל הלחמת ריסים. יח"צ,
Lashes by koral/יח"צ

אורך הטיפול בקליניקה של קורל אברהמי אורך כשעתיים וישנם מספר סוגי טיפולים. טווח המחירים בטיפול הראשון הוא 350-450 ₪, תלוי בטיפול שהלקוחה מעוניינת בו - קלאסי, דו מימד, ווליום, מגה ווליום. לאחר מכן כל מילוי עולה 250 ₪ (במילוי קורל דואגת לנקות את העין היטב, בודקת שאין שאריות לכלוך ושל אבקות, דבר החשוב ביותר בהלחמת ריסים), כאשר למילוי אפשר להגיע עד חודש מהטיפול האחרון שבוצע.

קורל אברהמי הוסיפה: "חשוב לי לומר כי כל מלחימת ריסים שעושה טיפול בפחות משעתים זה משהו לא הגיוני ולא קיים, מאחר ומדובר בעבודה מאד פדנטית. חשוב לבדוק לאיזה מלחימת ריסים את הולכת, התחום הזה הוא די פרוץ. יש הרבה מלחימות שלא עושות עבודה מקצועית וגורמות נזק לריס. הלחמה מדויקת לא פוגעת בריס וזה מוכח. חשוב לא להתפשר על האיכות בגלל מחיר. מה שזול עלול לעלות לכן ביוקר''.

קורל הלחמת ריסים. יח"צ,
Lashes by koral/יח"צ

לאן פנייך מועדות?

"אני רואה את העסק הזה לטווח ארוך, אני מאד רוצה להצליח בו. אני רוצה להעביר את הידע שלי לבנות אחרות. התחלתי להעביר קורסים בתחום ובעתיד הייתי שמחה שבנות חדשות ילמדו ממני. אני למדתי הרבה דברים חדשים עם הזמן ואני שמחה ללמד את הסודות הקטנים שיש בתחום הלחמת הריסים. כל מי שמעוניינת ללמוד את התחום חייבת ללמוד אותו על הצד המקצועי ביותר על מנת למנוע נזקים ללקוחות בעתיד. אני בהחלט רואה את זה כמשהו שאני רוצה לעסוק בו כל החיים. יש לי ראש שחושב הרבה קדימה והשאיפה שלי היא לחשוב על מה אני יכולה להביא ואיך לשפר את עצמי בתחום וללמוד כל יום דבר חדש".

הקורס אותו מעבירה קורל אברהמי הוא בן שלושה מפגשים בו תלמדו את השיטות השונות של הלחמת ריסים. השיעורים עיוניים ומעשיים, כאשר הבנות לומדות את כל הרקע והמידע הנדרש להחלמת ריסים. בנוסף, הן מתלמדות על בובה ועל מודליסטית כמבחן מעשי. בסוף הקורס הן מקבלות ערכה שמספיקה לכחמישים לקוחות, חוברת מפורטת ותעודת סוף קורס. המחיר הוא 3000 ₪, כולל מע''מ, עבור כל הקורס, כאשר אחריו יש ליווי צמוד מצד קורל אברהמי, לכל אורך הדרך. כמו כן אברהמי מתירה אופציה להשתלמות קצרה ללא תוספת עלות לאחר הקורס מאחר וצצות שאלות אצל התלמידות ודרוש חיזוק נוסף.

טלפון: 050-6547490

כתובת: רחוב רמב"ם 5 גבעתיים

שעות פעילות: א-ו (בתיאום מראש).

מייל: lashesbykoral@gmail.com



פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף Lashes by koral
  • עוד באותו נושא:
  • ריסים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully