וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיל גודריץ' : השף האנגלי ששולט במטבח האיטלקי

גיל גודריץ'

6.9.2020 / 15:42

במסגרת כתבות מערכת "הנבחרים" על השמות המבטיחים הבאים של עולם הקולינירה המקומי, הגיעה לאוזננו שמועה על שף אנגלי צעיר שעושה פלאים בכל הנוגע למטבח האיטלקי, גיל גודריץ

גיל גודריץ'. יח"צ,
גיל גודריץ'/יח"צ

מפיקה חברת המערכת פגשה את גיל גודריץ לשיחה בה היא למדה על הדרך הארוכה שעבר במטבח ועל מחשבות לעתיד, זהו סיפורו של שף שעתיד להגיע רחוק.

גיל גודריץ'. יח"צ,
גיל גודריץ'/יח"צ

האסוציאציה הראשונה שמתקשרת בין המטבח האנגלי לאוכל היא בעיקר טעמים דלוחים ובמקרה הטוב פיש אנד צ'יפס. את הדברים הללו אישר בפני גיל גודריץ, שף מבטיח שעד גיל מאוחר לא ידע טעמים מיוחדים מה הם. על כך הוא סיפר לי כאשר נפגשנו לשיחה: "אני בריטי, נולדתי בלונדון וגדלתי בעיקר עם מטבח שהיה בו מיקרוגל ואליו הכניסו המבורגרים ונקניקיות קפואות, אולם לאחר שעלינו לארץ הורי החליטו להתגרש ולאחר מספר שנים אבא שלי נישא בשנית עם ענת, בעלת קייטרינג וקונדיטורית במקצועה ובזכותה נגלה לנגד עיניי עולם חדש של טעמים, שם התאהבתי בתחום ומאז נדיר למצוא אותי בלי מחבתות וסירים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

לאחר שירותו הצבאי גיל החליט ללמוד כיצד לבשל באופן מקצועי והוא החל בלימודים באוניברסיטת בן גוריון, שם קיבל תעודת מקצוע בטבחות מסוג 1.

לאחר סיום לימודיו החל להתמקצע בשטח, בין היתר עבר במטבחים של השף רז סלע במסעדת "טורקיז", קפץ לשנה ללונדון ועבד במסעדת "פאלומר" של השף אסף גרנית, חזר לארץ ועבד בכמה מטבחים נוספים ששמו דגש על אוכל איטלקי ודגים.

גיל גודריץ. יח"צ,
גיל גודריץ'/יח"צ

בשלב מסויים ביקש לצאת לדרך עצמאית משלו ומי שעמדה מאחוריו ודחפה אותו למעשה היא חברתו לחיים, יובל חסדאי שהצטרפה לשיחה גם כן, על הטריגר הסופי היא סיפרה לי: "עוד לפני שהפכנו לזוג יצא לי לעבוד עם גיל באחת מהמסעדות, תכף ומיד הבחנתי בכישרון הגדול שלו להוציא מנות מדהימות, אבל היה זה ערב אחד שבו מצאתי במקרה מחברת ישנה שלו בה הוא כתב את אשר על ליבו, מחשבות על פתיחת עסק שבו יוכל להביא לידי ביטוי מנות ותפריטים שהוא אוהב ומאמין בהם. ניתחנו ביחד את הכל ומשם הדרך להגיש לעולם את המתכונים שלו היתה קצרה".

הצעד הראשון שיובל וגיל עשו יחדיו כלל בתוכו תפריט של אוכל ביתי שניתן להזמין לארוחות שישי, כאשר הוא היה אחראי על הטעמים ויובל ניהלה מאחור את העניינים. יכולת הבישול של גיל וכישורי הניהול של יובל הובילו להצלחה מהירה, תוך זמן קצר הם החלו לקבל הזמנות לאירועים ולכן סיגלו לעצמם שתי נישות עבודה שונות.

גיל גודריץ. יח"צ,
גיל גודריץ'/יח"צ

הנישה הראשונה היא שירות ארוחות שף בערבים ולאורך השבוע בשעות הבוקר וימי שישי שירותי קייטרינג לפי הזמנה מראש ומשלוחים.

התפריטים לארוחות השף מתבססים בעיקר על המטבח האיטלקי וארוחות דגים, בנוסף גיל בנה תפריט מיוחד לאוכל אסייתי ומנות בשריות כאשר מתאים את עצמו לכל בקשה אפשרית נוספת.

שירותי הקייטרינג מתבססים על כל המטבחים המוכרים ביחד עם נגיעות מיוחדות שגיל מוסיף, כך שלצד שניצלים, מפרום, תפוחי אדמה וקציצות ניתן למצוא גם סלט פפאיה תאילנדי עסיסי, צ'יקן טיקה הודי, נודלס מוקפץ בשלל טעמים ועוד.

חוות הדעת של לקוחות שהשאירו ביקורת באתרי האינטרנט השונים ובעמוד הפייסבוק של גיל מהללים את יכולת הבישול ושירות אדיב שלו. אדיר שוקרון כתב: "ארוחת שף טעימה בטירוף, מנות יפות, מפנקות, מגוונות ועם טעמים מעניינים בכל ביס, היה פשוט מושלם".

נעמה דרורי פירגנה גם היא: "הלוואי והייתי יכולה לאכול את המטעמים של גיל בכל יום. הכל היה טעים, אסתטי ומזמין, מדובר בקסם של בחור עם יד מקצועית משובחת".

שירותי השף של גיל מתקיימים בכל רחבי הארץ בעוד שנכון להיום שירותי הקרייטרינג מתרכזים באזור השרון, הזמנות גדולות מגיעות לכל מקום בתיאום מראש.

על תפיסת העולם ומחשבות לעתיד יובל וגיל סיפרו לי:"עוד הרבה לפני הקורונה שמנו דגש על היגיינה וסטריליות, אני יודעת מהניסיון שלי בתחום המסעדנות עד כמה חשוב ללקוחות שיהיה שילוב נכון של אוכל טעים עם ניקיון", סיפרה יובל וגיל הוסיף, "היעד הבא שאליו אנחנו מכוונים הוא עולם החתונות, אירועים גדולים שבהם בערב אחד נבשל ונגיש כמות אוכל למאות אנשים, ולבנות סביבנו צוות משלים של טבחים".

גיל גודריץ, הייתה לי פגישה מהנה עם שף צעיר ומחונן שביחד עם חברתו לחיים, יובל, השמיים הם הגבול היחיד מבחינתם.

לפרטים והזמנות 050-6470550 ? גיל גודריץ
.
או בוואטצ'אפ

אינטסגרם

פייסבוק

גיל גודריץ'
  • עוד באותו נושא:
  • שף
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully