וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

:BU cosmetics בוטיק יופי והדרכה

בשיתוף :BU cosmetics

3.9.2020 / 14:37

BU cosmetics מציגה קונספט חדשני המשלב בוטיק יופי המעניק טיפולים מתקדמים ולימודי מניקור וג'ל לק מקצועיים

אפרת ורבקה וולפסון. יח"צ,
אפרת ורבקה וולפסון/יח"צ

מודל היופי הנשי עבר תהפוכות ושינויים במהלך ההיסטוריה, אך לכל אורכו ההקפדה על אסתטיקה והיגיינה היו שניים מהמרכיבים החשובים ביותר בתיאור היופי. בשנים האחרונות עולם הקוסמטיקה התפתח וכיום נחשב לאחד העסקים הקטנים המשגשגים ביותר.

את בוטיק היופי BU cosmetics הקימו אפרת ורבקה וולפסון לפני 4 שנים. בשיחה שערכנו איתן הן מספרות על הרקע שהוביל לפתיחת העסק. "כל חיינו עסקנו באמנות ואנחנו מאוד מתחברות לתחום היופי והקוסמטיקה. החלטנו לשלב בין שתי האהבות שלנו, והקמנו בשתי ידיים את מכון היופי על מנת להקנות מקום מקצועי ומפנק היוצר חוויה מושלמת של אסתטיקה ויופי, בו לקוחותינו יוכלו להגשים את כל החלומות שלהן ולזכות בשגרת טיפוח מפנקת במיוחד."

עם השנים מכון היופי שבבעלותן, שנמצא בראש העין, צבר לקוחות רבות שפוקדות את המקום באופן קבוע ומגיעות אליו מכל חלקי הארץ.

שיטות טיפול מתקדמות. יח"צ,
שיטות טיפול מתקדמות/יח"צ

רבקה הינה בוגרת קורסים לטיפולי פנים, כולל הכשרות בטיפולי אפילציה והסרות שיער בבתי הספר המובילים ביותר בישראל. במכון היופי BU cosmetics רבקה מעניקה שלל טיפולים כגון הסרת שיער, אפילציה, טיפולי פנים מתקדמים בשילוב טכנולוגיה מתקדמת עם מוצרים מחברות הקוסמטיקה המובילות בתחום.

הייחודיות של הטיפולים המוענקים במכון טמונה בשימוש במכשור החדיש והמתקדם ביותר בעולם. הסרות השיער מתבצעות באמצעות שימוש בטכנולוגיה המתקדמת של חברת Leonardo, במכשיר ה- HYPER PULSE המעניק תוצאות מיידיות החל מהטיפול הראשון וללא כאבים. בטיפולי הפנים מתבצע אבחון העור תוך 20 שניות עם המערכת המתקדמת ביותר בעולם SMART MIROR
טיפולי אנטי אייג'ינג ופיגמנטציה שימוש במכשיר הפוטותרפיה המעניק טיפול יעיל לאקנה ולבעיות עור שונות, מיקרונידלינג טיפול RF ועוד. טיפולי האפילציה במכון מתבצעים באמצעות שימוש במכשיר בשיטת המחט ושיטת המלקט, לטיפול בשערות עקשניות ללא כאב.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מאסטרית לציפורניים אפרת וולפסון. יח"צ,
מאסטרית לציפורניים אפרת וולפסון/יח"צ

רבקה מספרת כי אבן היסוד בטיפולים שהיא מעניקה הינה השירות ללקוחותיה. "אנחנו חרטנו על דגלנו את נושא תודעת השירות ללקוחות שלנו. כל לקוחה שמגיעה למכון זוכה ליחס אישי, אני מקדישה את מלוא הזמן הדרוש עבורה על מנת להעניק לה את הטיפול המסור ביותר."

בנוסף לטיפולים המוענקים במקום, ב BU cosmeticsמתבצעות הדרכות וקורסים למניקור מקצועי בהדרכתה של אפרת וולפסון, מאסטרית ומורה לציפורניים. אפרת מומחית לשיקום ציפורניים טיבעיות: כוססות, נישריות, מתפצלות דקות ושבירות. באמצעות שיטה ייחודית לחיזוק הציפורן "לאחר שלמדתי בארץ ובחול, פיתחתי שיטה מיוחדת שלי בה ניתן להגיע לתוצאה היפה והבריאה ביותר." בנוסף מבצעת טיפולי פדיקור קוסמטי ופרא-רפואי, הרמת ריסים, עיצוב גבות ושפם ועוד.

אפרת מדריכת קורסי מניקור ולק ג'ל למתחילות ולמקצועיות. בקורס המתחילות מתבצעת הדרכה החל משלבי הבסיס עד לשלבים המתקדמים ביותר הכוללים לימודים תיאורטיים ולימודים מעשיים. בנוסף ישנו קורס המיועד למקצועיות שנקרא LEVEL UP ונועד לקוסמטיקאיות בעלות ניסיון שמעוניינות לשפר את רמת העבודה שלהן. בנוסף, אפרת פיתחה קורס פרימיום מיוחד ללק ג'ל, במהלכו היא מלמדת כיצד לבצע קישוטים ייחודים בלק ג'ל.

קורס קישוטים בלק ג'ל מבית BU cosmetics. יח"צ,
קורס קישוטים בלק ג'ל מבית BU cosmetics/יח"צ

כל הקורסים מועברים בקליניקה ובמכוני קוסמטיקה שונים, בסיומם בוגרות הקורס מקבלות תעודה יוקרתית וציוד ראשוני לתחילת העבודה.

בביקור במכון היופי תוכלו להתרשם מגלריית האומנות שמשולבת על גבי קירות הסטודיו. מדובר ביצירות אומנות פרי עטה של האמנית תמי וולפסון, אותן ניתן לרכוש במקום.

במבט לעתיד, אפרת ורבקה חולמות לפתח את הקונספט החדשני של BU cosmetics "השאיפה היא לפתוח בית ספר ליופי, עם סניפים בכל רחבי הארץ, על מנת להגיע לכמה שיותר נשים וגברים שעבורם שגרת טיפוח היא דרך חיים."

BU cosmetics

דליה רביקוביץ 6, ראש העין

לעמוד האינסטגרם

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף :BU cosmetics
  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully