וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחדשים את הבית? Tali's Home styling גלריית בוטיק לעיצוב הבית

בשיתוף Tali's Home styling

3.9.2020 / 16:56

מתחמים לעיצוב הבית ניתן למצוא בשפע במדינת ישראל, אך המבינים בעיצוב יודעים כי את הפריטים השווים באמת שיעניקו לביתכם סגנון מודרני ייחודי, מוצאים בגלריות בוטיק איכותיות

Talis home styling. יח"צ,
Talis home styling/יח"צ

אחת מפנינות הבוטיק בתחום היא "טליס הום סטיילינג'' בסכנין, שנחשבת לגלריה פורצת דרך בזכות שירות ''הום סטיילינג'' ייחודי המוענק ללקוחות הגלריה. יצאנו לבדוק.

הגלריה היא פנינה אמיתית לחובבי הריהוט ועיצוב הבית. בגלריה תוכלו למצוא ריהוט משלים לכל חלקי הבית, תאורה, שטיחים, מוצרי טקסטיל, אקססוריז לבית, מראות, שעונים ועוד. בחנות מתמחים במיוחד בריהוט גינות, באמצעות שיווק של ריהוט ייחודי הכולל פינות ישיבה, שמשיות ופופים שעמידים בשמש ובמים.

מנהלת המקום היא טלי שמשום, המתמחה בעיצוב ובריהוט לבית. בשיחה שערכנו איתה, היא מספרת על הרקע שהוביל לפתיחת החנות. "מאז שאני ילדה אני מתעסקת בעיצוב. אני זוכרת שהייתי מזיזה ספות ורהיטים בבית על מנת לעצב אותו בצורה שונה. האהבה שלי לתחום נשמרה לאורך השנים, ורק לאחרונה אזרתי אומץ לפתוח גלריה משלי על מנת להביא בשורה חדשה לענף הריהוט."

Talis home styling טלי שמשום, בעלת הגלריה. יח"צ,
טלי שמשום, בעלת הגלריה/יח"צ

טלי רותמת את ניסיונה על מנת לבחור את הרהיטים והמוצרים הטובים ביותר ללקוחותיה. הרוב המוחלט של הפריטים בחנות הם תוצרת כחול לבן ומגיעים ממפעלים מישראל. במהלך צפייה בקטלוג הפריטים של החנות, מצאנו המון מוצרים ייחודיים, רהיטים שונים ומעוצבים שנדיר למצוא במחוזותינו.

מבדיקה שערכנו עולה כי ב Talis home styling ישנה אפשרות לביצוע הזמנות מותאמות אישית לפי בחירת הלקוח - בניית מיטות, עיצוב וריפוד ספות ומוצרים רבים נוספים. כך למשל תוכלו להזמין בהתאמה אישית את מיטת החלומות שלכן, או הספה המושלמת לסלון ביתכם.
על אף איכות המוצרים והמגוון העצום בגלריה, המחירים של המוצרים אטרקטיביים מאוד, מתוך שאיפה להנגיש את עולם העיצוב לכל המעוניין בכך. כך תוכלו ליהנות משדרוג הבית באמצעות רהיטי הגלריה במחירים נוחים במיוחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
Talis home styling. יח"צ,
Talis home styling/יח"צ

הייחודיות של ''טאליס הום סטיילינג" טמונה בשירות המיוחד המוענק במקום. כחלק מתודעת השירות הגבוהה בגלריה, צוות העובדים בחברה מעניק שירותי ''הום סטיילינג'' לכל לקוח שרוכש ממוצרי החנות. מיד לאחר הקנייה, מעצבות מטעם הגלריה מגיעות לבית הלקוח ומשלבות את המוצרים החדשים בעיצוב הבית, בהתאם לטעמו האישי. בכך זוכים הלקוחות גם להתחדש ברהיטים מיוחדים וגם בעיצוב מקצועי של ביתם.

משיחות רבות שקיימנו עם הלקוחות שפוקדים את המקום עולה כי היחס האישי ותודעת השירות הגבוהה שמוענקים במקום על ידי צוות העובדים, הופכים את חווית הרכישה בגלריה למיוחדת במינה.

Talis home styling. יח"צ,
Talis home styling/יח"צ

בפעם הבאה שאתם חושבים לחדש את הבית בריהוט מיוחד או בפריטים אופנתיים, מומלץ בחום להגיע ל Tali's Home styling וליהנות מחווית קנייה מיוחדת במינה וממוצרי ריהוט מיוחדים שיהפכו את ביתכם למתחם מעוצב. מילה של מומחים.

Tali's Home styling

סכנין

לעמוד האינסטגרם

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף Tali's Home styling
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully