וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני ביטון , משנה את עולם החלקות השיער בישראל

בשיתוף שני ביטון

6.9.2020 / 15:18

במסגרת כתבות מערכת "הנבחרים" על עולם החלקות בישראל, עולם שמגלגל בתוכו סכומי עתק, ביקשנו לשוחח עם הלקוחות עצמן על מנת ללמוד מה הדבר שחסר ומציק להן בתחום זה

שני ביטון. יח"צ,
שני ביטון/יח"צ

בסקר שערכנו בקרב 1,000 נשים אשר רשומות במערכת, הטענה השכיחה ביותר שעלתה היתה בדבר יחס אישי קלוקל כאשר אנשי מקצוע רבים מנסים לזרז תהליכים או שעובדים עם כמה נשים במקביל על מנת להרוויח יותר כסף בבת אחת.

במספר גדול מהתגובות שקיבלנו, עלה שם אחד של אשת מקצוע יוצאת דופן לטובה, שני ביטון, זו בעלת סטודיו מקצועי להחלקות שיער בבאר שבע.

מפיקה חברת המערכת ביררה אודותיה ואף קפצה לבקר בסטודיו המדובר, אלו הן המסקנות שהביאה עימה מהשטח.

שני ביטון. יח"צ,
שני ביטון/יח"צ

שני ביטון היא רק בת 24 אולם השם שלה כבר הולך לפניה כמי שמשנה בסערה את פני עולם החלקות השיער בישראל. לאחר שהתמקצעה בשטח במשך מספר שנים בכמה מספרות ומרכז להחלקות שיער, שני החליטה ליישם את תפיסת עולמה באופן עצמאי, על כך היא סיפרה לי כאשר הגעתי לסטודיו המטופח ומזמין שלה ברחוב אברהם מחרז 16 בבאר שבע: "הדבר שהכי הרגיז אותי כאשר עבדתי במקומות אחרים היה החוסר בכל הנוגע ליחס אישי אל מול הלקוחות. החלטתי כי זה יהיה הדבר הראשון שאני אשנה בסטודיו שלי, לכן כל לקוחה מגיעה לזמן מוגדר מראש על מנת שתקבל את הזמן האישי שלה בלבד.

"צריך להבין, יום של החלקת שיער זה לא יום קל, מדובר בתהליך שלוקח 6 שעות בממוצע, לכן חשוב לי שהתחושה ונוחות של כל אחת תהיה מושלמת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שני ביטון. יח"צ,
שני ביטון/יח"צ

הסטודיו של שני מעניק חמימות משפחתית, כמו בית לכל דבר, אך מעבר לזה הדבר החשוב ועיקרי הוא כי במשך 4 השעות הראשונות של זמן הטיפול אין אף לקוחה אחרת אשר מוזמנת במקביל, כך יוצא כי בכל יום שני מקבלת עד שלוש לקוחות בלבד, האם זה משתלם לך כלכלית שאלתי? שני השיבה: "אני מעדיפה להרוויח יותר לקוחות קבועות לאורך שנים מאשר רווח נקודתי גדול יותר ביום עבודה, הרי זה בדיוק מה שהורס את תחום ההחלקות הישראל, הגרידיות, להספיק כמה שיותר אבל בפחות איכות וסבלנות. המלאכה שלי היא לא להספיק כמה שיותר אלא לשמוח כמה שיותר במה שהושג".

סוגי החלקות ששני עובדת איתם הם החלקות אורגניות וקראטין, שאלתי את שני על ההבדלים בין השניים: "החלקת קראטין היא החלקה עדינה שמתאימה בעיקר לשיער פגום, יבש או שעבר הבהרה, הייחודיות של השיטה הזו באה לידי ביטוי בשיקום השיער ברמה מאוד גבוהה ומומלץ לחזור על הטיפול כל חמישה חודשים.

שני ביטון. יח"צ,
שני ביטון/יח"צ

"החלקה אורגנית היא החלקה לצמיתות, כך שהשיער יישאר חלק לתמיד לאחר שעבר טיפול ויש צורך להגיע כל חצי שנה לטיפול אחד, לאחר שהשורש של השיער גדל. בנוסף החלקה אורגנית לא מצריכה ייבוש לאחר מקלחת".

המוצרים איתם שני עובדת הם מוצרים ללא מלחים להחלקה וניתן להשיג את כל מוצרי השוק המובילים בשוק בסטודיו שלה במחירים מוזלים לכל אחת.

שני ביטון. יח"צ,
שני ביטון/יח"צ

על תפיסת עולמה ודרך הפעולה שלה סיפרה לי שני בהרחבה: "לדעתי הכוח הנשי טמון בשיער, לכן אני נותנת ביטוי לכל צבע וגוון. ההרגשה שלי אישית שאני כאילו משחקת במגרש משחקים ובו אני מוצאת את ההרמוניה הנכונה, ומה יותר טוב מלגרום למישהי לחייך ולדעת שיש לך חלק בזה?! שיער זה תחושה של ביטחון וכאשר השיער חלק הביטחון של האישה עולה וחשוב לי מאוד להעניק את התחושה הזו לכל אחת.

"אני חושבת שזה אמיץ להסתכל קדימה בעולם שבעיקר עוסק באתמול ואת זה אני מיישמת בכל כוחי. אני רוצה לנצל את ההזדמנות הזו ולהודות על התמיכה שמגיעה מהמקומות הכי לא צפויים, כזו שממלאת אותי כל יום מחדש, הלקוחות שלי. כאשר אני מקבל הודעות כי שיניתי להן את החיים והרמתי להן את הביטחון האישי, כאישה לאישה זה מדהים. לכן המסר שלי אל בנות המין היפה הוא פשוט, תפזרו את השיער שלכן, תשוויצו בו כמו שרק אתן יודעות".

שני ביטון, היתה לי פגישה עם אשת מקצוע צעירה ומבטיחה, אישה חכמה ומרתקת שבזכות ראש יצירתי והבנה ייחודית לתחום ולחיים פיתחה שיטת עבודה שמעניקה את מלוא תשומת הלב לכל אחת בנפרד.

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר בטלפון: 052-2713096

אינסטגרם עסקי

אינסטגרם פרטי

פייסבוק עסקי

פייסבוק אישי

בשיתוף שני ביטון
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully