וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפריס - קלאסיקה ישראלית ליהלומים ותכשיטים

בשיתוף כפריס

7.9.2020 / 14:10

בישיבת מערכת "הנבחרים" האחרונה אחד המפיקים שחזר מחופשה בים המלח לא יכול היה לעצור את ההתלהבות שלו כאשר סיפר על חנות תכשיטים כמוה לא ראה קודם לכן בישראל, "כפריס יהלומים ותכשיטים"

כפריס. יח"צ,
כפריס/יח"צ

חבר מערכת סיפר לצוות על חנות תכשיטים בה נתקל במהלך חופשתו בים המלח והעיד על אולם תצוגה ברמה בינלאומית. הוא הפליג בתשבוחות על חווית קנייה ייחודית מתוך מבחר עצום של תכשיטים ברמת איכות גבוהה ובמחירים נוחים למדי. העורך הראשי של המערכת הסתקרן לשמוע עוד ולצורך ביצוע המשימה אחת המפיקות נשלחה לתהות על קנקנה של החנות וזהו סיפורה.

"כפריס" היא רשת בעלת ארבעה סניפים ברחבי הארץ. הסניף הראשון ממוקם במתחם הבורסה של רמת גן ברחוב ז'בוטניסקי 5, הסניף החדיש יותר ממוקם בקניון ים המלח וישנם עוד שני סניפים בטבריה וירושלים. בקרוב מאוד אלו יחדשו את פעילותם לאחר סגירת דלתות בעקבות משבר הקורונה.

"כפריס" היא רשת פעילה עוד מ-1969 והייחודיות שלה באה לידי ביטוי בייצור של תכשיטים יוקרתיים ושיבוץ של יהלומים ואבני חן מובחרים.

כפריס. יח"צ,
כפריס/יח"צ

למדתי כי "כפריס" היא חברה רשמית בבורסת היהלומים ברמת גן, דבר אשר מאפשר לה לשווק תכשיטים ויהלומים ישירות ללקוח בלי מתווכים באמצע.

על מנת לראות מקרוב באילו תכשיטים מדובר ולמדוד את טיב השירות הגעתי לסניף במתחם הבורסה ברמת גן, התחושה הראשונה שקיבלתי ברגע הכניסה לחנות היתה חוץ לארץ לכל דבר, עיצוב מרהיב ואווירה קסומה ויוקרתית.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
כפריס. יח"צ,
כפריס/יח"צ

לצד לקוחות נוספים שאפתי לריאות את הנראות מסביב והתרשמתי מיופיים של התכשיטים השונים. דניאל פלג, בן 31 מתל אביב הגיע לרכוש טבעת אירוסין לבחירת ליבו ועל כך הוא סיפר לי: "בחירה של טבעת אירוסין זו אחת הבחירות הכי חשובות בחיים ולאחר שביררתי בין עשרות חברים שלי שכבר נשואים, ההמלצה שלהם על המקום למצוא בו את הטבעת המושלמת היתה חד משמעית, "כפריס".

"מעבר ליופי, מגוון וייחודיות של הטבעות שיש פה אני מרגיש בטוח כי על הרכישה מקבלים תעודת אחריות GIA. ביררתי קודם לכן במה מדובר וגיליתי כי זו התעודה הכי מחמירה בעולם בכל הנוגע למידע מהימן על איכות וטיב היהלומים, תעודה לכל החיים מהמכון הגמולוגי האמריקאי, כך שאם אני משקיע את מיטב כספי אז שאהיה בטוח כי קונה במקום האמין ביותר".

לקוחות נוספים, אפרת ורונן ארגמן מחיפה סיפרו לי: "רכשנו פה טבעות נישואין לפני 15 שנה והיום אנחנו חוזרים כי רוצים לעצב אותן מחדש. נשאר לנו טעם מתוק מחוויית הקנייה המרגשת ההיא ולכן לא היה לנו ספק כי כשנרצה לשנות נגיע אך ורק לפה".

שוחחנו עם אחת העובדות הוותיקות בסניף של "כפריס" ברמת גן, שמה אוקסנה. לשמחתי היא הקדישה לי מספר דקות בהן הראתה לי עשרות טבעות, עגילים, שרשראות, צמידי טניס ועוד מכל טוב אשר משובצים עם יהלומים ואבני חן מהממים, מדובר במבחר עצום שלא יוצא לראות בכל מקום, כאשר בנוסף לליין הרחב ניתן להתאים כל תכשיט לפי עיצוב אישי.

על ייחודיות נוספת של השירות אותנו הם מעניקים אוקסנה סיפרה לי: "מגיעים אלינו לקוחות מכל הארץ ומחו"ל על מנת לרכוש את היהלומים הכי מובחרים בשוק, לכן אחר שיבוץ של יהלום על תכשיט שהוזמן מראש אנחנו מראים לכל לקוחה ולקוח את המספר החרוט על היהלום עצמו, כך שהם יכולים להיות בטוחים כי קיבלו בדיוק את שקנו. אני לא בטוחה כי בשאר מקומות דואגים לעשות ולהראות זאת ללקוחות".

לכל מי שמבקשים להגיע לסניף במתחם הבורסה ברמת גן העמוס, לאורחי החנות ישנה חנייה צמודה ומסודרת בתיאום מראש.

כפריס. יח"צ,
כפריס/יח"צ

השירות אותו מעניקים בסניף ברמת גן הינו שירות משלים במקרה הצורך גם למי שרכשו תכשיטים באולם התצוגה בקניון ים המלח, בנוסף ישנו שירות משלוחים עד בית הלקוח.

"כפריס", עברתי חוויה שקשה להסביר במילים, אני עדיין בהלם מאולם התצוגה ברמה עולמית שמכיל בתוכו מבחר מגוון ומרשים של תכשיטים מרהיבים מכסף, זהב, יהלומים ואבני חן נקיים, איכותיים ובמחירים נוחים למדי.

אם גם אתם מבקשים לרכוש טבעות אירוסין, נישואין או כל תכשיט נחשב אחר, כדאי לכם מאוד להגיע לאחד מסניפי הרשת.

אינסטגרם

פייסבוק

אתר הבית

חיפוש בגוגל

בשיתוף כפריס
  • עוד באותו נושא:
  • יהלומים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully