וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעלי ADISS - הנעליים הלוהטות של הקיץ!

בשיתוף נעלי ADISS

7.9.2020 / 12:17

מכירות באינטרנט תפסו תאוצה בשנים האחרונות. הן ייבוא והן מכירות מיצרנים מקומיים. לעיתים זה מתחיל במכירות לשם מכירות, ולעיתים זה מגיע מאהבת המוצר עצמו

נעלי אדיס. יח"צ,
נעלי אדיס/יח"צ

נשים ונעליים זה סיפור עתיק יומין. כמעט לכל אישה יש מלאי בלתי נדלה של נעליים, בכל הצבעים והדגמים, שאת רובן, אגב, היא "שומרת להזדמנות אחרת" וכנראה שיום אחד היא תתרום אותן...
נעליים הן פריט אופנה משלים עם שאר פרטי הלבוש, ואם מתאימים אותו נכון, הוא יוצר הרמוניה,
כך שאשה שנועלת נעל קלאסית המתאימה לה נראית הרבה יותר אסתטית ויפה.

אין ספק שנעליים מבטאות משהו באישיות שלנו. האופן בו אנו צועדות או מדדות או מעכסות. גם באגדות עתיקות לנעליים תפקיד חשוב. בסיפור "החתול במגפיים" שם המגפיים מבטאים כניסה לתפקיד היחצן, או בסינדרלה, שם הנעל הייתה הדבר הייחודי רק לה, ובכל רחבי הממלכה הייתה נערה אחת בלבד שיכולה הייתה להיכנס לנעליים ולזכות בתפקיד הנסיכה.

מאז ומעולם נעליים היו האהבה של נועה כהן שהחליטה להפוך את התחביב למקצוע. השם "אדיס" נלקח מתוך השם עדי של אביה של נועה שהוא יבואן, הנעליים הם עבור נשים בכל הגילאים.

נעלי אדיס. יח"צ,
נעלי אדיס/יח"צ

נועה, איך נוצר החיבור שלך לנעלי נשים?

התחלתי ממש בתחילת הקיץ. שירתתי בחיל האוויר והשתחררתי לא מזמן. הייתה לי אפשרות להישאר בצבא קבע בתפקיד נחשק בחייל, דבר שמבחינה כלכלית היה יכול להיות נוח מאוד, אך חיפשתי אתגר והחלטתי ללכת על עסק עצמאי. אבי הוא יבואן נעליים לגילאים שונים שנים רבות, כך שנולדתי לתוך עסקי הנעליים, אני מכירה את התחום היטב, וגם את התחום העסקי.

תמיד אהבתי נעליים. כשהשתחררתי מהצבא החלטתי להגשים חלום ולצאת לעצמאות, לפתוח את האתר באינטרנט. השקענו לא מעט כדי להפוך את האתר לנגיש וידידותי ככל שניתן, המחירים והמידות רשומים בו באופן ברור. המכירות תפסו תאוצה וכמו עסקים משפחתיים אחרים, אחי ואחותי הצטרפו לעזור בעסק. אחי אריאל מתמחה במדיה הדיגיטלית ואחותי עוזרת בכל הקשור למשלוחים.

איך את מצליחה לקלוע לטעמן של הנשים?

היתרון שלי שאני צעירה, חיה ונושמת את השוק. אני כנראה מצליחה לקלוע בול לטעם שלהן, אם לשפוט על פי המכירות. אני מתייעצת עם אנשי מקצוע בתחום ולומדת את השטח. אני תמיד מזמינה סנדלים לנשים, נעליים ומגפיים שאני וחברותיי היינו שמחות לקנות. לא צריך לנחש מה הלקוחות יאהבו כשאנחנו הצעירות הנשים הן חלק מהשוק.

מה הערך מוסף של הנעליים שלכם?

שירות לקוחות - על פי תגובות הלקוחות השרות מעולה. אני יודעת שזה חשוב ביותר, מפני שהמכירה לא הסתיימה ברגע שהלקוח שילם וקיבל את הנעל. לעיתים, כשהלקוחה לא מרוצה או שהיא מרגישה שהנעל לא מתאימה לה אנו מתחשבים מאוד, תמיד אנו זמינים במענה טלפוני באדיבות ובמיוחד שהזמנת נעליים דרך האינטרנט היא לא פשוטה, וחווית הקנייה אצלנו היא בעדיפות עליונה.

גם כשלקוחות מזמינים, הנעל מגיעה במהירות ובזמן הנקוב. אנחנו עושים הכל כדי שהלקוחות תהיינה מרוצות, והן באמת בוחרות ב"רגליים".

איזה סוגי נעליים / סנדלים יש לכם?

כרגע יש לנו בעיקר נעליים שטוחות או עם עקב קטן, וגם סנדלים כמובן. אנחנו בוחנים היטב את סוגי החומרים מהם עשויה הנעל ובוחרים את הטובות והנוחות ביותר. יש לנו המון דגמים של סנדלים יפים שמתאימים לנשים בכל גיל גם לבוקר וגם לערב עם פרטי לבוש שונים. הדגמים האלו מאוד פופולריים, וכשאנו נתקלים בדגמים שיש להם ביקוש רב, אנו מזמינים אותם בצבעים שונים או בשינויים קלים.

אחד מדגמי הנעליים הנמכרות ביותר היום שתפשו תאוצה הוא סנדלי מאלגה

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
נעלי אדיס. יח"צ,
נעלי אדיס/יח"צ

כיצד את רואה את העתיד בעסק?

אני עדיין בתחילת דרכי, והשמיים הם הגבול מבחינתי. כרגע, אנו מתמקדים בנעלי נשים בכל הגילאים, כי זוהי המומחיות שלנו, אנו לומדים לא מעט על הנושא, ואני מאמינה שצריך להתמקד במה שאתה בטוח בו. אולי בעתיד נוסיף גם נעלי גברים.

כרגע אנו מתכוננים לדגמי החורף. אני עושה שיעורי בית, בודקת באתרים רבים כדי לראות מה קורה בשוק ומה הכי מתאים לנשים הישראליות ואז מזמינה. אני עובדת מבוקר עד ליל אבל אני נהנית מאוד. יש משהו מרגש בלהיות עובדת עצמאית. יש משהו מאוד נח בתנאים ובמשכורת של עובד שכיר, בעובדה שמנהלים אותך, ואילו עצמאי צריך לצאת מאזור הנוחות, לעבודה עם מטלות ואחריות רבה, כשאתה הבוס של עצמך. אתה חייב לדרבן את עצמך כל בוקר מחדש, כי אף אחד אחר לא יעשה את זה, אבל זה גם אתגר ונותן סיפוק רב.

אני מקווה שהעסק ימשיך להתפתח בקצב הנוכחי ואני גם מאמינה שזה יקרה, כי אחרי הכל איזו אישה לא אוהבת נעליים?

נעלךי אדיס. יח"צ,
נעלי אדיס/יח"צ
נעלי אדיס. יח"צ,
נעלי אדיס/יח"צ

נעלי ADISS

הזמינו באתר: Adiss.co.il


אינסטגרם

ליצירת קשר 050-4588880

admin@adiss.co.il

בשיתוף נעלי ADISS
  • עוד באותו נושא:
  • נעלים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully