וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר בלילטי: סטודיו לקעקועים על טהרת היצירתיות והאומנות

בשיתוף תומר בלילטי

2.9.2020 / 16:00

תרבות הקעקועים כבר ממזמן הפכה למקובלת בקרב הישראלים, וכיום הקעקוע נחשב לדרך חיים ומאפשר לאנשים להביע את הייחודיות שלהם. בנוסף להחלטה על סוג הקעקוע, לבחירת המקעקע, שברשותו נפקיד את גופנו לשעות רבות של עבודה, ישנה חשיבות רבה על מנת להגיע לתוצאה האידיאלית

תומר בלילטי. יח"צ,
תומר בלילטי/יח"צ

בדיוק לשם כך, עורכי מערכת הנבחרים יצאו לבדוק עבורכם את השמות המובילים בסצנת המקעקעים בישראל. אחד השמות העולים בענף הינו תומר בלילטי, מקעקע מקצועי ובוגר הקורס של אביהו בן גידה, שנחשב בעיני רבים למקעקע המוביל בישראל.

בשיחה שערכנו עם תומר, לוחם סיירת גבעתי לשעבר, הוא מספר לנו בהתרגשות על הרקע שהוביל אותו לעסוק בתחום. "מגיל 6 אני מתעסק באמנות. שמורים לי ציורים שציירתי עוד מהילדות. מאז ועד היום אני חי ונושם אמנות ותמיד ידעתי שאני אעבוד בתחום המשלב אמנות. כשנרשמתי לקורס הקעקועים של אביהו בן גידה התאהבתי במקצוע והרגשתי שקעקועים זה משהו שזורם לי בדם. מבחינתי קעקוע זו אמנות שחרוטה על הגוף לכל החיים ולמעשה עם ערך הכי גבוה לאדם. לא היה לי ספק שאני הולך לעסוק במקצוע הזה כל חיי."

תומר בלילטי. יח"צ,
תומר בלילטי סטודיו לקעקועים/יח"צ

סטודיו הקעקועים של תומר ממוקם בהר גילה, מול נופה הפסטורלי של ירושלים, אליו מגיעים לקוחות רבים מכל רחבי הארץ.

תומר מתמחה בקעקועים בסגנון המיקרו ריאליזם, המתבטא ברמות דיוק גבוהות ואומנות עדינה במיוחד. "כשאני מקעקע אני מתמקד בכל פרט ופרט ומקדיש לו את מלוא תשומת הלב", הוא מספר. "המטרה היא להמחיש בצורה הטובה ביותר את הרגש שיש בציור, זוהי אומנות לכל דבר."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
תומר בלילטי. יח"צ,
תומר בלילטי סטודיו לקעקועים/יח"צ

תומר משלב בקעקועים סגנון נוסף, שנחשב כיום לבשורה החדשה בעולם הקעקועים העולמי - ''פיין ליין''. מדובר בסגנון קעקועים שמורכבים מפרטים קטנים, דקים ועדינים במיוחד. תומר מבהיר כי "קעקוע מסוג כזה דורש שימוש במחט דקה מאוד. לא הרבה מקעקעים עם המחט הזו שיכולה להוביל לתוצאה מושלמת נוכח הדיוקים שהיא מאפשרת".

קעקוע בסגנונות הללו דורש זמן רב והקפדה על כל פרט, ולכן טווח הזמנים ביצירת קעקוע על הגוף אינו אחיד ולעיתים יכול לקחת שעות ארוכות. "אלו שעות של אומנות. מכיוון שאני עוד מגיל ילדות עוסק באומנות וחי את זה, יש לי את כל הסבלנות שבעולם. מבחינתי, באומנות אין פשרות ולכן הדגש הוא על עבודה טובה ואיכותית ולא על עבודה מהירה."

כמו כן, תומר מתמחה בסגנונות נוספים המשלבים אומנות כגון ציורים בעפרון, איירבראש ומכחולים על קנבסים ומוצרי ביגוד כגון נעליים וג'קטים. בעמוד האינסטגרם של תומר ניתן להתרשם ממגוון סגנונות האמנות.

תומר בלילטי. יח"צ,
תומר בלילטי סטודיו לקעקועים/יח"צ

הייחודיות של תומר בלילתי כמקעקע טמונה בתשוקה העזה של תומר אל המקצוע, אותו הוא מבצע בחרדת קודש אמיתית. "קעקוע הוא אמנות שחרוטה על גופך לכל החיים, ולכן אני מתייחס לכך במלוא הרצינות. אני כל כך אוהב לקעקע ואת כל התהליך שנלווה לכך - החל מהמפגש עם הלקוחות, החשיבה המשותפת, בניית הסקיצה ועד לתוצאה הסופית, אם הייתי יכול הייתי מקעקע 24 שעות ביממה."

אחד השיקולים המרכזיים בבחירת שירות של מומחה, הוא זהות האדם והמקצועיות שעומדת מאחוריו. מהשיחה שערכנו עם תומר, עולה כי מדובר באיש מקצוע שפועל מתוך תשוקה אמיתית, וכי העיסוק בקעקועים זורם בדמו. מילה שלנו.

סטודיו לקעקועים תומר בלילטי

ליצירת קשר

0522656811

0523857112

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף תומר בלילטי
  • עוד באותו נושא:
  • קעקועים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully