וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תהילה גרשנזון, צלמת אחת ששווה אלף מילים

בשיתוף תהילה גרשנזון

2.9.2020 / 13:55

כדבריו של אחד הצלמים המוכרים בעולם, ארט שיי, "תמונה היא ביוגרפיה של רגע". הצלמת המקצועית תהילה גרשנזון מתמחה בצילומי לייף סטייל הנוצרים עבור לקוחותיה את הרגעים היפים בחייהם

תהילה גרשנזון. יח"צ,
תהילה גרשנזון/יח"צ

עם התפתחות הטכנולוגיה בעידן המודרני וכניסתם של מכשירי הסמארטפון, הכוללים אפשרויות צילום כמעט בלתי מוגבלות, כל אחד מאתנו מרגיש צלם מקצועי לרגע. אך האמת היא שכאשר אנו רוצים לתעד את הרגעים המשמעותיים והמרגשים ביותר בחיינו, שישאירו לנו זיכרונות גם בעוד שנים רבות, אנו פונים אל צלם מקצועי שידאג לבצע עבורנו תמונות איכותיות במיוחד.

לנוכח כך, עורכי המערכת יצאו לבדוק עבורכם את השמות המובילים בענף הצילום בישראל. אחת הכוכבות העולות בתחום הינה תהילה גרשנזון, צלמת מקצועית בעלת ניסיון של שנים בתחום.

צילום של תהילה גרשנזון. תהילה גרשנזון,
צילום של תהילה גרשנזון/תהילה גרשנזון

תהילה עלתה לישראל מאוקראינה כחלק מתכנית נעל''ה לפני כ-10 שנים. בשיחה שערכנו איתה, תהילה מספרת על הרקע שהוביל אותה לעסוק בתחום. "האמת היא שהגעתי לתחום בתור תחביב בהתחלה. אני ובן זוגי חובבי צילום ולכן רכשנו מצלמה מקצועית. מרגע שהמצלמה נכנסה הביתה מצאתי את עצמי נשאבת לתוך עולם הצילום, התחלתי לעבוד עם המצלמה ולצלם רגעים ולערוך אותם באופן מקצועי. לאט לאט הצילום תפס חלק מאוד משמעותי בחיי עד שהחלטתי לעסוק בכך בצורה מקצועית."

תהילה מתמחה בצילומי לייף סטייל. בניגוד לחלק מהצילומים כיום, שמתבצעים לאחר בימוי מאוד מוקפד, תהילה דוגלת בצילום חופשי מתוך מטרה לנצור את הרגעים הטבעיים ביותר. "אני דוגלת בכך שהתמונות צריכות לבטא את המציאות, לכן אני מבקשת מהלקוחות שלי להתנהג באופן טבעי לחלוטין במהלך הצילומים כאשר אנשים מתנהגים באופן טבעי ניתן לתפוס צילומים מיוחדים, שלא היה ניתן להשיגם עם הוראות בימוי מדוקדקות."

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
צילום של תהילה גרשנזון. תהילה גרשנזון,
צילום של תהילה גרשנזון/תהילה גרשנזון

גם בעריכת התמונות תהילה מקפידה לבצע עריכה טבעית ככל הניתן, על מנת לשמור על האותנטיות של התמונות.

תהילה מעניקה שירותי צילום למגוון תחומים, החל מצילומי משפחה, זוגיות, הריון, לידה ואף חתונות. רוב הצילומים מתקיימים באוויר הפתוח ובמרחבי טבע שונים, על מנת להעניק נוף טבעי לתמונות.

תהילה ערה לעובדה כי ישנם אנשים שמתביישים להצטלם, בעיקר ילדים, אך בזכות תודעת השירות הגבוהה שהיא מעניקה ללקוחותיה היא מצליחה לגרום להם להיפתח ואף ליהנות מהצילומים. "ילדים מצריכים גישה שונה בצילומים. הייתה לי לקוחה עם ילדה בת 4, שלא מצליחה להתחבר לאנשים חדשים, ולכן לא הסכימה להצטלם. ניסינו לגשת אליה בהתחלה בכמה דרכים, אך זה לא עזר. רק לאחר שניגשתי אליה בדרך אחרת, וניסיתי קודם להתחבר אליה ממקום אישי יותר, היא נפתחה וזה היה מדהים לראות איך בסוף היא נהנית מהצילומים."

צילום של תהילה גרשנזון. תהילה גרשנזון,
צילום של תהילה גרשנזון/תהילה גרשנזון

תהליך הליווי של תהילה מתחיל בשיחת יעוץ ראשונית, במהלכה הלקוחות בוחרים בלוקיישן הנבחר לצילומים. לאחר מכן תהילה מסייעת להם בהכנות לצילומים - לבחור את הבגדים והתפאורה המתאימה, ובמידת הצורך גם אוספת אותם אל מקום הצילום.

אחד השיקולים המרכזיים בבחירת שירות של מומחה, הוא זהות האדם והמקצועיות שעומדת מאחוריו. תהילה גרשנזון הינה צלמת מקצועית ששווה אלף מילים. מילה שלנו..

לאלבום הצילומים של תהילה

לעמוד האינסטגרם

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף תהילה גרשנזון
  • עוד באותו נושא:
  • צילום
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully