וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייקוני: מעצבת אופנה מלאת סטייל

בשיתוף אייקוני

3.9.2020 / 13:56

למרות העלייה המטאורית של רכישת בגדים באונליין של חברות האופנה, חובבי האופנה האמיתיים יודעים כי את הפריטים הייחודיים ביותר ניתן למצוא בקרב מעצבי אופנה. עורכת המערכת, חובבת בגדי מעצבים מושבעת, יצאה למסע מקוון בחיפוש אחר השמות העולים בקרב מעצבי האופנה בישראל

אייקוני. יח"צ,
אייקוני/יח"צ

אחד מהשמות שמככבים בקרב מעצבי האופנה הפועלים ברחבי הרשת היא אייקוני, מעצבת אופנה בעלת סטודיו לעיצוב המביאה בשורה חדשה אל עולם האופנה הישראלי באמצעות השקת קולקציות אופנתיות ומלאות סטייל.

בשיחה שערכנו איתה, היא מספרת על הרקע שהוביל אותה לעסוק בתחום. "החיבור שלי עם עולם האופנה החל כבר מילדות. תמיד ידעתי שבזה אעסוק בעתיד לכן התחלתי ללמוד לימודי תדמיתנות וסטיילינג במכללת 'שנקר'. לאחר שהתמקצעתי בתחום החלטתי להתחיל לעצב קולקציות משלי מתוך מטרה לגרום לכל אישה שתלבש את הבגדים שלי להרגיש בנוח באמצעות גזרה מחמיאה שתעניק לה מראה נהדר."

לפני כ7 שנים הקימה אייקוני את הסטודיו שלה בפתח תקווה, בו היא מעצבת קולקציות בעיצוב אישי ובהתאמה לכל לקוחה. בנוסף, לרשותה עמוד אינסטגרם המושך אליו אלפי עוקבות, המתעדכנות בכל הקולקציות והטרנדים האופנתיים של אייקוני.

בסטודיו ובאינסטגרם תוכלו ליהנות ממיטב הקולקציות של אייקוני, אשר מאופיינות בבגדים קלאסיים בלוק אירופאי מלאי סטייל, החל מסגנון קזואל יומיומי ועד שמלות ערב מפוארות. הקולקציות של אייקוני פונות לקהל רחב, באמצעות טעם שמתחבר לכל אחת. הייחודיות של הפריטים טמונה בכך שבכולם ניתן לראות את טביעת האצבע העיצובית של אייקוני, כאשר התוצאה שמתקבלת היא בגדים ייחודיים עם קו נשי, סקסי, מחמיא ועכשווי.

אייקוני מדגישה כי מעבר להשראה שהיא סופגת מעולם האופנה האירופאי, היא מקפידה ביתר שאת על פריטים שנשים ירגישו בנוח איתם "אני מאוד מקפידה על יצירת גזרות נוחות ומחמיאות. חשוב לי שהלקוחות שלי יהנו וירגישו בנוח כאשר הן לובשות את הבגדים שלי."

עורכת המערכת התקשתה לעמוד בפיתוי במהלך צפייה בקטלוג של בגדיה של אייקוני. השמלות השוות שצדו את עיניה במיוחד:

אייקוני Little black dress. יח"צ,
Little black dress/יח"צ
אייקוני שמלה לערב נוצץ. יח"צ,
שמלה לערב נוצץ/יח"צ
אייקוני שמלה שחורה מהממת. יח"צ,
שמלה שחורה מהממת – פריט חובה בכל ארון/יח"צ

את כל הפריטים בסטודיו ניתן להתאים באופן אישי לכל לקוחה, על פי העדפתה ומידותיה. בנוסף, בניגוד לדעה הרווחת לגבי מחירם מרקיע השחקים של בגדי מעצבים, ניתן להתאים כל בגד בעיצוב אישי בהתאם לתקציב הלקוחה.

אייקוני מספרת כי תודעת השירות שלה ללקוחותיה היא אבן היסוד בסטודיו. "לא מדובר בחנות בגדים רגילה. אני מקפידה לקבל לקוחות רק בתיאום מראש, בכל פעם לקוחה אחת בלבד, על מנת להעניק לכל אחת את תשומת הלב המרבית. כל לקוחה שלי הופכת עם הזמן לחברה, בשל הקשר האישי שנוצר בינינו במהלך הפגישות."

עורכות המערכת שמחו להכיר את אייקוני וצופות לה עתיד גדול בעולם האופנה הישראלי. מילה שלנו.

אייקוני - סטודיו לאופנה

פתח תקווה, הגעה בתיאום מראש

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף אייקוני
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully