וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנאפה של כהן, טעמים של אושר

בשיתוף הכנאפה של כהן

6.9.2020 / 13:00

כבר תשעה חודשים פועל "הכנאפה של כהן" בראשון לציון. למערכת "הנבחרים" הגיעו שמועות כי מדובר בבר כנאפה שאליו נוהרים רבים מכל האזור על מנת ליהנות ממתוקים שונים בטעמים מצויינים ואווירה משפחתית חמימה. קפצנו לבקר וחזרנו מאוהבים

הכנאפה של כהן. יח"צ,
הכנאפה של כהן/יח"צ

"הכנאפה של כהן" הוא בר כנאפה שיצר לעצמו שם גדול תוך פחות משנה מאז פתח את שעריו. קפצנו לבקר על מנת להתרשם משיחת העיר ראשון לציון על מתוקים וקינוחים מופלאים, התור הארוך שהשתרך במקום העיד כי השמועה הגיעה לכל עבר.

ניצלנו את ההזדמנות ושוחחנו עם כמה לקוחות שהמתינו לתור שלהם להזמין, גל אהרוני תושבת באר יעקב סיפרה לנו: "זה מקום טעים ומפנק, המחירים צנועים והכל ביחד משאיר טעם של עוד. אני מקפידה להגיע לכאן פעם בשבוע, במיוחד לפני סוף השבוע כדי שיהיה לנו במשפחה מתוק לאורך כל השבת".

הכנאפה של כהן. יח"צ,
הכנאפה של כהן/יח"צ

דורון עמר מבת ים החמיא גם הוא: "זה מקום מיוחד, בעיקר משום שהכנאפה יוצאת מאוזנת בדיוק כפי שכנאפה צריכה להיות, גבינה מלוחה, קדאיף מתוק עם גלידה מצויינת שעוטפת הכל מלמעלה".

מי שמנהל את המקום הוא הבעלים אלון כהן, בן 37, על הסיבה בגינה בחר לפתוח את בר הכנאפה הוא סיפר לנו: "תמיד אהבתי לבשל למשפחה וחברים ובשלב מסויים החלטתי לקחת את התחביב הזה ולהפוך אותו למקצוע, הייתי איש קבע ואפילו עזבתי את הצבא בעבור זה. בתחילת הדרך עבדתי מהבית שלי, לאט לאט מספר הלקוחות גדל והגיעו אלי פניות גם מציבור דתי רחב שביקש גם הוא ליהנות מהמתוקים, אז החלטתי לפתוח מקום שיהיה מתאים לכולם גם מבחינת כשרות".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
הכנאפה של כהן. יח"צ,
הכנאפה של כהן/יח"צ

בימים אלו ממש ה"כנאפה של כהן" קיבל את הכשר הבד"ץ כך שזה פונה ומתאים גם למקפידים ביותר בינינו.

ב"כנאפה של כהן" מצאנו מגוון גדול ומשגע של מוצרים, כנאפה חלומית, בקלאווה ביתית, קינוחי כוסות משגעים, מוסים מדהימים, עוגות גבינה, סברינה של פעם, קרם בוואריה, מלבי אסלי ועוד.

על מוצר חדש שתפס לנו את העין תכף ומיד סיפר אלון: "מדובר בפאלודה, זה משקה פרסי עתיק יומין, מבוסס על מי ורדים, סוכר ואטריות אורז. לפאלודה יש מרקם שמזכיר סורבה ולמעשה מדובר באחד מהקינוחים הקפואים הראשונים בהיסטוריה".

הגיע זמן הטעימות שלנו ובחרנו להתחיל עם הבקלאווה על בסיס המתכון הטורקי, חתיכה מרובעת גדולה מלאה בפיסטוקים ואגוזים, חתכו לנו אותה ל 2 ובאמצע שמו גלידה טורקית מסורתית.

לצד הבקלאווה טעמו גם כנאפה, זו עשויה מגבינת כבשים ובקר והמרקם שלה היה שונה משאר מקומות אחרים שהכרנו לאורך השנים. קשה להסביר במילים את האושר שהתחולל לנו בתוך הלב, חגיגה אחת גדולה של טעמים שונים, חזקים אך מאוזנים להפליא.

מדובר בטכניקת הכנה עילאית כאשר מדובר במתוקים, כי לא הרגשנו בתחושה של שובע או בטן מלאה אלא נשארנו קלילים עם טעם של עוד.

הכנאפה של כהן. יח"צ,
הכנאפה של כהן/יח"צ

מעבר לטעמים המשגעים זו גם האווירה במקום שתורמת להצלחה. בניגוד למקומות אחרים שבהם קונים, אורזים והולכים, עושה רושם כי "הכנאפה של כהן" היא סוג של מועדון חברים.

את הכיסאות מסביב מילאו מספר גדול של חבר'ה שונים ויצרו שיחות חולין של צחוק, כאשר אלון התרוצץ בין כולם, זורק מילה, יושב לשיחה ומפנק עם המטעמים המעולים.

"זה חלק מהעבודה וחלק ממני", סיפר אלון והוסיף, "לפעמים זו שיחה של צחוק ובדיחות ולפעמים אני מוצא את עצמי משמש כפסיכולוג לכל דבר, אבל אני אוהב את זה, מבחינתי זה חלק ישיר מהקשר ביני לבין הלקוחות".

לפני שעזבנו ביקשנו לטעום פעם נוספת מהגלידה הטורקית שמגיעה למקום מארץ המקור. ישנם שני טעמים, פיסטוק וניל או וניל בנפרד, מדובר בטעמים מרתקים ומלהיבים משום שהגלידה עשויה מחלב עזים.

ה"כנאפה של כהן", בר כנאפה ושאר קינוחים מטריפים שגרמנו לנו לעוף באוויר משמחה ואושר.

שעות הפתיחה של המקום הם:

בימים א' עד ד' בין 12:00 ועד חצות.

ביום ה' המקום פתוח החל מהשעה 12:00 עד 01:00.

בימי שישי המקום פתוח מהשעה 10:00 עד 15:30.

במוצאי שבת החל משעה לאחר יציאת השבת.

אינסטגרם

פייסבוק

אפליקציית באיזי

בשיתוף הכנאפה של כהן
  • עוד באותו נושא:
  • כנאפה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully