וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרך שלך לשיער חלק: דנה אלפסי החלקות שיער

6.9.2020 / 16:39

נשים רבות חולמות על שיער חלק ומבריק, עם רמת לחות גבוהה, גמישות ורכות. רבות מאתנו משקיעות שעות שלמות בשבוע עבור הטיפוח שלנו כאשר אחד התחומים הוא כמובן השיער, עבורו רובנו מוכנות לשבת שעות שלמות במספרות עד להשגת התוצאה המושלמת באמצעות החלקת השיער

דנה אלפסי החלקות שיער. יח"צ,
דנה אלפסי החלקות שיער/יח"צ

עורכות מערכת הנבחרים המחליקות את שערותיהן באופן קבוע, יצאו לבדוק עבורכן את המומחים להחלקות שיער באזור השרון, וחזרו עם מסקנה מוכחת - דנה אלפסי היא מותג ההחלקות המוביל באזור.

דנה אלפסי היא מומחית להחלקות שיער ושיקום שיער. דנה החלה את דרכה בתחום לפני כ-7 שנים, כאשר עסקה בשיווק מחליקי שיער ומוצרים לשיקום השיער בארה''ב. בשיחה שערכנו איתה, היא מספרת על הרקע שהוביל אותה לעסוק בתחום ההחלקות. "עבור נשים רבות, השיער הוא הדבר החשוב ביותר במראה החיצוני שלהן, ולכן היכולת לסייע להן להגשים את חלומן באמצעות שיער חלק וגולש לאחר החלקה שווה עבורי הכל. לאחר שהתמקצעתי בתחום ההחלקות בבית ספר המקצועי להחלקות ''סרג'יו'', החלטתי לצעוד קדימה ופתחתי את הסטודיו."

עם השנים והניסיון הרב, דנה צברה מאות לקוחות מרוצות, הפוקדות את הסטודיו באופן קבוע על מנת ליהנות מאיכות ההחלקות במקום.

דנה מתמחה בהחלקות שיער אורגניות, הידועות כהחלקות המיטיבות עם השיער ומסייעות לשמור על בריאותו ורעננותו לאורך זמן. ההחלקות עמידות במים, ניתן להיכנס לים או לבריכה ללא כל חשש. בנוסף, בסטודיו מתבצעות ההחלקות שיער שיקומיות. מדובר בהחלקות המשקמות את השיער מפגמים באמצעות טכניקת החלקה ייחודית.

לפני ואחרי, דנה אלפסי החלקות שיער. יח"צ,
לפני ואחרי דנה אלפסי החלקות שיער/יח"צ

דנה ערה לעובדה כי ישנה דעה רווחת בקרב מעצבי השיער הטוענים כי לאחר החלקת שיער אורגנית יש לחפוף את השיער באמצעות שמפו ומסיכה נטולי מלחים. בעניין זה חשוב לה להבהיר כי "אם עושים החלקה אורגנית מחומרים איכותיים ללא פורמלין, חשוב לי להבהיר כי אין צורך להשתמש בשמפו ללא מלחים ואף אין צורך לייבש את השיער עם פן."

על אף איכות ההחלקות בסטודיו, דנה מציעה ללקוחותיה מחירים אטרקטיביים במיוחד מתוך הבנה כי החלקת שיער דורשת תחזוק כל מספר חודשים "על מנת לשמר את ההחלקה יש צורך לחדשה אחת למספר חודשים, אני מודעת לכך כי מדובר בהוצאה לא קטנה, ולכן אני מציעה ללקוחותיי מחירים נוחים ומשתלמים במיוחד ביחס לאיכות ההחלקות."

לפני ואחרי, דנה אלפסי החלקות שיער. יח"צ,
לפני ואחרי דנה אלפסי החלקות שיער/יח"צ

הייחודיות של הסטודיו טמונה ביחס האישי שדנה מעניקה לכל לקוחה שמגיעה למקום, על כך היא מספרת. "מתוך רצון להעניק שירות אישי וקרוב ללקוחותיי, כאשר לקוחה מגיעה אליי להחלקה כל תשומת הלב שלי מוקדשת אליה על מנת להעניק את השירות הטוב ביותר."

איכות ההחלקות והשירות המוענק בסטודיו אינם נעלמים מעיניהן של לקוחות המקום, המרעיפות שבחים רבים אודות תוצאות הטיפול. בעמוד האינסטגרם של הסטודיו ניתן להתרשם מעשרות תגובות אוהדות.

דנה אלפסי החלקות שיער. יח"צ,
דנה אלפסי החלקות שיער/יח"צ

דנה אלפסי החלקות שיער

נתניה

10:00-18:00

לעמוד האינסטגרם

לעמוד הפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully