וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרכז החלקות השיער שמשקם את השיער

בשיתוף מרכז החלקות השיער

6.9.2020 / 14:27

כבר למעלה מ 30 שנה אריה סמדג'ה הוא אחד מהשמות היותר בולטים בעולם עיצוב השיער בישראל, את קפיצת המדרגה המשמעותית שלו בתחום ביצע כאשר החליט להתמקד בנישה של החלקות השיער בלבד

אריה סמדג'ה. יח"צ,
החלקת שיער של אריה סמדג'ה/יח"צ

אריה סמדג'ה, בן 53 חי ונושם את תחום עיצוב השיער המקומי מהשטח מאז היה בן 20. בפגישה של חבר מערכת "הנבחרים" עם סמדג'ה במרכז להחלקות השיער שלו ברחובות הוא למד על ייחודו של האיש ופועלו מקרוב.

את תחילת דרכו המקצועית עשה כאשר התמקצע במספרות יוקרה בתל אביב ובמשך שנה אף עבד תחת חסותו המקצועית של שוקי זיקרי. לאחר שצבר ניסיון פתח את המספרה שלו ברחוב בן יהודה ובמשך 20 שנה הסתפרו אצלו נשות עסקים, מנכליות, דוגמניות, שחקניות ועוד.

אריה סמדג'ה. יח"צ,
החלקת שיער של אריה סמדג'ה/יח"צ

לפני כ 7 שנים בעקבות צורך משפחתי סמדג'ה העביר את הפעילות שלו לעיר רחובות וזה לא היה השינוי היחידי, הוא בחר לשנות את קונספט העבודה ועבר להתמקד בעולם החלקות השיער בלבד.

מבחינת סמדג'ה הוא יצא למסע שבו דרך "מרכז החלקות השיער" שהקים הוא מנסה להגשים את חלומו ולעזור לנשים לשקם את שיערן. בעבר כמעצב שיער היה לו מאוד קשה מבחינה ערכית להתעסק בצבעים, הבהרות וגוונים למיניהם כיוון שלטענתו רוב החומרים קצת מזיקים לשיער וזה נגד את תפיסת עולמו, לכן כאשר פגש את עולם ההחלקות המשקמות החליט "ללכת על זה בכל הכוח" ולהתמחות רק בתחום זה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אריה סמדג'ה. יח"צ,
החלקת שיער של אריה סמדג'ה/יח"צ

בשונה משאר מקומות, סמדג'ה מבצע סוג של החלקת שיער אחת בלבד, כזו שדואגת לשמור על מבנה השערה, משקמת אותו ומחליקה, החומרים בהם הוא משתמש הם תוצרת פיתוח לאורך שנים מהניסיון שצבר במספרה.

תוך כדי השיחה עם סמדג'ה שמתי לב כי כל הלקוחות שהגיעו למרכז קיבלו הסבר מלא קודם לתחילת העבודה מצד העובדים שאסף סביבו בקפידה, עובדות מנוסות ומיומנות בתחום, על נוהל העבודה הוא סיפר לי: "אמינות חשובה לי מעל לכל, אני לא מתכוון להרוס לעצמי את הרזומה בעד שום הון שבעולם, לכן הנוהל שאני מנהיג במרכז לכל העובדים שלי כי הדבר הראשון הכי חשוב הוא להסביר לכל לקוחה שמגיעה באיזה חומרי גלם מדובר, בלי לעגל פינות או להסתיר אותיות קטנות ולראייה זרם הלקוחות המרוצות ממשיך כבר 7 שנים והן דואגות לספר לחברות שלהן על השירות הגישה וכמובן התוצאות של שיערן שעבר החלקה".

אריה סמדג'ה. יח"צ,
החלקת שיער של אריה סמדג'ה/יח"צ

ביקשתי מאריה את הרשות לשוחח עם מספר לקוחות שהיו במקום והוא שיחרר אותי למשימה, מיטל בת 37 מראשון לציון סיפרה לי: "אני חייבת לפרגן, עברתי לא מעט החלקות עד שלפני שנתיים הגעתי למרכז ההחלקות של אריה ומעולם לא יצאתי עם תוצאה טובה כפי שאני יוצאת איתה מפה, ותוך כדי שמתקתקים את העבודה, במחיר מצויין ובשירות מזמין".

גם ספיר שעשתה את כל הדרך לרחובות מנתניה סיפרה לי: "זו כבר הפעם השלישית שאני מגיעה לכאן להחלקה ומרוצה עד הגג כל פעם מחדש ואני יודעת כי השיער נשאר חלק ומרגיש כמו משי גם לאחר החפיפה. מעבר לזה היחס והשירות מצד כל העובדים מדהים, הבנות מקסימות ומיומנות, האווירה כייפית ולכן זה אני חוזרת ודואגת לספר לכל החברות שלי שהגיעו לכאן גם אחרי וכמובן לא התאכזבו".

כאשר סיפרתי לאריה על המחמאות שהמרכז להחלקות שיער שלו מקבל הוא לא נפל מהכסא והשיב: "כל מה שאתה שומע ורואה מסביב זה עניין של ניסיון חיים. אני בן 53 וראיתי כבר את כל מה שצריך לדעת בתחום הזה, אני לא מתרכז בלעשות רושם חיצוני, אלא שומר שהמקום, המחיר, השירות, הטיפול והתוצאות יהיו טובות ויגרמו ללקוחות לחזור כל כמה חודשים כשהשורש החדש גדל. לכן אני דואג לעבוד עם האנשים הטובים וההוגנים ביותר, עם החברות הכי אמינות ונחשבות ולהשתמש אך ורק במוצרים איכותיים".

מעבר לשירות ולתוצאות יש גם את עניין המחיר, להפתעתי מדובר במחיר נמוך לעומת לא מעט מקומות אחרים שבדקתי, רק 500 שקלים להחלקה, לכל אורך וסוג שיער.

ההמלצה של סמדג'ה לכל מי שעוברת טיפול של החלקת שיער הוא להגיע לטיפול בתדירות של כל חצי שנה לערך, זהו פרק הזמן שלוקח לשורש השיער לצמוח מחדש.

אריה סמדג'ה. יח"צ,
החלקת שיער של אריה סמדג'ה/יח"צ

לפני סיום שאלתי את סמדג'ה האם יש עוד לאן לכוון? הוא חייך וסיפר: "בוודאי, אני לא מתכוון לדרוך במקום, אמרתי לך שיצאתי למסע לשקם את שיערה של כל אישה שרוצה שיער חלק ובריא. החומר שאני עובד איתו הוא פרי פיתוח שלי לאורך השנים, אותו אני מנסה לשווק לכל מי שרוצה ללכת בדרכי להתמחות בתחום ההחלקות, רוצה להתפרנס בכבוד ועל הדרך לרכוש לקוחות מרוצות וקבועות שלא יוותרו על הטיפול אחת לכמה חודשים.

"בימים אלו עלה לאוויר אתר שיכיל בתוכו את כל המידע והדרכות על החלקות שיער, כך שניתן יהיה לבצע הזמנה של חומר ההחלקה והמוצרים השונים עבור כל מי שמתעסק בעיצוב שיער או מתמחה בהחלקות בישראל, המוצרים יגיעו עם שליח עד פתח העסק שלהם לכל חלקי הארץ".

מרכז החלקות השיער של אריה סמדג'ה ממוקם ברחוב ביל"ו 9 ברחובות.

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר בטלפון: 054-4223939

כמו כן, הנוכחות של סמדג'ה בולטת גם בפייסבוק, אינסטגרם וגוגל עם אלפי עוקבים, ניתן לראות שם עבודות וביקורות מהימנות של לקוחות ולהתרשם במראה עיניים וממקור ראשון.

ישנו סרטון הדרכה ביוטיוב שמראה את תהליך ההחלקה עם הסברים מפורטים למי שסקרן\נית לראות

בשיתוף מרכז החלקות השיער
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully