וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גן עדן לחובבי הפירות והירקות: חנות הבוטיק ''תירס'' מציבה קונספט חדשני עם חווית קנייה אירופאית

בשיתוף תירס בוטיק ירקות ופירות

7.9.2020 / 15:46

על אף החודשים הספורים שחלפו מיום הקמתה, חנות הבוטיק לפירות וירקות ''תירס'', הממוקמת במתחם שוקק החיים ''פיאנו'' בנתניה, זוכה לאמונם של לקוחות רבים הנוהרים אל החנות בזכות פירות פרימיום, אווירה מיוחדת ושירות לבבי המוענק במקום. יצאנו לבדוק

תירס בוטיק ירקות ופירות. יח"צ,
תירס בוטיק ירקות ופירות/יח"צ

במהלך החודשים האחרונים מגיעים אל עורכי מערכת הנבחרים דיווחים אודות חנות הפירות והירקות ''תירס'' בנתניה. משיחות שערכנו עם לקוחות רבים עולה כי מדובר בחנות המביאה קונספט חדשני הכולל שיווק פירות וירקות מובחרים ביותר ומגשי פירות החתוכים בקפידה ומתאימים לאירוח וכמתנה מושלמת בכל עונות השנה.

עורכי המערכת הגיעו אל מתחם ''פיאנו'' בעיר ימים בנתניה על מנת לבדוק את טיבן של ההמלצות הרבות. החנות ממוקמת בלב ליבו של המתחם, מקום מרהיב ומרשים שמספק אווירה אירופאית לכל דבר ועניין.

תירס בוטיק ירקות ופירות. יח"צ,
תירס בוטיק ירקות ופירות/יח"צ

כבר בכניסה לחנות נראה כי מדובר בחנות בוטיק המציבה סטנדרט חדש בענף הפירות והירקות. החנות מעוצבת לעילא, כאשר כל המוצרים מסודרים בקפידה ומעניקים חווית קנייה מיוחדת במינה. כמו כן, במהלך ביקורנו בחנות שמנו לב כי צוות העובדים במקום מקפיד על היגיינה מקסימלית וניקיון ברמה הגבוהה ביותר.

בעלי החנות הם רמי ודידי מישייב, זוג נשוי באושר שחלם לפתוח חנות בוטיק על טהרת הפירות והירקות ולספק מענה לחובבי הפירות המשובחים ביותר. בשיחה שערכנו איתם, הם מספרים על הרקע שהוביל לפתיחת החנות. "אנחנו תושבי השכונה מעל ל30 שנה. רצינו להביא בשורה חדשה בתחום הפירות והירקות באמצעות שיווק של סחורה מובחרת, שתושבי השכונה יוכלו ליהנות ממנה מטרים ספורים מהבית." רמי ודידי בחרו לחנות את שמה המסקרן "תירס" בעקבות לידת בנם, שנולד בגוון עור בהיר במיוחד עם שיער בלונדיני.

במהלך השיטוט ברחבי החנות גילינו כי הפירות והירקות בחנות הם העילית של הסחורה החקלאית הטרייה ברחבי הארץ. כל הפירות והירקות בחנות כשרים וניתן להשיג את כל המוצרים של גוש קטיף והעדה החרדית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מגשי פירות לאירוח תירס בוטיק פירות וירקות. יח"צ,
מגשי פירות לאירוח תירס בוטיק פירות וירקות/יח"צ

תוכלו ליהנות כאן מעשרות סוגי ירקות ופירות במגוון רחב מאוד, כולל פירות טרופיים מטריפים כגון קובו, ליצ'י, פסיפלורה ופיטאיה. בנוסף לפירות והירקות המוכרים, צדו את עינינו מבחר מאכלים ייחודיים: פירות קפואים להכנת שייקים, אסאי אותנטי ישירות מברזיל ופרחים אכילים שמתאימים כקישוט לכל מאכל.

הפנינה האמיתית בחנות הינה מגשים ומארזים של פירות מעוצבים אשר מתאימים לכל אירוח או אירוע. ניתן ליהנות ממגשים המשלבים את פירות העונה ופירות אקזוטיים מיוחדים, הנחתכים בסמוך למועד ההזמנה על מנת לשמור על טריותם.

אמנם מגשי הפירות נחשבים לטרנד וניתן למצוא כאלו במקומות רבים ברחבי הארץ, אך מארזים מושקעים ומעוצבים כמו שמשווקים ב''תירס'' נדיר למצוא במחזותינו.


בנוסף, המיקום המנצח של החנות, מטרים ספורים מחוף הים, הופך את העצירה ב''תירס'' כחובה עבור כל מי שבדרכו לחוף ומעוניין ליהנות מפירות חתוכים טריים וקרירים.

דידי, מנהלת החנות דואגת לכל צורכי הלקוחות על מנת לספק עבורם את השירות הטוב ביותר. בשיחה אתנו היא מספרת שגם כאשר לקוחות מבקשים מוצר שלא קיים במלאי, היא דואגת שיגיע תוך ימים ספורים.

טריות המוצרים, השירות במקום והאווירה המיוחדת אינם נעלמים מעיניהם של לקוחות החנות, שמרעיפים שבחים רבים אודות חווית הקנייה בחנות. בשיחה שערכנו עם ירדן, לקוחת החנות, היא מספרת: "אני אומרת זאת באחריות מלאה- מדובר בחנות פירות וירקות הכי טובה באזור. נקייה, סחורה ברמה עולמית ושירות מדהים. מומלץ בחום." רז, לקוח קבוע בחנות, קובע בנחרצות "הרמה הגבוהה ביותר של פירות וירקות בארץ."

תירס בוטיק ירקות ופירות. יח"צ,
תירס בוטיק ירקות ופירות/יח"צ

לקוח נוסף ששוחחנו איתו מספר כי השעות הנוחות בהן החנות פועלת (פתוח כל יום עד 21:00, וביום חמישי עד 22:00) יחד עם הסחורה המובחרת הן שילוב מנצח.

בחנות מפעילים מערך משלוחים יעיל ומהיר עם שליחים עד פתח הבית לכל תושבי השכונה. לאחר הביקור בחנות, לעורכי המערכת לא נותר צל של ספק - ''תירס'' בוטיק פירות וירקות מציבה סטנדרט חדש של פירות וירקות מובחרים, שלמים וחתוכים. מילה שלנו.

תירס בוטיק פירות וירקות

נתן יונתן 12, נתניה

לאתר

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף תירס בוטיק ירקות ופירות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully