וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Jasia: המקום להתפנק בארוחה אסיאתית יפואית

בשיתוף Jasia

6.9.2020 / 13:30

תקופה ארוכה שלא קפצנו לבדוק מה חדש באחת המסעדות הכי ידועות ומלהיבות ביפו, הלוא היא "JASIA". לרגל החופש הגדול ואווירת הקיץ, עורך מערכת "הנבחרים" החליט כי מדובר בתזמון מצוין לשלוח מספר חברי מערכת לארוחה מפנקת ואלו הם הרשמים שהביאו עימם מהשטח

ג'אסיה. יח"צ,
ג'אסיה/יח"צ

מסעדת "JASIA" בנמל יפו מציגה אוכל טוב, דגים טריים ופירות ים בסגנונות שונים ועם הרבה נחישות להמשיך ולהתמיד. המסעדה מעוצבת בסגנון ייחודי, כך שכבר עם ההגעה נכנסים לאווירה שעושה חשק לפתוח שולחן ולבלות. היא ממוקמת במבנה אבן עתיק של הכנסייה האורתודוקסית היוונית, אשר משרה בית מיוחד ומלא היסטוריה. קירות האבן הגבוהים נותרו חשופים, כדי להזכיר כמה עוצמה טומן בחובו המקום ועל הקירות תוכלו למצוא קשתות, קורות עץ וחבלי דייגים לצד עיצוביים אסייתיים, שמציגים את החיבור בין העבר להווה של המסעדה.

עם הגעתנו מיד קיבלנו את מגוון סלטי הבית לבחירה ומנות פתיחה. התפריט של ג'אסיה כולל מגוון מנות בריאות על-בסיס דגים, פירות ים ובשרים, לצד מנות צמחוניות, טבעוניות, ללא גלוטן וללא סוכר. החיבור בין יפו השורשית לאסיה הרחוקה בא לידי ביטוי בצורה נפלאה במנות כמו סלט עוף טנדורי שמוגש עם סלק פריך או פאדוון סאן החריף שמעוטר עם שבבי פיסטוק קלויים.

כמו כן בתפריט תמצאו שפע מנות אסייתיות קלאסיות כמו מרק מיסו, אגרול, יקיטורי (סלמון / שרימפס / פרגית), מנות ווק של אורז או אטריות והרשימה עוד ארוכה. ניסינו את מנת קדרת פירות הים ושניצלוני הבית המצופים בשכבה קריספית והתענגנו על הטעמים. בנוסף מנות הגריל היו גם נהדרות, החל מהדגים ועד לאנטריקוט: טעמנו את מנת פילה דג עם פירות ים אשר הגיעה על מצע שמנת פטריות ואבוקדו - היה מושלם.

תפריט הסושי כולל ספיישלים מעניינים שיצרו בעלי המסעדה, זאת לצד אפשרות להרכבה עצמית. בג'אסיה מחכה לכם בר עשיר ומגוון עם משקאות אלכוהוליים אסייתיים מובחרים כמו סאקה, יינות שזיפים ובירה יפנית איכותית. קיבלנו את הרושם המוחלט כי גם את תפריט הקוקטיילים המסעדה התאימה לאסיה.

ג'אסיה. יח"צ,
ג'אסיה/יח"צ

התפריט הייחודי נוצר מתוך אהבתם הגדולה של בעלי המסעדה לאוכל אסייתי מצד אחד ולטעמים שספגו בבית אמם מהצד השני. הלקוחות שהגיעו למקום קיבלו תוצאה של שילובים מעניינים ומרגשים של מנות אסייתיות ממטבחי יפן, תאילנד, הודו וסין, עם קריצות מהמטבח האותנטי של יפו העתיקה. המסעדה היתה מלאה בסועדים שהבינו כי באנו למשימה בשטח. אחת הסועדות סיפרה לנו: "אני לקוחה קבועה במסעדה וחייבת לציין שהאוכל מעולה ושירות כזה מקצועי לא מקבלים בכל מקום. אין מה להוסיף מלבד טרי וטעים להפליא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ג'אסיה. יח"צ,
ג'אסיה/יח"צ

האוכל האסיאתי השתלב במסעדה עם טעמים שונים ומיוחדים לכל אורך הסעודה. מדובר במסעדה ברמה גבוהה לכל דבר ועניין והופתענו לטובה בעיקר מהמחירים, אשר היו שווים לכל כיס. בדקנו את חומרי הגלם, גילינו שהם מאד איכותיים ולמרות זאת המחירים היו מאד סבירים. קהל הלקוחות היה מגוון במיוחד, מילדים שהגיעו למקום אחרי יום לימודים, אנשי עסקים ועד משפחות שהגיעו לחגוג יום הולדת בערב.

ג'אסיה. יח"צ,
ג'אסיה/יח"צ

בסיום הארוחה שוחחנו עם הבעלים, אמיר אגבריה. שאלנו אותו מה סוד הקסם של jasia והוא הסביר: "מי שמגיע למסעדה מכיר אותה. אנחנו עובדים עם לקוחות קבועים או חדשים שהופכים לקבועים. כל מי שמגיע מקבל פתיח על חשבון הבית וכמובן את קינוח הדגל, פנקוטה מלבי עם קרם קוקוס, שהלקוחות מקבלים בחינם".

על פי פילוסופיה אסיאתית עתיקה, כדי להגיע להרמוניה צריך איזון בין יין ויאנג. אז בואו לשכוח לרגע מהחום שבחוץ ותקפצו לג'אסיה לארוחה טעימה שתמלא אתכם באנרגיה ותרענן אתכם מחדש.

טלפון: *2417 מומלץ לתאם מראש

כתובת: מול נמל יפו לואי פסטר7, יפו.

שעות פעילות:

שני-שבת : 11.30 - 23.30

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף Jasia
  • עוד באותו נושא:
  • יפו
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully