וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמרית בן יעקב ביוטי, כל מה שרציתן לדעת על איפור קבוע

בשיתוף שמרית בן יעקב ביוטי

3.9.2020 / 13:01

זה לא קעקוע, אבל האיפור הקבוע נשאר עמיד למשך שנים מספר ולעיתים לכל החיים - האיפור הקבוע חוסך זמן רב, לא נמרח ועמיד במים ובשמש

שמרית בן יעקב ביוטי. יח"צ,
שמרית בן יעקב ביוטי/יח"צ

בשנים האחרונות עולם היופי המקומי השתנה מקצה לקצה כאשר נשים רבות בוחרות באפשרות של איפור קבוע לכל החיים. לא מדובר בקעקוע אלא בתוספת של צבע באזור הגבות או השפתיים ויתרונותיו רבים עבור מי שזקוקות לטאץ' משלים על מנת להבליט את היופי ותווי הפנים שלהן.

איפור קבוע חוסך זמן גדול בצורך להתעסק באיפור לפני יציאה לעבודה בבקרים או בילוי בערבים, הוא מאוד מדוייק ולא נמרח, עמיד בכל מצב כך שאינו מושפע מהזעה, לכלוך או מים.

על מנת ללמוד יותר כיצד השיטה עובדת, פנינו אל אחת מנשות המקצוע המוכרות יותר בתחום, שמרית בן יעקב. מפיקה חברת המערכת קפצה לסטודיו שלה בבאר שבע, היא חזרה עם תשובות מפורטות לכל השאלות.

שמרית בן יעקב ביוטי. יח"צ,
שמרית בן יעקב ביוטי/יח"צ

אל עולם היופי שמרית בן יעקב נמשכה מאז גיל צעיר אולם רק לאחר שהקימה משפחה לתפארת החליטה לעשות צעד מקצועי מעשי בשטח. בת 32, נשואה פלוס 3 ואת לימודיה בתחום עברה אצל המאסטרית לאיפור קבוע סבטלנה רוזן. היום אל הסטודיו המפואר שלה ברחוב הנרי קנדל 10 בבירת הנגב עולות לרגל נשים מכל אזור הדרום.

בסטודיו "שמרית בן יעקב ביוטי" ניתן לקבל את הטיפולים הבאים: עיצוב גבות בשיטת מיקרובליידינג הידועה גם בשם שיטת השערה, שיטת הפודרה ופיגמנט שפתיים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שמרית בן יעקב ביוטי. יח"צ,
שמרית בן יעקב ביוטי/יח"צ

השאלה הראשונה שהפנתי אל שמרית היתה מי בעצם זקוקה לאיפור קבוע ומהי השיטה הפופולרית ביותר? היא השיבה: "לכל מי שיש גבה דקה, שפתיים ללא צבע או חוסר סימטריה בשפתיים אני ממליצה ליהנות מאיפור קבוע על מנת שיקבלו מראה אסתטי ומטופח באופן קבוע. השיטה הפופולרית ביותר היא שיטת מיקרובליידינג, זו מאפשרת למלא את הנקודות שבהן קיימות קרחות או שבהן נדרש מילוי בלי לגרום לגבה או לשפתיים להיראות צבועות מדי או בצורה שהיא לא טבעית".

למדתי כי טיפול זה נעשה בעזרת טכניקה ידנית תוך כדי שימוש בידית ייחודית עם מחטים סטריליות חד פעמיות, על מהלך הטיפול שמרית הסבירה: "לצורך הדוגמה בכל הנוגע למילוי בשפתיים, אני קודם כל מאלחשת את המקום בעזרת משחה כך שהטיפול עצמו כלל לא כואב. לאחר מכן אני מחדירה לתוך השפתיים פיגמנט שעובר שכבת עור אחת בלבד, לכן לא מדובר בקעקוע שם מדובר בשלוש שכבות של עור. המילוי מחזיק מעמד עד שנתיים כך שגם נשים דתיות יכולות ליהנות ממנו. מדובר בנטו צבע והוא זה שמעניק נפח מושלם לשפתיים, בעזרתו ניתן להוסיף גוון וגם לתקן סימטריה לא מאוזנת".

שמרית עובדת עם עשרה גוונים עיקריים וזמן ההחלמה לאחר איפור קבוע בשפתיים הינו שבוע בלבד. "יהיו מעט קילופים לאורך מספר ימים בודדים, לכן חשוב למרוח וזלין לאחר הטיפול, לא לקלף וגם לא להיחשף לשמש, אבל אפשר לאכול ולשתות כרגיל ולאחר שבוע הכל חוזר לשגרה", הוסיפה שמרית.

בכל הנוגע לאיפור קבוע של גבות בשיטת מיקרובליידינג, גם אז ישנו קילוף במשך שבועיים והצבע מעט יוצא החוצה, לכן ישנו צורך בטיפול שני נוסף על מנת להגיע לתוצאה המושלמת.

שאלתי את שמרית כיצד היא בוחרת איזו שיטה עדיף ללקוחות השונות, היא הסבירה: "שיטת הפודרה מתאימה לעור מבוגר ושומני בעוד שיטת המיקרובליידינג מתאימה יותר לצעירות".

בזמן השהות שלי בסטודיו "שמרית בן יעקב ביוטי" שוחחתי עם כמה לקוחות שהגיעו לטיפול ולקבוע תור, כולן הרעיפו תשבוחות על אופן הטיפול המקצועי ואישיות של שמרית. הן סיפרו לי אשת מקצוע פרפקציוניסטית שעושה הכל על מנת שהן יצאו מרוצות עד הגג, על כך שדואגת להיות בקשר רציף גם לאחר הטיפולים עצמם כאשר היא מבררת כי הכל תקין ומושלם.

למדתי כי בזכות המקצועיות של שמרית והעובדה כי היא עובדת עם החומרים הכי איכותיים בשוק, הפיגמנטים שלה תופסים נהדר כבר בטיפול הראשון.

התוצאות מדברות בעד עצמן וניתן להתרשם מהן בעמוד האינסטגרם של שמרית

לקראת החגים הקרובים סטודיו "שמרית בן יעקב ביוטי" יוצא במבצע חסר תקדים, כל מי שתעבור טיפול פיגמנט בשפתיים תקבל את שיטת השערה בחצי מחיר!"

שמרית בן יעקב ביוטי. יח"צ,
שמרית בן יעקב ביוטי/יח"צ

לפני סיום שאלתי את שמרית מה היא מתכננת לעתיד, היא חייכה וסיפרה: "לקח לי המון זמן עד שבחרתי להגשים את עצמי באופן מקצועי, אבל מעולם לא ויתרתי והגשמתי את החלום לעסוק במשהו שאני אוהבת, לכן החלק הקשה מאחורי ומכאן אני מתכוונת להתרחב לאט לאט בדמות עוד סניפים ברחבי הארץ".

"שמרית בן יעקב ביוטי", היתה לי פגישה מהנה עם אשת מקצוע ייחודית, אנחנו נמשיך לעקוב אחריה.

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר בטלפון: 050-2800306

עמוד האינסטגרם

עמוד הפייסבוק:

בשיתוף שמרית בן יעקב ביוטי
  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully